Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Chezio1920
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 paź 2013, o 00:10

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Chezio1920 »

Tak.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Dominik_Plus »

Chezio1920, jaki APN masz skonfigurowany?
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Chezio1920
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 paź 2013, o 00:10

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Chezio1920 »

Nie konfigurowałem nic, ale coś tam jest wpisane "Plus".

Edit: problem rozwiązany, przywróciłem domyślne ustawienia APN, konfiguracja owszem jest z plusa, ale całkiem inna niż podana na stronie.
ania13112
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2013, o 15:52

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: ania13112 »

Hej. Mam problem. Pakiet internetowy działał mi w telefonie sony ericson lecz w tym czasie zmieniłam aparat i mam sony xperia E . Nie działa mi pakiet internetowy. Mam włączony GPRS i nadal nie działa. Przesył danych przez sieć komórkową włączony . Prosze o pomoc.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

ania13112, spróbuj wybrać: Ustawienia -> Xperia -> Ustawienia Internetu potwierdź pobranie konfiguracji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaha130
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 paź 2013, o 20:01

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: kaha130 »

Witam. Chciałam sobie dzisiaj aktywować pakiet " za darmo przez miesiąc Pakiet internetowy 7 zł Non Stop" Najpier nacisnęłam :
*136*01*04# i dostałam takiego sms: Dziękujemy za zgloszenie.. itd
a potem *136*11*13# i dostalam sms ze usluga niedostepna itd ;/
Skonfigurowałam już telefon.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kaha130,

podaj proszę jakie promocje widoczne są pod kodem *136#? Nie korzystałaś już wcześniej z tej usługi pakietu na próbę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaha130
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 paź 2013, o 20:01

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: kaha130 »

nie korzystałam :)
Aktywne promocje: Pakiet Internet 7zł Non Stop 30d.gratis 13-11-2013 15:04, Esy Nielimitesy 11-11-2013 10:37, PiszMow Dobowy
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

kaha130,

rozumiem, że aktualnie konto jest aktywne (dodatnie saldo, zachowany termin ważności). Możesz spróbować ponownie wpisać kod na dodanie pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kaha130
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 14 paź 2013, o 20:01

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: kaha130 »

tak konto dodatnie :) ważne do 14.12.2013
wysłałam i znowu to samo: Usługa niedostepna. Sprawdz..... itd
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

kaha130,

prześlij proszę numer telefonu przez ten formularz. Sprawdzę skąd taka sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danielos
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 15 paź 2013, o 16:31

Pakiet internetu

Post autor: Danielos »

Witam.
Mam problem związany z pakietem internety w swoim telefonie. Kupiłem pakiet za 9 zł (150 mb) dostałem potwierdzenie że usługa została włączona ,wszedłem w ustawienia włączyłem transmisje danych i chciałem skorzystać ze sklepu play i pisało mi ze nie mam dostępu do internetu :evil: .Wszedłem ponownie w ustawienia w transmisje danych i tam widniał napis"rozłączono z powodu braku dostępu do usługi". I teraz nie wiem czy coś jest z telefonem nie tak czy z siecią.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2013, o 16:51 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetu

Post autor: pepcia2 »

GPRS masz aktywny *101# ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

Danielos, proponuje zapoznać się z wcześniejszymi postami z tego wątku. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Danielos
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 15 paź 2013, o 16:31

Re: Pakiet internetu

Post autor: Danielos »

Tak mam włączony
ODPOWIEDZ