Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Shoter
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 gru 2013, o 13:27

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Shoter »

Witam :) Kupiłem sobie telefon KAZAM Trooper X4.0 i doładowałem sobie internet 7/Non stop, lecz internetu nie ma.. Transmisja danych jest włączona... Dzięki za wszelką pomoc ;)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Shoter,

jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Usługa GPRS jest włączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Shoter
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 gru 2013, o 13:27

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Shoter »

GPRS jest włączony, a komunikat jest na wszystkich stronach internetowych, że są niedostępne.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Shoter,

to zweryfikuj proszę poniższe ustawienia:

1. Aplikacje - Ustawienia - Więcej... - Sieci komórkowe - Ustawienia APN - Wybieramy kartę SIM - Naciskamy przycisk Menu - Nowy APN.
2. Nazwa: Plus, APN: plus, Typ APN: default, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, zaznaczamy Włącz/Wyłącz APN.
3. Naciskamy Menu - Zapisz - Ustawienia APN - Wybieramy kartę SIM - zaznaczamy profil Plus.

Po ich zapisaniu należy zresetować aparat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
equestrian
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 gru 2013, o 18:22

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: equestrian »

Witam! Mam podobny problem. Wykupiłam pakiet internetowy w promocji za 1zł- 200MB. Mój telefon to Sony Xperia Z. Nie można się też połączyć z żadną siecią Wifi. Mam włączony GPRS. Co mam zrobić?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Magda_Plus »

equestrian - czy wprowadziłaś odpowiednie ustawienia do swoje telefonu.
Przy nawiązaniu połączenia z siecią WIFI powinnaś mieć włączona opcję wyszukiwania sieci WIFI z poziomu Twojego telefonu oraz wyłączoną usługę transmisji danych. Czy tak jest?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przedembor2214
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 24 sty 2014, o 20:22

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: przedembor2214 »

Mam ten sam problem. Posiadam telefon marki SONY XPERIA TIPO, wykupiłem pakiet internetowy lecz on nie działa :( Prosze o pomoc !!
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Odp: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfigu

Post autor: pepcia2 »

Transmisję danych włączyłeś? GPRS aktywny *101#

Wysłane z mojego GT-S7560 za pomocą Tapatalk 2
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

przedembor2214,

jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Sprawdź proszę kodem, który podała pepcia2 czy na Twoim numerze aktywna jest usługa GPRS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mikikikus
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, o 20:25

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: mikikikus »

Witam,
mam problem, otóż do niedawna pakiet internetowy (300MB), który jest dołączony do mojej taryfy (Mix Plus) działał bez zarzutów. Podczas kilkokrotnego połączenia i rozłączenia internetu w niedługim czasie nagle przestał działać, żadne rady z forum nie pomagają, GPRS mam aktywny, konfigurację prawidłowo wykonaną. Wygląda to jakby został zablokowany przez PLUS. Mogę prosić o jakąś pomoc w tej sprawie?
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Transmisję danych masz włączoną?
mikikikus
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, o 20:25

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: mikikikus »

tak, aktywne pakiety i pieniądze na koncie też mam. normalnie mogę dzwonić
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj mikikikus,

jaki komunikat pojawia się podczas próby połączenia? Restart telefonu nie pomaga? Sytuacja występuje zarówno w 2 jak i 3G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mikikikus
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, o 20:25

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: mikikikus »

Nie pojawia się żaden komunikat, restart nie pomaga, nie działa ani w 2g i 3g, sprawdzałem pod innymi telefonami, także nie działa
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

mikikikus,
mikikikus pisze:sprawdzałem pod innymi telefonami, także nie działa
Dobrze rozumiem, że ta karta była sprawdzana w innych telefonach? A u innych Użytkowników połączenia internetowe są dostępne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ