Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 sty 2015, o 15:39
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
"Nowa taryfa simplus"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Emilaa96,
• 25 MB, koszt: 5 zł/ważność: 31 dni lub
• 100 MB, koszt: 10 zł/ważność: 31 dni. Informacje na ten temat znajdziesz np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 88#p157597.
Uwaga: nie są to pakiety typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek, rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Nie rozważałaś zmiany taryfy, na któryś z naszych nowszych planów cenowych?
W przypadku tej taryfy możesz skorzystać z pakietu:Emilaa96 pisze:"Nowa taryfa simplus"
• 25 MB, koszt: 5 zł/ważność: 31 dni lub
• 100 MB, koszt: 10 zł/ważność: 31 dni. Informacje na ten temat znajdziesz np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 88#p157597.
Uwaga: nie są to pakiety typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek, rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Nie rozważałaś zmiany taryfy, na któryś z naszych nowszych planów cenowych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam . Niedawno miałem problem z "lejkiem" . Po ponad tygodniu zostało to naprawione dzięki Specjalistom z forum . Internet działał prawidłowo ,gdy skończył się pakiet odnowiłem go lecz Internetu nie ma(Plush) . Do BOK dzwonić nie mam zamiaru bo i tak nic z tym nie zrobią jak w poprzedniej sprawie , więc proszę o rozwiązanie mojego problemu . Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj Damian92,
aktualnie mogą występować problemy z transmisją danych . Za utrudnienia najmocniej przepraszam.
aktualnie mogą występować problemy z transmisją danych . Za utrudnienia najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Czyli to nie jest jakiś problem z moją kartą ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Damian92,
nie. Już pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
nie. Już pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Mam podobny problem co poprzednicy, posiadam LG L65 wpisałem kod na pakiet internetu, lecz niestety nie działa. Próbowałem konfiguracji poprzez stronę plusa ale to też nic nie dało, próbowałem robić aktualizacje ręczne jak i automatyczne przez sms. Byłem nawet w salonie plusa ale powiedziali mi że nie ingerują w sprzęt zamawiany przez stronę. Już nie mam pojęcia gdzie mam się i do kogo mam się z tym zwrócić. Próbowałem dzwonić do BOKu po parudziesięciu minatach odebrali, niby przyjeli zgłoszenie ale nadal nic, niestety. Moja taryfa to plus mix 7. Serdecznie proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
88beefree,
Rozumiem, że pakiet internetowy udało się wykupić. Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Usługa GPRS jest aktywna (kod na sprawdzenie *101#; ewentualna aktywacja *101*11*02#). Transmisja danych w telefonie jest włączona?88beefree pisze:Mam podobny problem co poprzednicy, posiadam LG L65 wpisałem kod na pakiet internetu, lecz niestety nie działa.
Po zapisaniu ustawień, nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.).88beefree pisze:Próbowałem konfiguracji poprzez stronę plusa ale to też nic nie dało, próbowałem robić aktualizacje ręczne jak i automatyczne przez sms.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
W markecie widnie je komunikat "brak połączenia" jak w chodzę w chrome "jesteś offline", transmisja danych jest włączona, gprs też. Tak telefon został wyłączony po przeprowadzonej konfiguracji (każdej jaką robiłem).Joanna_Plus pisze:88beefree,Rozumiem, że pakiet internetowy udało się wykupić. Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Usługa GPRS jest aktywna (kod na sprawdzenie *101#; ewentualna aktywacja *101*11*02#). Transmisja danych w telefonie jest włączona?88beefree pisze:Mam podobny problem co poprzednicy, posiadam LG L65 wpisałem kod na pakiet internetu, lecz niestety nie działa.Po zapisaniu ustawień, nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.).88beefree pisze:Próbowałem konfiguracji poprzez stronę plusa ale to też nic nie dało, próbowałem robić aktualizacje ręczne jak i automatyczne przez sms.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
88beefree,
Wcześniej transmisja danych działała na tym telefonie? Aktualnie konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności).88beefree pisze:posiadam LG L65
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Nie wiem czy działała bo telefon mam od 13.02 ikona jest włączona więc niby powinna. Aktualne saldo wynosi 0.00 (14.63 na promocyjnym) termin ważności na pewno jest zachowany bo doładowywałem za 30 pln (15 zł 300min do wszytkich i 15zł 1gb internetu). Może to być wina zerowego stanu konta głównego?Joanna_Plus pisze:88beefree,Wcześniej transmisja danych działała na tym telefonie? Aktualnie konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności).88beefree pisze:posiadam LG L65
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
88beefree,
aby połączenie mogło zostać zestawione, konto numeru musi być aktywne czyli posiadać jakkolwiek dodatnie saldo i zachowany termin ważności.
aby połączenie mogło zostać zestawione, konto numeru musi być aktywne czyli posiadać jakkolwiek dodatnie saldo i zachowany termin ważności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
To więc tu może być pies pogrzebany, ok po pracy najwyżej doładuje konto i sprawdzę :). Termin ważności na pewno jest zachowany bo doładowałem za 30 zł co daje 1 miesiąc.Joanna_Plus pisze:88beefree,
aby połączenie mogło zostać zestawione, konto numeru musi być aktywne czyli posiadać jakkolwiek dodatnie saldo i zachowany termin ważności.
Nie dziala dane sieci komorkowej
Witam, zakupilem ostatnimi czasy Iphone 6. Mam taryfe mix plus 6 i kupilem pakiet internetu 1 gb. Niestety nie dziala ,probowalem roznych ustawien APN, i nic. Co na to poradzic?
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, o 11:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Re: Nie dziala dane sieci komorkowej
Sprawdź czy masz GPRS aktywny *101#
Jeśli nie włącz kodem *101*11*02# i zrestartuj telefon.
Jeśli nie włącz kodem *101*11*02# i zrestartuj telefon.