Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Emilaa96
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 sty 2015, o 15:39

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Emilaa96 »

"Nowa taryfa simplus"
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Emilaa96,
Emilaa96 pisze:"Nowa taryfa simplus"
W przypadku tej taryfy możesz skorzystać z pakietu:

• 25 MB, koszt: 5 zł/ważność: 31 dni lub
• 100 MB, koszt: 10 zł/ważność: 31 dni. Informacje na ten temat znajdziesz np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 88#p157597.

Uwaga: nie są to pakiety typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek, rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie głównym.

Nie rozważałaś zmiany taryfy, na któryś z naszych nowszych planów cenowych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian92
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 lut 2015, o 13:50

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Damian92 »

Witam . Niedawno miałem problem z "lejkiem" . Po ponad tygodniu zostało to naprawione dzięki Specjalistom z forum . Internet działał prawidłowo ,gdy skończył się pakiet odnowiłem go lecz Internetu nie ma(Plush) . Do BOK dzwonić nie mam zamiaru bo i tak nic z tym nie zrobią jak w poprzedniej sprawie , więc proszę o rozwiązanie mojego problemu . Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Damian92,

aktualnie mogą występować problemy z transmisją danych :-/. Za utrudnienia najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Damian92
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 lut 2015, o 13:50

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Damian92 »

Czyli to nie jest jakiś problem z moją kartą ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Damian92,

nie. Już pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88beefree
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 lut 2015, o 09:56

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: 88beefree »

Mam podobny problem co poprzednicy, posiadam LG L65 wpisałem kod na pakiet internetu, lecz niestety nie działa. Próbowałem konfiguracji poprzez stronę plusa ale to też nic nie dało, próbowałem robić aktualizacje ręczne jak i automatyczne przez sms. Byłem nawet w salonie plusa ale powiedziali mi że nie ingerują w sprzęt zamawiany przez stronę. Już nie mam pojęcia gdzie mam się i do kogo mam się z tym zwrócić. Próbowałem dzwonić do BOKu po parudziesięciu minatach odebrali, niby przyjeli zgłoszenie ale nadal nic, niestety. Moja taryfa to plus mix 7. Serdecznie proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

88beefree,
88beefree pisze:Mam podobny problem co poprzednicy, posiadam LG L65 wpisałem kod na pakiet internetu, lecz niestety nie działa.
Rozumiem, że pakiet internetowy udało się wykupić. Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Usługa GPRS jest aktywna (kod na sprawdzenie *101#; ewentualna aktywacja *101*11*02#). Transmisja danych w telefonie jest włączona?
88beefree pisze:Próbowałem konfiguracji poprzez stronę plusa ale to też nic nie dało, próbowałem robić aktualizacje ręczne jak i automatyczne przez sms.
Po zapisaniu ustawień, nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88beefree
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 lut 2015, o 09:56

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: 88beefree »

Joanna_Plus pisze:88beefree,
88beefree pisze:Mam podobny problem co poprzednicy, posiadam LG L65 wpisałem kod na pakiet internetu, lecz niestety nie działa.
Rozumiem, że pakiet internetowy udało się wykupić. Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Usługa GPRS jest aktywna (kod na sprawdzenie *101#; ewentualna aktywacja *101*11*02#). Transmisja danych w telefonie jest włączona?
88beefree pisze:Próbowałem konfiguracji poprzez stronę plusa ale to też nic nie dało, próbowałem robić aktualizacje ręczne jak i automatyczne przez sms.
Po zapisaniu ustawień, nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.).
W markecie widnie je komunikat "brak połączenia" jak w chodzę w chrome "jesteś offline", transmisja danych jest włączona, gprs też. Tak telefon został wyłączony po przeprowadzonej konfiguracji (każdej jaką robiłem).
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

88beefree,
88beefree pisze:posiadam LG L65
Wcześniej transmisja danych działała na tym telefonie? Aktualnie konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88beefree
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 lut 2015, o 09:56

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: 88beefree »

Joanna_Plus pisze:88beefree,
88beefree pisze:posiadam LG L65
Wcześniej transmisja danych działała na tym telefonie? Aktualnie konto numeru jest aktywne (posiada dodatnie saldo i zachowany termin ważności).
Nie wiem czy działała bo telefon mam od 13.02 ikona jest włączona więc niby powinna. Aktualne saldo wynosi 0.00 (14.63 na promocyjnym) termin ważności na pewno jest zachowany bo doładowywałem za 30 pln (15 zł 300min do wszytkich i 15zł 1gb internetu). Może to być wina zerowego stanu konta głównego?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

88beefree,

aby połączenie mogło zostać zestawione, konto numeru musi być aktywne czyli posiadać jakkolwiek dodatnie saldo i zachowany termin ważności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88beefree
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 lut 2015, o 09:56

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: 88beefree »

Joanna_Plus pisze:88beefree,

aby połączenie mogło zostać zestawione, konto numeru musi być aktywne czyli posiadać jakkolwiek dodatnie saldo i zachowany termin ważności.
To więc tu może być pies pogrzebany, ok po pracy najwyżej doładuje konto i sprawdzę :). Termin ważności na pewno jest zachowany bo doładowałem za 30 zł co daje 1 miesiąc.
starrk90
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 lut 2015, o 19:34

Nie dziala dane sieci komorkowej

Post autor: starrk90 »

Witam, zakupilem ostatnimi czasy Iphone 6. Mam taryfe mix plus 6 i kupilem pakiet internetu 1 gb. Niestety nie dziala ,probowalem roznych ustawien APN, i nic. Co na to poradzic?
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, o 11:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Nie dziala dane sieci komorkowej

Post autor: pepcia2 »

Sprawdź czy masz GPRS aktywny *101#
Jeśli nie włącz kodem *101*11*02# i zrestartuj telefon.
ODPOWIEDZ