Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Agsona
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 cze 2017, o 09:39

Nie działający transfer danych

Post autor: Agsona »

Witam. Posiadam Iphone 5se, problemu z internetem z Plusa w tym modelu nigdy nie miałam. Mam Plusa na kartę w ofercie Plush. Nie doszło do żadnego wypadku z telefonem, internet po prostu przestał działać. Strony, facebooki itd. ładują się aż wyczerpie się czas na oczekiwanie na załadowanie strony. Mam odblokowane konto, mam środki na koncie, mam wykupiony pakiet za 25 zł (nielimitowane rozmowy i sms, 10 gb internetu).
Po wizycie w salonie i telefonie do biura obsługi klienta, usłyszałam, że nie są mi Państwo w stanie pomóc. (?)
Wykonałam wszelkie czynności polecane przez Plusa jak i Apple dotyczące takich problemów, mianowicie: konfiguracja ręczna, wyłącz i włącz po konfiguracji, hard reset po konfiguracji, konfiguracja przez sms czy tam internet na moim modelu nie działa, resetowanie ustawień sieci, resetowanie ustawień ogólnych.
Nadmienię, że problem nie wynika z mojego telefonu, ponieważ po zmianie kart SIM, na telefonie z moją kartą internetu nadal nie było, a znowu w moim modelu z inna kartą, internet był.
Czekam na jakieś nowe sugestie dot. mojego problemu.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2017, o 10:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Agsona,
Agsona pisze:mam wykupiony pakiet za 25 zł (nielimitowane rozmowy i sms, 10 gb internetu).
Podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Agsona pisze:Mam Plusa na kartę w ofercie Plush.
Czy w ostatnim czasie była na tym numerze zmieniana taryfa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Agsona
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 26 cze 2017, o 09:39

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Agsona »

Po kodzie *136# dostaje informacje "Aktywne promocje: Rozmowy, SMSy bez limitu i internet (10453860) 19-07-2017"

Taryfa była zmieniona, gdy Plus wprowadził Plusha, więc było to jakiś czas temu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Agsona,

w jakiej technologii następuje połączenie? Jest to może LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Agsona
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 26 cze 2017, o 09:39

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Agsona »

W przypadku LTE jak i 3G internetu nie ma nadal. Mam aktywowaną usługę LTE.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Agsona,
Agsona pisze:3G internetu nie ma nadal.
Tutaj nastąpiło wymuszenie trybu tylko 3G?
Ewa_Plus pisze:Nadmienię, że problem nie wynika z mojego telefonu, ponieważ po zmianie kart SIM, na telefonie z moją kartą internetu nadal nie było, a znowu w moim modelu z inna kartą, internet był.
Tę kartę przekładałaś do innego telefonu?
Agsona pisze:internet po prostu przestał działać.
Od kiedy tak się dzieje dokładnie? Lokalizacja w tym przypadku nie ma znaczenia (wraz z przemieszczaniem się sytuacja się powiela)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Agsona
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 26 cze 2017, o 09:39

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Agsona »

Sprawdzałam czy internet działa i na 3G i na LTE, więc nie nastąpiło wymuszenie konkretnego trybu.

Tak, kartę przełożyłam do innego telefonu, na tym telefonie internet także nie działał z moją kartą SIM.

Dzieje się tak od 21 czerwca. Wcześniej internet działał wszędzie, teraz nie działa nigdzie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Agsona,

czyli wybierasz Danie sieci komórkowej -> 3G i nadal połączenie nie jest dostępne tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Agsona
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 26 cze 2017, o 09:39

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Agsona »

Tak
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Agsona,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
89martita
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 lip 2017, o 16:23

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: 89martita »

Witam. Posiadam tel samsung A5. Mam załadowany pakiet internetowy, GPRS tez włączone i nie dziala. Co może być powodem?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj 89martita,

jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
89martita pisze:Mam załadowany pakiet internetowy
Jednostki w pakiecie nie zostały jeszcze wykorzystanie? Podaj proszę jaki komunikat zwrotny pojawia się po wpisaniu kodu *136#.
Saldo konta jest aktualnie dodatnie? Wcześniej na tym urządzeniu korzystałaś z pakietowej transmisji danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
89martita
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 lip 2017, o 16:23

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: 89martita »

Wiec tak: internet był aktywowany na innym urządzeniu, po przełożeniu karty na a5 działał. Następnie doładowalam konto, pobrali na poszczególne pakiety, m.in internet i juz nie dzialal. Stan konta 0, gdyż wszystko pobrali. Wiadomość z *136#: Aktywne promocje: MIX SMSy bez limitu do wszystkich 06-07-2017 22:46, Ja + Internet 3GB (3116628) 06-07-2017 22:46.

Edycja:

Po włączeniu strony internetowej włącza się komunikat jesteś offline. I nic więcej.
Ostatnio zmieniony 4 lip 2017, o 16:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

89martita,
89martita pisze:Stan konta 0
Transmisja danych nie zadziała przy zerowym stanie konta. Saldo konta musi wynosić minimum 1 gr. To przykładowy regulamin dla promocji Plus Mix: http://www.plus.pl/documents/16/2ab9bd9 ... 5847a24d82:
12. Abonent Mix może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności konta dla Usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
89martita
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 4 lip 2017, o 16:23

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: 89martita »

Czyżby chodziło tu o saldo? Pierwszy raz taki przypadek.
ODPOWIEDZ