Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj prezencik00,
prezencik00 pisze:Po sprawdzeniu aktywnych uslug poprzez kod dostaje info, ze brak aktywnych uslug.
Jakim kod został wpisany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
trik980
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2015, o 15:14

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: trik980 »

Cześć. Wykupiłem pakiet internetowy non stop za 7 zł i mi nie działa. Kiedy wpisuje kod *121# żeby sprawdzić jakie mam aktywne pakiety to nie ma nic o necie. Mój telefon to samsung galaxy trend plus.
sieć to plus
Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
krzyss79
Szalony PlusManiak
Posty: 229
Rejestracja: 3 lut 2013, o 23:15
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: krzyss79 »

Może *136#
pawcio1922
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 sie 2015, o 19:23

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pawcio1922 »

Posiadam telefon Lg L FINO
Gdy aktywuje pakiet 7 non stop on nie działa mam włączone GPRS
Co zrobić ???
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: sl@w_es »

pawcio1922 pisze:(...) Gdy aktywuje pakiet 7 non stop on nie działa (...)
Co wg Ciebie oznacza, że pakiet nie działa?
Pakiet albo jest, albo go nie ma, a więc sprawdź czy go aktywowałeś: *136#.
A jeśli chodzi Ci o niemożność nawiązania połączenia z internetem to na pewno nie jest temu winien pakiet, który służy tylko i wyłącznie do obniżenia kosztów transmisji.
Telefon musisz odpowiednio skonfigurować. Jak? Na 23 stronach tego wątku wyjaśniane było to wielokroć, więc czytaj od początku i sprawdzaj.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
krzyss79
Szalony PlusManiak
Posty: 229
Rejestracja: 3 lut 2013, o 23:15
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: krzyss79 »

Może dlatego że masz mix7
Załączniki
IMG_20150830_214517.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj trik980,
trik980 pisze:Wykupiłem pakiet internetowy non stop za 7 zł i mi nie działa. Kiedy wpisuje kod *121# żeby sprawdzić jakie mam aktywne pakiety to nie ma nic o necie.
krzyss79 pisze:Może *136#
Potwierdzam. Termin ważności i pozostałe jednostki w przypadku pakietów typu Non Stop, sprawdzamy kodem *136#.

trik980, pawcio1922,

zweryfikowane zostało to o czym piszemy w naszym FAQ:
Joanna_Plus pisze:
6. Przy problemach z transmisją danych/wysyłaniem/odbieraniem wiadomości MMS, należy sprawdzić czy na koncie numeru aktywna jest usługa GPRS. Kod na sprawdzenie: *101#, ewentualna aktywacja: *101*11*02#.
Następnie przeprowadzić konfigurację za pośrednictwem jest strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień wyłączyć i włączyć telefon.
Ponadto:
Joanna_Plus pisze: 5. W przypadku tematów związanych z rozliczeniem usług, aktywacją pakietów i promocji, pytań o możliwość obniżenia kosztów użytkowania numeru, w poście koniecznie należy zamieścić informację o aktualnie posiadanej taryfie oraz pakietach i promocjach aktywnych na koncie numeru.

Informacje te można zweryfikować używając następujących kodów:

*147# - Sprawdzenie posiadanej taryfy;
*121# - Ważność i stan pakietów;
*136# - Ważność i stan promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aneta.Necisko
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:04

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Aneta.Necisko »

Nie dziala mi transfer danych 0,5 Gb. Mam telefon huawei y635.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Aneta.Necisko,
Aneta.Necisko pisze:Nie dziala mi transfer danych 0,5 Gb. Mam telefon huawei y635.
Opisz proszę dokładnie problem. Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mevka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 wrz 2015, o 10:01

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Mevka »

Witam.
Mam pakiet internetowy w Mixie za 15 zł (1gb) lecz nie działa. Apn jest dobry, GPRS też jest włączone.
Co jest nie tak ?
Telefon: Kazam Thunder 345
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: sl@w_es »

Pakiet nie działa? :shock:
Pobiera Ci kasę z konta za transmisję danych?
Czy może tylko telefon nie łączy się z internetem?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Mevka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 wrz 2015, o 10:01

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Mevka »

Telefon nie łączy się z internetem ;-;

Edit:
Dodam, że wcześniej pakiet działał.
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2015, o 10:30 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie psotów
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: sl@w_es »

Do połączenia z internetem nie jest potrzebny żaden pakiet, a prawidłowo skonfigurowany telefon...
Mevka pisze:(...) Apn jest dobry, GPRS też jest włączone. (...)
Transmisja danych w telefonie włączona?
Konto nie utraciło przypadkiem ważności? Posiada dodatnie saldo?

Co do samego pakietu to po raz kolejny napiszę, że służy on tylko obniżeniu kosztów połączenia z internetem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Mevka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 wrz 2015, o 10:01

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Mevka »

Jest włączony, nie utraciło ważności, jest dodatnie saldo.

Wcześniej wystarczylo, że mialam 1 grosz na koncie i działał a teraz nie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Ewa_Plus »

Mevka,
- a opcja transmisji danych ("dane komórkowe") w telefonie włączona? Jaki komunikat w ogóle Ci się pokazuje przy próbach połączenia z Internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ