Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lip 2017, o 16:23
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dziękuję bardzo za odpowiedz :)
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam, otóż mam taki sam problem jak w tytule wątku. Niedawno przedłużyłem umowę. Dzisiaj zasiliłem konto dwukrotnie kwotą 2x30zł. W ofercie mam 500minut na rozmowy, darmowe smsy i pakiet internetowy 6GB. Podczas próby odpalenia jakiejkolwiek strony internetowej wyświetla mi się komunikat: "Doładuj telefon w Plus". Sprawdzam konto i rzeczywiście stan konta wynosi 0zł ale skoro mogę dzwonić to powinienem również móc korzystać z Internetu. Czyli rozumiem, że kwota 30zł po każdym doładowaniu zostaje automatycznie odciągnięta na koszt właśnie tych darmowych minut, pakietu itd. Chciałbym abyście pomogli mi rozwiązać ten problem, gdyż nie ukrywam, że pakiet internetowy był głównym aspektem dla którego zdecydowałem się przedłużyć umowę :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj Vaas,
Aby połączenie z internetem było możliwe, to saldo konta musi być dodatnie, a ważność zachowana.Vaas pisze:stan konta wynosi 0zł
Tutaj przykładowy regulamin promocji Plus Mix: http://www.plus.pl/documents/16/505f2fd ... 5bca29d3c6.12. Abonent Mix może korzystać z Pakietu internetowego, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta (min. 1 grosz) i jednocześnie znajduje się w Okresie ważności konta dla Usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Brak internetu w Nowy Plush
Po pierwsze, dzień dobry!
Przekopałem tysiąc stron o APN, ustawieniach, restarcie telefonu i wykonaniem resetu konta abonenckiego.
Ustawienia mam teraz takie:http://wp.brodzinski.net/uncategorized/ ... aomi-mi-5/
Mam kartę z napisem LTE+, włączone LTE i 14GB na koncie.
Dzwoniłem do BoK, poprosiłem o reset, pani wykonała, kazała WYŁĄCZYĆ telefon na 15 minut, co uczyniłem.
Bez efektu, zero transferu danych.
Na tym telefonie Plush już kiedyś śmigał.
W drugim slocie jest Virgin i śmiga LTE do 60Mb/s
Dodam, że MMS w Plush odbiera i wysyła bardzo szybko.
Zmiana miejscami kart sim nic nie dała.
Sprawdziłem karte sim w innym telefonie, to samo czyli kicha.
Karta ma 2 dni, nówka sztuka, problem od początku.
Ręce mi opadają. Help; )
Edit: byłem w salonie, pan sprawdził u nich, sprawdził ustawienia u mnie, wszystko ok. Wymienił kartę sim i nadal lipa. Co jeszcze może być nie tak?
Przekopałem tysiąc stron o APN, ustawieniach, restarcie telefonu i wykonaniem resetu konta abonenckiego.
Ustawienia mam teraz takie:http://wp.brodzinski.net/uncategorized/ ... aomi-mi-5/
Mam kartę z napisem LTE+, włączone LTE i 14GB na koncie.
Dzwoniłem do BoK, poprosiłem o reset, pani wykonała, kazała WYŁĄCZYĆ telefon na 15 minut, co uczyniłem.
Bez efektu, zero transferu danych.
Na tym telefonie Plush już kiedyś śmigał.
W drugim slocie jest Virgin i śmiga LTE do 60Mb/s
Dodam, że MMS w Plush odbiera i wysyła bardzo szybko.
Zmiana miejscami kart sim nic nie dała.
Sprawdziłem karte sim w innym telefonie, to samo czyli kicha.
Karta ma 2 dni, nówka sztuka, problem od początku.
Ręce mi opadają. Help; )
Edit: byłem w salonie, pan sprawdził u nich, sprawdził ustawienia u mnie, wszystko ok. Wymienił kartę sim i nadal lipa. Co jeszcze może być nie tak?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2017, o 10:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Brak internetu w Nowy Plush
Internet nie działa wcale czy nie działa LTE?
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Brak internetu w Nowy Plush
Na Plusie wcale; (
1 wynik to wifi domowe, 2 i 3 to felerny Plus, 4 i 5 to Virgin
1 wynik to wifi domowe, 2 i 3 to felerny Plus, 4 i 5 to Virgin
Re: Brak internetu w Nowy Plush
Jesteś pewny kolejności tych speedtestów?
Na belce masz Plus 4G oraz Virgin 3G.
Bardzo mało prawdopodobne aby Virgin po sieci 3G miało prędkości po 45Mbps.
Może wyjmij kartę Virgin i spróbuj testy raz jeszcze.
Na belce masz Plus 4G oraz Virgin 3G.
Bardzo mało prawdopodobne aby Virgin po sieci 3G miało prędkości po 45Mbps.
Może wyjmij kartę Virgin i spróbuj testy raz jeszcze.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Brak internetu w Nowy Plush
Nie sugeruj się belką. Testy robiłem w innej konfiguracji kart sim. Dla pewności Virgin nawet była wyjęta całkiem a Plus sprawdzany w obu slotach.
Te 45 to na pewno Virgin; ) Wtedy był znaczek 4G+
Sprawdzę jeszcze te wymienioną sim w innym telefonie bo już głupi jestem; )
EDIT(16.07.2017 12.07): sprawdziłem wymienioną kartę w innym telefonie i nadal nie ma internetu.
Idę po nowy starter..
EDIT (16.07.2017 20.25) Sprawdziłem ns innym starterze, chodzi normalnie. Co jest grane???
Wykupiony pakiet za 25zł, 14.5GB na koncie, LTE aktywne, reset wykonany, karta wymieniona... Co jeszcze? Rozmowy, sms/mms działaja.
Aktywne pakiety: Pakiet Video na probe (2621440 KBYTES) 19-07-2017 12:06, Plush10GB (10485760 KBYTES) 11-08-2017 12:06, Non stop BIG (999999999 KBYTES) 11-08-2017 12:06, 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS), Pakiet kwotowy 4 zl - starter (4.00 PLN)
Aktywne uslugi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), CLIRblock, Roaming, Wideorozmowy, GPRS
Te 45 to na pewno Virgin; ) Wtedy był znaczek 4G+
Sprawdzę jeszcze te wymienioną sim w innym telefonie bo już głupi jestem; )
EDIT(16.07.2017 12.07): sprawdziłem wymienioną kartę w innym telefonie i nadal nie ma internetu.
Idę po nowy starter..
EDIT (16.07.2017 20.25) Sprawdziłem ns innym starterze, chodzi normalnie. Co jest grane???
Wykupiony pakiet za 25zł, 14.5GB na koncie, LTE aktywne, reset wykonany, karta wymieniona... Co jeszcze? Rozmowy, sms/mms działaja.
Aktywne pakiety: Pakiet Video na probe (2621440 KBYTES) 19-07-2017 12:06, Plush10GB (10485760 KBYTES) 11-08-2017 12:06, Non stop BIG (999999999 KBYTES) 11-08-2017 12:06, 30 bezplatnych wizytowek (30 SMS), Pakiet kwotowy 4 zl - starter (4.00 PLN)
Aktywne uslugi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), CLIRblock, Roaming, Wideorozmowy, GPRS
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj Profesorek,
Ten starter testowałeś na tym telefonie Xiaomi, tak?Profesorek pisze:EDIT (16.07.2017 20.25) Sprawdziłem ns innym starterze, chodzi normalnie. Co jest grane???
Podaj proszę co dokładnie pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#. Ile aktualnie wynosi saldo konta i do kiedy ten numer posiada ważność?Profesorek pisze:Wykupiony pakiet za 25zł
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Po *136# mam takie coś:
Aktywne promocje: Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS, Video BS 19-07-2017 12:06, Gigsy na start (2092252) 19-07-2017 12:06, Social free 11-08-2017 12:06, Rozmowy,SMS/MMS bez limitu 11-08-2017 12:25.
Na koncie pozostało 6 zł. Pakiety ważne do 11-08.
Starter sprawdziłem też na innym tel. (Galaxy SII) też nie działa.
Kupiłem inny starter Plush i ten działał dopóki nie zeżarło wszystkiego z konta. Sprawdzałem na Xiaomi MI5.
Dodam, że kilka miesięcy temu na tym telefonie inny starter Plusha chodził jak burza.
To na bank coś u Was; ) zgłosiłem to juz do BOK, wykonano dziś kolejny reset konta, bez efektu.
Ma się tym zająć dział techniczny.
Aktywne promocje: Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS, Video BS 19-07-2017 12:06, Gigsy na start (2092252) 19-07-2017 12:06, Social free 11-08-2017 12:06, Rozmowy,SMS/MMS bez limitu 11-08-2017 12:25.
Na koncie pozostało 6 zł. Pakiety ważne do 11-08.
Starter sprawdziłem też na innym tel. (Galaxy SII) też nie działa.
Kupiłem inny starter Plush i ten działał dopóki nie zeżarło wszystkiego z konta. Sprawdzałem na Xiaomi MI5.
Dodam, że kilka miesięcy temu na tym telefonie inny starter Plusha chodził jak burza.
To na bank coś u Was; ) zgłosiłem to juz do BOK, wykonano dziś kolejny reset konta, bez efektu.
Ma się tym zająć dział techniczny.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Profesorek,
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?Profesorek pisze:To na bank coś u Was; ) zgłosiłem to juz do BOK, wykonano dziś kolejny reset konta, bez efektu.
Ma się tym zająć dział techniczny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Oczywiście:
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla **********. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001392548. Plus
Dziekujemy za zgloszenie problemu dla **********. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001392548. Plus
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Profesorek,
dzięki - przekazałam sprawę dalej.
dzięki - przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dziękuję za zainteresowanie, Joanna_Plus; )
To już prawie tydzień odkąd mam wykupiony pakiet a 4 dni od pierwszego zgłoszenia i internetu nadal nie ma..
Telefon wyłącza się automatycznie o 22 i wstaje o 6.00 więc czasu na reset jest aż nadto.
Sprawdziłem jeszcze szybkość LTE dla Play 65/6 Mbps... W obu slotach. Czyli ciut szybciej niż Virgin.
Czy już coś więcej wiadomo?
Bo zaczynam się do tej sieci zrażać; (
To już prawie tydzień odkąd mam wykupiony pakiet a 4 dni od pierwszego zgłoszenia i internetu nadal nie ma..
Telefon wyłącza się automatycznie o 22 i wstaje o 6.00 więc czasu na reset jest aż nadto.
Sprawdziłem jeszcze szybkość LTE dla Play 65/6 Mbps... W obu slotach. Czyli ciut szybciej niż Virgin.
Czy już coś więcej wiadomo?
Bo zaczynam się do tej sieci zrażać; (
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22363
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Profesorek,
Sprawa w toku. Jak tylko będę coś wiedzieć - dam znać.Profesorek pisze:Czy już coś więcej wiadomo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ