Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj Szaki123,
spróbujcie przeprowadzić konfigurację telefonu za pośrednictwem naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień, należy przelogować aparat (wył./wł.).
spróbujcie przeprowadzić konfigurację telefonu za pośrednictwem naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień, należy przelogować aparat (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Internet
Mój problem polega na tym, że pomimo dodawanego co miesiac pakietu 125MB przy doladowaniu, wlaczonego transferu danych i uruchomieniu GPRS Internet dalej nie działa. Mój telefon to Sony Xperia Tipo
Ostatnio zmieniony 17 paź 2014, o 16:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
angie69,
jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Saldo numeru jest dodatnie?
Przeprowadź proszę również konfiguracje telefonu z naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień należy przelogować aparat (wył./wł.).
jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Saldo numeru jest dodatnie?
Przeprowadź proszę również konfiguracje telefonu z naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień należy przelogować aparat (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Mój pakiet internetowy 300mb nie działa. Korzystałem z niego przez dobre parę miesięcy(może cztery), a niedawno przestał po prostu działać. Próbowałem konfiguracji ze strony, ale nic to nie dało.
Mój telefon to LG L3 II
Mój telefon to LG L3 II
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
LGL3II,
Po zapisaniu ustawień nastąpiło wyłączenie i włączenie telefonu?Joanna_Plus pisze:jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Saldo numeru jest dodatnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak możliwości włączenia pakietu danych
Ta strona ... Plus coraz bardziej zniechęca ludzi do korzystania z niej. Coraz trudniej cokolwiek w niej znaleźć ,a nawet jeśli znajdzie się "Pakiety danych" "Internet na kartę" To oczywiście nie znajdzie się tam odpowiedzi jak włączyć pakiet ,tylko coś o abonamencie i internecie LTE .Mam kod *121*11*01# który włączał pakiet internetu 300mb za 7zł . Teraz on nie działa . Może mi ktoś podać aktualny kod do włączania tego pakietu ,lub podać stronę na której jest rozpiska wszystkich kodów do internetu.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, o 10:29 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana działu na zgodny z tematem.
Powód: zmiana działu na zgodny z tematem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
reshi,
podaj proszę z jakiej taryfy aktualnie korzystasz. Kod na sprawdzenie *147#. Dodany pakiet widnieje pod kodem *121#? Przy próbie połączenia z internetem, jaki komunikat się pojawia?
podaj proszę z jakiej taryfy aktualnie korzystasz. Kod na sprawdzenie *147#. Dodany pakiet widnieje pod kodem *121#? Przy próbie połączenia z internetem, jaki komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 gru 2013, o 14:30
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam, przyłączam się do pytania o aktualne pakiety internetowe dla poprzednich taryf PNK.
Ja aktualnie korzystam z PNK Rok Ważności Konta i niestety nie mogę znaleźć na nowej stronie Plusa żadnej informacji o pakietach do tej taryfy... W ogóle znalezienie czegokolwiek dot. poprzednich taryf na nowej stronie graniczy z cudem...
Zawsze korzystałem z pakietu 1GB za 13 zł (kod *121*11*02*#). Czy ten pakiet jest wciąż w ofercie? Czy pakiety dla PNK Bez Limitu czyli 1GB za 10 zł (kod *136*11*12#) z lejkiem również zadziała z moją taryfa?
Jeżeli nie to jakie są dostępne pakiety do mojej taryfy?
Ja aktualnie korzystam z PNK Rok Ważności Konta i niestety nie mogę znaleźć na nowej stronie Plusa żadnej informacji o pakietach do tej taryfy... W ogóle znalezienie czegokolwiek dot. poprzednich taryf na nowej stronie graniczy z cudem...
Zawsze korzystałem z pakietu 1GB za 13 zł (kod *121*11*02*#). Czy ten pakiet jest wciąż w ofercie? Czy pakiety dla PNK Bez Limitu czyli 1GB za 10 zł (kod *136*11*12#) z lejkiem również zadziała z moją taryfa?
Jeżeli nie to jakie są dostępne pakiety do mojej taryfy?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj quasimodek,
Tak. Informacje na ten temat w naszym FAQ: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4411.quasimodek pisze:Zawsze korzystałem z pakietu 1GB za 13 zł (kod *121*11*02*#). Czy ten pakiet jest wciąż w ofercie?
Nie. Ten pakiet działa w taryfach Plus na Kartę bez limitu i Plush bez limitu.quasimodek pisze:Czy pakiety dla PNK Bez Limitu czyli 1GB za 10 zł (kod *136*11*12#) z lejkiem również zadziała z moją taryfa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam. Jestem posiadaczem telefonu Sony Xperia Tipo St21i. Mam aktywny pakiet na internet ale gdy włączam przesyłanie danych internet mi nie działa telefon był kupiny pare dni temu więc może trzeba go skonfigurować. Czy któś mógłby podać mi dokładna instrukcje jak to zrobić?
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Konfigurację znajdziesz tu: http://www.plus.pl/ustawienia/?appid=1
Sprawdź czy masz GPRS aktywny kodem *101#
Jeśli nie włącz kodem *101*11*02# i zrestartuj telefon
Sprawdź czy masz GPRS aktywny kodem *101#
Jeśli nie włącz kodem *101*11*02# i zrestartuj telefon
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Mam aktywny GPRS ale internet dalej nie działa ;/
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Tipko, czyli najprawdpodobniej problem po stronie konfiguracji, sprawdź: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
może ktoś podać aktualne kody na pakiet internetu plus na kartę? Bo nic nie działa...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Emilaa96,
Kod na sprawdzenie to *147#.Joanna_Plus pisze:Witaj Emilaa96,
jaką taryfę aktualnie posiadasz na swoim numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ