Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
W tym tempie to nie zdążę przetestować otrzymanych do testów usług, które za chwilę wygasną...nie żebym był złośliwy ale zapłaciłem za coś, czego nie otrzymuję; (
Przed chwilą dostałem sms o treści:
Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001392548 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus
Kolejny:
Promocja Gigsy na start zostala wylaczona lub uplynal jej okres waznosci.
I następny:
Pakiet Video na probe zostal wylaczony lub uplynal jego okres waznosci.
To jakiś żart? Internetu nadal nie ma... Dobrze, że nie wziąłem abo. Muszę dokupić pakiet u konkurencji, doczekać do końca i potraktować kartę sim nożyczkami.
Szkoda, oferta był atrakcyjna: (
Przed chwilą dostałem sms o treści:
Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001392548 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus
Kolejny:
Promocja Gigsy na start zostala wylaczona lub uplynal jej okres waznosci.
I następny:
Pakiet Video na probe zostal wylaczony lub uplynal jego okres waznosci.
To jakiś żart? Internetu nadal nie ma... Dobrze, że nie wziąłem abo. Muszę dokupić pakiet u konkurencji, doczekać do końca i potraktować kartę sim nożyczkami.
Szkoda, oferta był atrakcyjna: (
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Profesorek,
Tak, zgłoszenie zostało zamknięte. Nie stwierdzono nieprawidłowości po stronie ustawień sieciowych.Profesorek pisze:Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001392548 zostalo zamkniete.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Czyli jestem niedorozwinięty?
Zamieniłem się na chwilę kartami sim z kolegą, też ma Plusha.
Po zamianie od strzału u mnie w telefonie z jego kartą lte idzie jak burza. W jego telefonie z moją kartą nie ma internetu.
Gprs i lte kodami oraz z poziomu aplikacji wyłączałem i włączałem 50 razy, restart telefonu i nadal nic. ...
Czyli 5zł na starter, 30 zł doładowanie i 5zł na kolejny starter testowy poszło.
Bardzo dziękuję, będę Was polecał; (
Zamieniłem się na chwilę kartami sim z kolegą, też ma Plusha.
Po zamianie od strzału u mnie w telefonie z jego kartą lte idzie jak burza. W jego telefonie z moją kartą nie ma internetu.
Gprs i lte kodami oraz z poziomu aplikacji wyłączałem i włączałem 50 razy, restart telefonu i nadal nic. ...
Czyli 5zł na starter, 30 zł doładowanie i 5zł na kolejny starter testowy poszło.
Bardzo dziękuję, będę Was polecał; (
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Profesorek,
proszę jeszcze o zamieszczenie zrzutu ekranu z ustawieniami odnośnie wpisanego w urządzeniu APN-u.
proszę jeszcze o zamieszczenie zrzutu ekranu z ustawieniami odnośnie wpisanego w urządzeniu APN-u.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Proszę bardzo..dodam, że MMS chodzą bardzo szybko.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Profesorek,
przekazałam sprawę dalej. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.
przekazałam sprawę dalej. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Dzisiaj dzwoniłem do BOA.
Czy jest możliwość przelania pakietu i środków na inny numer, bo może on jest jakiś felerny?
Czy jest możliwość przelania pakietu i środków na inny numer, bo może on jest jakiś felerny?
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 11:18 przez Profesorek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Profesorek,
nie mogę nic obiecać, ale spróbuję pomóc w tej kwestii. Skierujemy sprawę do Departamentu Reklamacji, tym samy prześlij mi proszę przez ten formularz następujące dane:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu (ten felerny) oraz ten, na który chcesz dokonać przeniesienia promocji i środków wraz z opisem co i w jakiej kwocie ma zostać przetransferowane,
- dokładny adres zamieszkania.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
nie mogę nic obiecać, ale spróbuję pomóc w tej kwestii. Skierujemy sprawę do Departamentu Reklamacji, tym samy prześlij mi proszę przez ten formularz następujące dane:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu (ten felerny) oraz ten, na który chcesz dokonać przeniesienia promocji i środków wraz z opisem co i w jakiej kwocie ma zostać przetransferowane,
- dokładny adres zamieszkania.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Poszło.Joanna_Plus pisze:Profesorek,
... prześlij mi proszę...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Profesorek,
wiadomość dotarła - dziękuję. Właśnie odpisałam.
wiadomość dotarła - dziękuję. Właśnie odpisałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Powiem krótko:
Po przeniesieniu pakietów na inny numer - dostałem stosowne smsy- bez żadnej mojej ingerencji w ustawienia, internet ruszył.
Ciekawostką jest to, że po wyłączeniu pakietów na felernym numerze przy próbie otwarcia jakiejkolwiek strony robiło przekierowanie na doladuj.plus. pl i to śmigało jak burza; )
Tak z ciekawości, czy na "felernym" numerze była jakaś cenzura/blokada internetu?
Dziękuję za pomoc.
Przy okazji uznałem, że nie jestem nienormalny i zasłużyłem na piwo; )
Po przeniesieniu pakietów na inny numer - dostałem stosowne smsy- bez żadnej mojej ingerencji w ustawienia, internet ruszył.
Ciekawostką jest to, że po wyłączeniu pakietów na felernym numerze przy próbie otwarcia jakiejkolwiek strony robiło przekierowanie na doladuj.plus. pl i to śmigało jak burza; )
Tak z ciekawości, czy na "felernym" numerze była jakaś cenzura/blokada internetu?
Dziękuję za pomoc.
Przy okazji uznałem, że nie jestem nienormalny i zasłużyłem na piwo; )
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Profesorek,
No właśnie nie - bo to sprawdzali technicy. Mogę to chyba wytłumaczyć jedynie magią piątku .Profesorek pisze:Tak z ciekawości, czy na "felernym" numerze była jakaś cenzura/blokada internetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 lip 2017, o 09:45
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Ustaliłem przyczynę.
Na starym numerze na dzień dobry włączyłem wszystkie blokady premium podane tu:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4122
Mimo, że w BOK o tym mówiłem, powiedziano mi, że to nie ma wpływu.
Otóż dwie ostatnie, czyli WAP, jednak mają.
Na nowym numerze dziś rano włączyłem te blokady i znowu zablokowało internet..wyłączyłem je i działa.
Smutne jest tylko to, że nie wpadł na to dział techniczny.
Na starym numerze na dzień dobry włączyłem wszystkie blokady premium podane tu:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4122
Mimo, że w BOK o tym mówiłem, powiedziano mi, że to nie ma wpływu.
Otóż dwie ostatnie, czyli WAP, jednak mają.
Na nowym numerze dziś rano włączyłem te blokady i znowu zablokowało internet..wyłączyłem je i działa.
Smutne jest tylko to, że nie wpadł na to dział techniczny.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witam , mam problem z Internetem najzwyczajniej w świecie nie łączy się z LTE ani 3G , przy zmianie karty na inny telefon również nie pomaga , plus dla biznesu , ustawienia konfiguracyjne dla konkretnego telefonu też nic nie zmieniają , dodam tylko że inny numer na tym telefonie z tymi samymi ustawieniami konfiguracyjnymi wysłanymi ze strony , normalnie odbiera internet bez najmniejszych problemów
telefon jakiego chciałbym używać pod tym konkretnym numerem to Samsung S 6
Z góry dziękuję za pomoc
telefon jakiego chciałbym używać pod tym konkretnym numerem to Samsung S 6
Z góry dziękuję za pomoc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Witaj piorun221,
problem z internetem dotyczy numeru Plus na Kartę czy abonamentowego?
problem z internetem dotyczy numeru Plus na Kartę czy abonamentowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ