Do 11.0.2 zaktualizowałem w akcie desperacji dziś, wcześniej był 11.0. Przy czy do 11 aktualizowałem zaraz po premierze, w połowie września, a Internet przestał działać w tym tygodniu (zauważyłem dopiero wczoraj, w niedzielę jeszcze działał). Wieczorem poprzekładam karty między telefonami i napiszę co z tego wynikło.Joanna_Plus pisze:pgli,I problem pojawił się po tej aktualizacji? Po przełożeniu karty SIM do innego telefonu internet działa?pgli pisze:iOS 11.0.2.
Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 sty 2016, o 01:49
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
pgli,
Czekam zatem na informacje.pgli pisze:Wieczorem poprzekładam karty między telefonami i napiszę co z tego wynikło.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Tak, sprawdzałem ani na 3G ani 2G nie wczytuje nawet google.pl...Joanna_Plus pisze:gstk,
po wybraniu trybu pracy sieci na 3G, sytuacja się powiela?
Dorzucam jeszcze dwa screeny. Jak widac na zalaczonym obrazku od wczoraj zuzycie spadlo do jakis marnych 3kb....
Podobno, wczoraj, podczas rozmowy z DOK za 4 razem jakiś pan zgłosił sprawę do działu technicznego, można sprawdzić co się w tej sprawie dzieje. Niestety nie dostałem żadnego nr sprawy.
Wykorzystuje telefon do spraw służbowych i nie mogę pozwolić sobie na brak Internetu w telefonie.
Coś czuję, że związane jest to ze zmianami podwojenia pakietów i jest jakiś błąd od strony technicznej...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
gstk,
Prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację tego zgłoszenia.gstk pisze:Podobno, wczoraj, podczas rozmowy z DOK za 4 razem jakiś pan zgłosił sprawę do działu technicznego, można sprawdzić co się w tej sprawie dzieje
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Wysłałem. Bardzo proszę o szybką reakcję i naprawę usterki...Joanna_Plus pisze:gstk,Prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację tego zgłoszenia.gstk pisze:Podobno, wczoraj, podczas rozmowy z DOK za 4 razem jakiś pan zgłosił sprawę do działu technicznego, można sprawdzić co się w tej sprawie dzieje
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 4 paź 2017, o 13:26
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Panowie ja mam to samo. Mieszkam w Krośnie, od wczoraj od rana nie mam dostępu do internetu. Niby pokazuje zasięg LTE ale nie łączy się z internetem. Mam tak jak Wy plus na kartę, mam jeszcze prawie 9 giga internetu do wykorzystania. Wczoraj zmieniana karta w salonie na nową, próbowana i stara i nowa na 2 telefonach i wszędzie ten sam problem - brak internetu. Co ciekawe znajomi mają w plusie i im działa wszystko ok a mi nie. Dzwoniłem do BOK ponoć jakaś awaria ale dwa dni już naprawiają i dalej nic. Gdyby nie to, że mam dość sporo kasy na karcie już bym z plusa poszedł do konkurencji ale jeśli tego nie naprawią jutro to pójdę mimo utraty środków. Przecież to jakaś parodia dwa dni naprawiać internet i dalej nie działa. Ileż można czekać.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Niestety, zamieniłem karty z żoną, która również ma iPhone'a SE i w moim jej Play działa bez problemu, mój Plus u niej, po ustawieniu APNów "plus", nie działa tak samo jak u mnie - telefon pokazuje, że jest 3G, ale żadna aplikacja nie łączy się z Internetem.Joanna_Plus pisze:pgli,Czekam zatem na informacje.pgli pisze:Wieczorem poprzekładam karty między telefonami i napiszę co z tego wynikło.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Czyli problem zaczyna sie robic szerszy co prawda dotyczy pojedynczych przypadkow ale istnieje... ile mamy czekac na usuniecie usterki ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
gstk,
Wiadomość dotarła dziękuję. Wczoraj również na nią odpisałam.
marcinkrosno,
pgli,
gstk pisze:Wysłałem. Bardzo proszę o szybką reakcję i naprawę usterki...
Wiadomość dotarła dziękuję. Wczoraj również na nią odpisałam.
Z jakiego modelu telefonu korzystasz? iPhone, tak jak w opisie profilu?gstk pisze:Przekladanie karty do.innych telefonow takze nie pomaga.
marcinkrosno,
marcinkrosno pisze:Mieszkam w Krośnie
W tej lokalizacji nie mamy zgłoszenia globalnego.marcinkrosno pisze:Dzwoniłem do BOK ponoć jakaś awaria ale dwa dni już naprawiają i dalej nic.
Napisz proszę w jakim urządzeniu aktualnie ta karta SIM się znajduje.marcinkrosno pisze:Co ciekawe znajomi mają w plusie i im działa wszystko ok a mi nie.
pgli,
Rozumiem, że ten model nie był aktualizowany do wersji iOS 11.0.2.pgli pisze:Niestety, zamieniłem karty z żoną, która również ma iPhone'a SE
Cała konfiguracja Plusa została wprowadzona na nowo?pgli pisze:po ustawieniu APNów "plus"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Tak, żona ma nadal 11.0. Tak, został wprowadzony APN plus dla 3G i LTE. Dziś też odnowił mi się pakiet, ale problem pozostał.Joanna_Plus pisze: pgli,Rozumiem, że ten model nie był aktualizowany do wersji iOS 11.0.2.pgli pisze:Niestety, zamieniłem karty z żoną, która również ma iPhone'a SECała konfiguracja Plusa została wprowadzona na nowo?pgli pisze:po ustawieniu APNów "plus"
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
pgli,
A po wprowadzeniu tych ustawień, telefon został zrestartowany? W Twoim aparacie, po restarcie ustawień (wykasowaniu ich i ponownym wprowadzeniu) również nastąpiło przelogowanie urządzenia?pgli pisze:Tak, został wprowadzony APN plus dla 3G i LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Od 2 tygodni korzystam stale z samsunga galaxy s8 plus ale karte przekladalem takze do iphone 6 i iphone 7 plus i niestety nie pomagalo.
W samsungu lte advanced smigało az milo...
W samsungu lte advanced smigało az milo...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
gstk,
rozumiem. Dziękuję za tę informację.
Edycja: prośba o zresetowanie telefonu (tryb samolotowy; on/off).
rozumiem. Dziękuję za tę informację.
Edycja: prośba o zresetowanie telefonu (tryb samolotowy; on/off).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
Nadal nie dzialaJoanna_Plus pisze:gstk,
rozumiem. Dziękuję za tę informację.
Edycja: prośba o zresetowanie telefonu (tryb samolotowy; on/off).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
gstk,
dziękuję za weryfikację. Interweniuję zatem dalej.
dziękuję za weryfikację. Interweniuję zatem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ