Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mikikikus
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 lut 2014, o 20:25

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: mikikikus »

tak, są dostępne
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

mikikikus,
mikikikus pisze:tak, są dostępne
Czyli to nie kwestia zasięgu. Model aparatu to ten podany w opisie profilu? Zweryfikuj proszę czy na pewno pod kodem *101# pojawia się usługa GPRS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mikikikus
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, o 20:25

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: mikikikus »

to nie jest kwestia zasięgu, a gprs się pojawia, telefon to ten podany
Działał mi normalnie i podczas "zabawy" w włączanie i wyłączanie przestał nagle działać, tak jakby PLUS zablokował go przez nadmierną ilość połączeń w niedługim czasie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

mikikikus,

zweryfikuj proszę czy ustawienia w telefonie wyglądają następująco:

1. Aplikacje - Ustawienia - Więcej... - Sieci komórkowe - Punkty dostępowe - Naciskamy trzy kropki w prawym górnym rogu - Nowy APN.
2. Nazwa: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, Typ APN: default.
3. Naciskamy Menu - Zapisz - Punkty dostępowe - zaznaczamy profil Plus.

Po ich zapisaniu zresetuj aparat (wył./wł.).
mikikikus pisze:tak jakby PLUS zablokował go przez nadmierną ilość połączeń w niedługim czasie.
Nie dokonujemy takich blokad.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mikikikus
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, o 20:25

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: mikikikus »

tak, jest tak ustawione
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

pepcia2 pisze:Transmisję danych masz włączoną?
mikikikus, pepcia2 pytała o funkcje transmisje danych w aparacie. Czy jest zaznaczona?

Jaki błąd pojawia się przy próbie np.: załadowanie strony w przeglądarce?

Sprawdzałeś kartę w innym telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mikikikus
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2014, o 20:25

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: mikikikus »

Transmisja danych jest zaznaczona,
pojawia się informacja: "Brak połączenia z Internetem" (w przypadku facebooka)
sprawdzałem pod innymi telefonami, które też są z sieci plus i w nich inne karty normalnie działają, ale moja także nie działa

EDIT:
hmm... podłączyłem telefon do ładowania i zaczęło działać, dziwne...
Erwin2014
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 mar 2014, o 19:23

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Erwin2014 »

Witam, mam Lumie520, wykupiłem pakiet 7 Non stop, Włączyłem Transmisje Danych i nie działa ..
Wszedłem w ustawienia i chciałem włączyć również dostęp do internetu, ale nie ma, bo wyskakuje mi takie coś..
"Połączenie niedostępne"
Brak połączenia przesyłania danych, które można by teraz udostępnić. Sprawdź ustawniea siedzi komórkowej i siłę sygnału, po czym spróbuj ponownie..

Niech mi ktoś wytłumaczy, myślałem, że będę sobie elegancko korzystać z internetu, a tu widzę, że jakieś problemy są śmieszne.. Może ktoś mi pomóc.
Włączałem GRPS, nic nie dało... ;/
hubert231
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 mar 2014, o 22:27

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: hubert231 »

mam samsung galaxy mini 2
kupiłem pakiet 7zł Non Stop
na koncie mam 90 zł i konto jest ważne jeszcze 3 tygodnie
transmisja danych włączona
konfiguracja telefonu nie pomogła
ten punkt dostępu zrobiłem według zaleceń i też nie pomogło
tryb pracy sieci: GSM/WCDMA
GPRS/MMS włączone

Internet bez wifi nie działa...

Wcześniej działał internet bez wifi, przedłużyłem umowę, dezaktywowałem automatyczne kupowanie pakietu internetu, teraz po jakimś czasie kupiłem pakiet i nic....
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Magda_Plus »

mikikikusczy bateria Twojego telefonu była słaba, kiedy próbowałeś nawiązać połączenie z internetem?

Erwin2014 czy wprowdziłeś odpowiednie ustawienia do swojego telefonu?
Jeśli nie, to poniżej podaję konfigurację ręczą dla Nokii Lumia 520

Należy pamiętać o włączeniu transmisji danych w telefonie.
Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Sieć komórkowa - Transmisja danych: Wł/wył.

Punkt dostępu (APN): internet
1.Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Punkt dostępu - Dodaj.
2.Nazwa połączenia: Internet GPRS, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu: internet, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, Naciskamy Zapisz.

Hubert 231 czy sprawdzałeś dostęp do internetu po przełączeniu telefonu na tryb 2G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamsky
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 11:53

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: adamsky »

Macie jakąś awarię netu w Plusie?

Od rana nie działa mi internet. Sprawdzałem konfigurację telefonu, przełączałem między APN o nazwie "plus" i "internet" (kiedyś to pomagało), stworzyłem nowy APN zgodnie z aktualnymi danymi na stronie, restartowałem telefon, wymuszałem tryb sieci tylko GSM. Nic nie pomaga. Za każdym razem dostaję tylko komunikat "błąd połączenia".

telefon: HTC Wildfire S
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Magda_Plus »

Czy włączyłeś transmisję danych z poziomu swojego telefonu? Przełączyłeś sie z opcji 3G na 2G lub odwrotnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamsky
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 11:53

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: adamsky »

Transmisja danych w sieci komórkowej jest oczywiście włączona.

Testowałem wszystkie 3 tryby sieci:
- Tylko WCDMA
- Tylko GSM
- GSM / WCDMA auto

Wieczorem przełożę kartę SIM do innego smartfona i sprawdzę sam telefon na karcie z innej sieci (żeby upewnić się czy sam telefon jest sprawny).
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

adamsky, masz dostępne środki na koncie? *100#? Usługa GPRS aktywna? *101#
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamsky
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 11 kwie 2013, o 11:53

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: adamsky »

adamsky, masz dostępne środki na koncie?
O kurde, tutaj pies pogrzebany.
Coś mi zeżarło środki na koncie pomimo tego że od kilku dni do nikogo nie dzwoniłem, nie wysyłałem smsów, a internet nie powinien zużywać środków tylko iść z pakietu. Nie dostałem również SMSa o tym, że rozmowy wychodzące zablokowane chociaż mam w tej chwili ujemny stan konta.

Przepraszam za zamieszanie.
ODPOWIEDZ