Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Szaki123,

spróbujcie przeprowadzić konfigurację telefonu za pośrednictwem naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień, należy przelogować aparat (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
angie69
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 paź 2014, o 15:32

Internet

Post autor: angie69 »

Mój problem polega na tym, że pomimo dodawanego co miesiac pakietu 125MB przy doladowaniu, wlaczonego transferu danych i uruchomieniu GPRS Internet dalej nie działa. Mój telefon to Sony Xperia Tipo
Ostatnio zmieniony 17 paź 2014, o 16:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

angie69,

jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Saldo numeru jest dodatnie?
Przeprowadź proszę również konfiguracje telefonu z naszej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień należy przelogować aparat (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LGL3II
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 paź 2014, o 14:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: LGL3II »

Mój pakiet internetowy 300mb nie działa. Korzystałem z niego przez dobre parę miesięcy(może cztery), a niedawno przestał po prostu działać. Próbowałem konfiguracji ze strony, ale nic to nie dało.

Mój telefon to LG L3 II
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

LGL3II,
Joanna_Plus pisze:jaki komunikat pojawia się przy próbie połączenia? Saldo numeru jest dodatnie?
Po zapisaniu ustawień nastąpiło wyłączenie i włączenie telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
reshi
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 11 lip 2014, o 08:42

Brak możliwości włączenia pakietu danych

Post autor: reshi »

Ta strona ... Plus coraz bardziej zniechęca ludzi do korzystania z niej. Coraz trudniej cokolwiek w niej znaleźć ,a nawet jeśli znajdzie się "Pakiety danych" "Internet na kartę" To oczywiście nie znajdzie się tam odpowiedzi jak włączyć pakiet ,tylko coś o abonamencie i internecie LTE .Mam kod *121*11*01# który włączał pakiet internetu 300mb za 7zł . Teraz on nie działa . Może mi ktoś podać aktualny kod do włączania tego pakietu ,lub podać stronę na której jest rozpiska wszystkich kodów do internetu.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, o 10:29 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana działu na zgodny z tematem.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

reshi,

podaj proszę z jakiej taryfy aktualnie korzystasz. Kod na sprawdzenie *147#. Dodany pakiet widnieje pod kodem *121#? Przy próbie połączenia z internetem, jaki komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
quasimodek
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 21 gru 2013, o 14:30

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: quasimodek »

Witam, przyłączam się do pytania o aktualne pakiety internetowe dla poprzednich taryf PNK.
Ja aktualnie korzystam z PNK Rok Ważności Konta i niestety nie mogę znaleźć na nowej stronie Plusa żadnej informacji o pakietach do tej taryfy... W ogóle znalezienie czegokolwiek dot. poprzednich taryf na nowej stronie graniczy z cudem...
Zawsze korzystałem z pakietu 1GB za 13 zł (kod *121*11*02*#). Czy ten pakiet jest wciąż w ofercie? Czy pakiety dla PNK Bez Limitu czyli 1GB za 10 zł (kod *136*11*12#) z lejkiem również zadziała z moją taryfa?
Jeżeli nie to jakie są dostępne pakiety do mojej taryfy?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj quasimodek,
quasimodek pisze:Zawsze korzystałem z pakietu 1GB za 13 zł (kod *121*11*02*#). Czy ten pakiet jest wciąż w ofercie?
Tak. Informacje na ten temat w naszym FAQ: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4411.
quasimodek pisze:Czy pakiety dla PNK Bez Limitu czyli 1GB za 10 zł (kod *136*11*12#) z lejkiem również zadziała z moją taryfa?
Nie. Ten pakiet działa w taryfach Plus na Kartę bez limitu i Plush bez limitu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tipko
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 lis 2014, o 20:25

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Tipko »

Witam. Jestem posiadaczem telefonu Sony Xperia Tipo St21i. Mam aktywny pakiet na internet ale gdy włączam przesyłanie danych internet mi nie działa telefon był kupiny pare dni temu więc może trzeba go skonfigurować. Czy któś mógłby podać mi dokładna instrukcje jak to zrobić?
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Konfigurację znajdziesz tu: http://www.plus.pl/ustawienia/?appid=1
Sprawdź czy masz GPRS aktywny kodem *101#
Jeśli nie włącz kodem *101*11*02# i zrestartuj telefon ;-)
Tipko
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 lis 2014, o 20:25

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Tipko »

Mam aktywny GPRS ale internet dalej nie działa ;/
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

Tipko, czyli najprawdpodobniej problem po stronie konfiguracji, sprawdź: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Emilaa96
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 26 sty 2015, o 15:39

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Emilaa96 »

może ktoś podać aktualne kody na pakiet internetu plus na kartę? Bo nic nie działa...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Emilaa96,
Joanna_Plus pisze:Witaj Emilaa96,

jaką taryfę aktualnie posiadasz na swoim numerze?
Kod na sprawdzenie to *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ