Strona 30 z 43

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 3 sty 2017, o 12:02
autor: Joanna_Plus
Mesmeroo,
Mesmeroo pisze:mianowicie tylko i wyłącznie do godziny 10:00 internet jest
I co następuje po godzinie 10-tej? Sesja jest zrywana? Jaki komunikat pojawia się przy ponownej próbie zalogowania? Sytuacja występuje w 3G jak i LTE?

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 3 sty 2017, o 13:05
autor: Mesmeroo
Po godzinie około 10 nie mogę się połączyć z internetem, na telefonie wyskakuje komunikat "brak połączenia z siecią". Włączyłem sobie w ustawieniach licznik przepływu danych i nie przekracza on 1-2kb/s czyli tylko da się dzwonić i smsować. W domu natomiast internet działa bardzo dobrze i bardzo szybko, nie zależnie od pory dnia chociaż od czasu do czasu zdarzają się krótkie przerwy 10-20 minut, pomimo tego, że nadajnik lte znajduje się 200m od domu i jest ustawiony na dachu bloku ;).

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 3 sty 2017, o 13:45
autor: Joanna_Plus
Mesmeroo,

prośba również o odpowiedź na to pytanie:
Joanna_Plus pisze:Sytuacja występuje w 3G jak i LTE?
Mesmeroo pisze:Po godzinie około 10 nie mogę się połączyć z internetem, na telefonie wyskakuje komunikat "brak połączenia z siecią".
Rozumiem, że po godzinie 10-tej w miejscu pracy, żadnej sesji zestawić już nie możesz, tak (żadne połączenie nie dochodzi do skutku)?

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 3 sty 2017, o 14:11
autor: Mesmeroo
Tak zarówno w 3g jak i w lte brak internetu, jak by był chociaż w 3g to bym był zadowolonym użytkownikiem, nie wymagam w całym mieście internetu lte, najczęściej wystarczy mi facebook czy sprawdzenie poczty lub notowań na giełdzie.

odp na pytanie drugie. Żadnej sesji nie mogę normalnie otworzyć, zdarza się, że od czasu do czasu - może max. 2 razy na dzień po godzinie 10 jakaś strona się załaduje na wygaszonym już smartfonie i po dłuższym czasie "myślenia i mielenia", choć i to nie zawsze. Oczywiście nie ma mowy o normalnym korzystuaniu chociaż przez chwilę, to nie jest tak, że internet raz jest raz nie ma, tylko to raczej traktować to trzeba jako przebłysk słońca w bardzo pochmurny dzień :)

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 3 sty 2017, o 14:25
autor: Joanna_Plus
Mesmeroo,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- dokładną lokalizację w której występuje problem,
- prośba również o podanie tej lokalizacji:
Mesmeroo pisze:W domu natomiast internet działa bardzo dobrze
- daty i godziny próby zestawienia wspomnianych powyżej połączeń.

Sprawę wówczas przekażę do techników.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 12 sty 2017, o 13:24
autor: Daniel_Plus
Mesmeroo, otrzymaliśmy odpowiedź z działu technicznego, że po zweryfikowaniu działania pracy stacji nie stwierdzono nieprawidłowości. Jeśli jednak problem wynika z niewystarczającego poziomu sygnału to niestety nie ma planów na budowę nowego nadajnika w Twojej okolicy.

brak internetu

: 12 sty 2017, o 22:25
autor: magda090
Mam wykupiony pakiet internetowy w telefonie na kartę. Od kilku dni nie działa mi internet. Wyskakuje tylko strona plusa, z pozostałych stron mnie wyrzuca. Czym to może być spowodowane?

Re: brak internetu

: 13 sty 2017, o 11:04
autor: Przemek_Plus
magda090, ile aktualnie jednostek zostało w pakiecie internetowym? Podaj również proszę obecne saldo i termin ważności konta.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 21 sty 2017, o 17:56
autor: martyna1029384756
GPRS aktywny, model mojego telefonu to sony E4, proszę o konfiguracje

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 23 sty 2017, o 11:21
autor: Joanna_Plus
martyna1029384756,

konfiguracji możesz dokonać za pośrednictwem tej strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon.

Re: Odp: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfigu

: 8 lut 2017, o 15:31
autor: graffik87
Witam. Mój tato posiada telefon w mixie taryfa mix7. Od kilku miesięcy występuje u niego problem z aktywacją jakiegokolwiek pakietu internetowego. Po wpisaniu kodu otrzymuje wiadomość że usługa niedostępna, skontaktuj się przez EBOK. Natomiast po wpisaniu *110# i wybraniu opcji pakietu, jest informacja że nie można aktywować. Konfiguracja online i manualna w ustawieniach nie pomaga. Jest jakiś sposób?

Wysyłane z mojego LG-H440n za pomocą Tapatalk 2

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 8 lut 2017, o 16:06
autor: Joanna_Plus
Witaj graffik87,
graffik87 pisze:Od kilku miesięcy występuje u niego problem z aktywacją jakiegokolwiek pakietu internetowego. Po wpisaniu kodu otrzymuje wiadomość że usługa niedostępna
Przy użyciu jakich kodów pojawił się powyższy komunikat?

Re: Odp: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfigu

: 8 lut 2017, o 16:15
autor: graffik87
Problem się sam rozwiązał :) Tato włączał kody na internet nie dla swojej taryfy :D już jest wszystko okey

Wysyłane z mojego LG-H440n za pomocą Tapatalk 2

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 8 lut 2017, o 16:31
autor: Joanna_Plus
graffik87,

dzięki za informację :-). Cieszę się, że problem został rozwiązany.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 10 lut 2017, o 14:06
autor: Shook123
Witam mam problem z internetem ponieważ dostałem bonus 50Gb i wszystko działało dopóki nie wyłączyłem i włączyłem danych komórkowych . Internet przestał działać a nie wykorzystałem jeszcze całego pakietu