Strona 38 z 43

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 5 paź 2017, o 22:47
autor: roweroweporady
Witam wszystkich forumowiczów,

Niestety mam dokładnie ten sam problem. Mam pieniądze na koncie, w pakiecie zostało mi jeszcze 6 giga internetu, zasięg mam bardzo dobry (pokazuje się znaczek LTE+), a internet komórkowy nie działa (od wtorku). Próbowałem wgrać jeszcze raz ustawienia, ale to nie pomogło.

Zgłosiłem sprawę do BOK, a oni przekazali to gdzieś dalej. Ale mi bardzo zależy na czasie. Raz, że bez internetu komórkowego jak bez ręki. Dwa - wyjeżdżam do Czech, a tam bez internetu to już jak bez dwóch rąk.

Plus - zbierzcie siły i naprawcie tę awarię!

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 08:24
autor: pgli
Joanna_Plus pisze:pgli,
pgli pisze:Tak, został wprowadzony APN plus dla 3G i LTE
A po wprowadzeniu tych ustawień, telefon został zrestartowany? W Twoim aparacie, po restarcie ustawień (wykasowaniu ich i ponownym wprowadzeniu) również nastąpiło przelogowanie urządzenia?
Tak, restartowałem telefon kilka razy w nadziei, że coś pomoże, po zmienia ustawień też.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 08:28
autor: gstk
A dzial techniczny nie moze nam dezaktywowac a pozniej aktywowac taryfy? Moze taki zabieg by cos pomogl. Moja taryfa aktywowala sie kilka dni temu dlatego nie próbowałem tego robic bo nie usmiecha mi sie placic dwa razy za to samo. Chociaz i tak złożenie reklamacji mnie chyba czeka skoro od 3 dni nie potraficie sobie poradzic z tym bledem.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 10:15
autor: Joanna_Plus
Witaj roweroweporady, pgli,

upewnijcie mnie proszę: na Waszych numerach aktualnie znajduje się taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB, zgadza się?

gstk,
gstk pisze:A dzial techniczny nie moze nam dezaktywowac a pozniej aktywowac taryfy?
Obawiam się, że takie czynności mogą nie rozwiązać tego problemu.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 10:29
autor: roweroweporady
Joanna_Plus pisze:Witaj roweroweporady, pgli,

upewnijcie mnie proszę: na Waszych numerach aktualnie znajduje się taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB, zgadza się?

Tak, mam taryfę Ja+ Na Kartę. Absolutnie nic nie zmieniałem w ustawieniach, pakietach. Internet przestał działać razem ze zwiększeniem pakietu do 12 giga.

Obrazek

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 10:45
autor: Joanna_Plus
roweroweporady,

prześlij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Dodam go wówczas do zgłoszenia technicznego.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 11:01
autor: gstk
No dobrze ale na jakim etapie jest weryfikacja i usuwanie bledu? Cieszylem sie ze zwiekszacie pakiet dwukrotnie ale obecna sytuacja to istna porazka.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 11:16
autor: marcinkrosno
marcinkrosno,
marcinkrosno pisze:Mieszkam w Krośnie
marcinkrosno pisze:Dzwoniłem do BOK ponoć jakaś awaria ale dwa dni już naprawiają i dalej nic.
W tej lokalizacji nie mamy zgłoszenia globalnego.
marcinkrosno pisze:Co ciekawe znajomi mają w plusie i im działa wszystko ok a mi nie.
Napisz proszę w jakim urządzeniu aktualnie ta karta SIM się znajduje.

Aktualnie karta znajduje się w Xiaomi Redmi Note 4 ale w innych telefonach (np motorola) też nie ma dostępu do internetu. karta wymieniana w salonie, pokazuje zasięg ale nie łączy z internetem, a o usterce powiedziano mi na waszej infolinii tyle ze naprawa trwa 4 dni i dalej nic. Trudno jutro trzeba będzie zmienić po 20 niemal latach operatora na innego, ale nie mogę czekać tygodniami na naprawę bo muszę mieć dostęp do internetu mobilnego.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 11:48
autor: Joanna_Plus
gstk,

prace są w toku.

marcinkrosno,
marcinkrosno pisze:Mam tak jak Wy plus na kartę, mam jeszcze prawie 9 giga internetu do wykorzystania.
Jest to:
Joanna_Plus pisze:taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 12:12
autor: gstk
Jest jakis starter na probe do wykorzystania? Czyli aktywna taryfa np przez kilka dni gdzie moznaby korzystac z no limit i internetu bez doladowania.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 12:14
autor: marcinkrosno
Joanna_Plus pisze:gstk,

prace są w toku.

marcinkrosno,
marcinkrosno pisze:Mam tak jak Wy plus na kartę, mam jeszcze prawie 9 giga internetu do wykorzystania.
Jest to:
Joanna_Plus pisze:taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB
A sprawie usunięcia awarii na terenie Krosna i okolic to coś już wiadomo czy mam czekać w nieskończoność??

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 12:42
autor: Joanna_Plus
gstk,

w przypadku starterów i promocji na próbę, to można z nich korzystać przez 5 dni, ale po dokonaniu zasilenia za minimum 30 zł.

marcinkrosno,
marcinkrosno pisze:A sprawie usunięcia awarii na terenie Krosna
Tak jak pisałam na dzień 5/10:
Joanna_Plus pisze: W tej lokalizacji nie mamy zgłoszenia globalnego.
marcinkrosno pisze:Co ciekawe znajomi mają w plusie i im działa
Proszę o odpowiedź na wcześniejsze moje pytanie.

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 12:52
autor: marcinkrosno
Joanna_Plus pisze:gstk,

w przypadku starterów i promocji na próbę, to można z nich korzystać przez 5 dni, ale po dokonaniu zasilenia za minimum 30 zł.

marcinkrosno,
marcinkrosno pisze:A sprawie usunięcia awarii na terenie Krosna
Tak jak pisałam na dzień 5/10:
Joanna_Plus pisze: W tej lokalizacji nie mamy zgłoszenia globalnego.
marcinkrosno pisze:Co ciekawe znajomi mają w plusie i im działa
Proszę o odpowiedź na wcześniejsze moje pytanie.
Przecież odpowiedziałem w jakim urządzeniu pracuje karta SIm - Xiaomi Redmi Note 4 - co do awarii to mówił mi o niej w rozmowie telefonicznej Wasz konsultant w Bok - więc co kłamał??

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 13:06
autor: Joanna_Plus
marcinkrosno,

o posiadanym modelu urządzenia czytałam. A chodzi mi o to pytanie:
Joanna_Plus pisze:
marcinkrosno,
marcinkrosno pisze:Mam tak jak Wy plus na kartę, mam jeszcze prawie 9 giga internetu do wykorzystania.
Jest to:
Joanna_Plus pisze:taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

: 6 paź 2017, o 13:10
autor: marcinkrosno
Joanna_Plus pisze:marcinkrosno,

o posiadanym modelu urządzenia czytałam. A chodzi mi o to pytanie:
Joanna_Plus pisze:
marcinkrosno,
marcinkrosno pisze:Mam tak jak Wy plus na kartę, mam jeszcze prawie 9 giga internetu do wykorzystania.
Jest to:
Joanna_Plus pisze:taryfa Ja + na Kartę, a pod kodem *136# widnieje promocja Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6 GB oraz pakiet 3 GB
Pod *136# mam tak: Ja+Rok ważności konta, Promocyjny pakiet 3 GB, Ja+Rozmowy do wszystkich,SMS,MMS i 6GB, UE DATA, Premia za staż, 5te doładowanie gratis