Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja ?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
MarcinLumia
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 paź 2013, o 23:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: MarcinLumia »

Rozwiązanie problemu okazało się banalne ;) Nie miałem internetu ponieważ miałem zablokowane konto. Po doładowaniu internet od razu wrócił.

Dziękuje za pomoc i przepraszam za problemy;)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

MarcinLumia,

zgadza się. Żeby skorzystać z pakietu internetowego konto numeru musi być aktywne – posiadać dodatnie saldo i zachowany termin ważności konta.

Tutaj zapis z Regulaminu:
17. Abonent może korzystać z wybranego Pakietu Non Stop w ramach opłaty za pakiet, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta i jednocześnie znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
doma123456
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 lis 2013, o 15:44

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: doma123456 »

Cześć. Wykupiłam sobie pakiet internetowy non stop za 9 zł i mi nie działa. mój telefon to nokia asha 210 :oops:
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj doma123456,

rozumiem, że nie możesz połączyć się z internetem? Jaki komunikat się pojawia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
annes2
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 19 lis 2013, o 19:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: annes2 »

Witam, posiadam Nokie Lumie 520. Wykupiłam pakiet internetu non stop za 9zl jednak za każdym razem, gdy chcę wejść do internetu wyświetla się komunikat, że "wystąpił problem z dostępem do tej strony internetowej..." Zniknęła mi również cała suma pieniędzy jaką miałam na karcie. Mogę uzyskać jakąś instrukcję co powinnam zrobić, żeby internet zaczął działać?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj annes2,

rozumiem, że żadna ze stron nie może być wyświetlona?

Zweryfikuj proszę w telefonie następujące rzeczy:

1. Czy jest włączona transmisja danych:

Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Sieć komórkowa - Transmisja danych: wł/wył.

2. Czy posiadasz poprawne ustawienia:

Punkt dostępu (APN): internet
1. Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Punkt dostępu - Dodaj.
2. Nazwa połączenia: Internet GPRS, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu: internet, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, Naciskamy Zapisz.

3. Czy aktywna jest usługa GPRS – kod na sprawdzenie: *101#, ewentualne dodanie: *101*11*02#.

Po wprowadzeniu tych ustawień należy przelogować telefon (wyłączyć i włączyć).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukasz17
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2013, o 12:08

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Lukasz17 »

Witam,

Jestem posiadaczem nokii lumii 520. Internet chodzi bez zarzutu, mam wykupiony pakiet internetowy 7zł Non Stop 100mb. Z internetu, wykorzystując pakiet, korzystam sporadycznie. Przeważnie łącze się przez wifi. Mój problem polega na tym, że za każdym razem gdy sprawdzam stan pakietu to mój limit jest coraz mniejszy i tak dziś nie korzystając w ogóle z internetu mój limit notorycznie zmniejszał się po każdym sprawdzeniu konta w odstępach po kilka godzin: 990mb, 988mb, 982mb. Nie wspominając o 10mb które zjadło mi od wczoraj gdy pakiet się aktywował. W takim tempie 100mb starczy mi na tydzień, a z usługi skorzystam raz. Czym to jest spowodowane? Jakieś ukryte aplikacje w telefonie wykorzystują pakiet? Wydaje mi się, że wszystko co mogło łączyć się z internetem bez mojej wiedzy, wyłączyłem. Mogłem coś przeoczyć. Proszę o pomoc i radę. Nie zwracałem na to uwagi przy pierwszym aktywowaniu pakietu bo sądziłem, że pierwsze 100mb zużyłem przy poznawaniu telefonu. Niestety problem pozostał.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Krzysiek_Plus »

Lukasz17, niestety w przypadku Smarfonów jest to nieuniknione.
3. Polkomtel informuje również, że aparaty telefoniczne z wbudowanym systemem operacyjnym takim jak Apple Iphone OS, Android, Bada, Symbian, Windows Phone mogą łączyć się z Internetem w celu pobrania danych, aktualizacji bazy danych, dokonywania aktualizacji i synchronizacji. Pobrane dane zmniejszają limity danych w posiadanych przez Abonenta pakietach internetowych, a jeżeli Abonent nie posiada pakietów internetowych lub wyczerpał limit jednostek w ramach posiadanych pakietów, opłaty naliczane są zgodnie z cennikiem właściwym dla posiadanej przez Abonenta taryfy/promocyjnego planu cenowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukasz17
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2013, o 12:08

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Lukasz17 »

Dzięki wielkie, teraz przynajmniej wiem, że jestem legalnie dymany przez własny telefon. Pozostaje tylko czekać aż operatorzy za niewielkie pieniądze zaoferują internet bez limitu z porządnym transferem. Pozdrawiam.
Centrion
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 gru 2013, o 01:38

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Centrion »

Mój telefon to Samsng galaxy core plus na kartę mam pakiet internetowy wykupiony Aktywne usługi gprs jest . i nie wiem czem mi nie dziala A w ustawieniach jest wszystko tak jak trzeba . POMOCY !
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Transmisja danych włączona? Konfigurację robiłeś? wyłączyłeś/włączyłes po niej telefon?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Centrion,

przy próbie nawiązania połączenia jaki pojawia się komunikat? Który z pakietów internetowych posiadasz? Zweryfikuj proszę poprawność poniższych ustawień w swoim telefonie:

1. Aplikacje - Ustawienia - Więcej ustawień - Sieci telefonii komórkowej - Nazwy punktów dostępów - Menu - Nowy APN.
2. Nazwa APN: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, Typ APN: default.
3. Naciskamy Menu - Zapisz - Punkty dostępowe - zaznaczamy profil Plus.

Oczywiście transmisja danych w aparacie też musi być włączona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
golab
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 gru 2013, o 15:46

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: golab »

Witam, wykupilam pakiet internetowy 7 non stop. Pakiet jest aktywny a gprs wlaczone ale internet mimo to nie vhodzi. Co mam zrobic?
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: pepcia2 »

Zrób konfigurację ze strony http://plus.pl/indywidualna/Pomoc/KonfigurujTelefon/
Potem wyłącz/włącz telefon ;-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj golab,

jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Transmisja danych w telefonie jest włączona? Aparat, to ten podany w opisie profilu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ