Strona 6 z 43
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 29 paź 2013, o 19:14
autor: MarcinLumia
Rozwiązanie problemu okazało się banalne ;) Nie miałem internetu ponieważ miałem zablokowane konto. Po doładowaniu internet od razu wrócił.
Dziękuje za pomoc i przepraszam za problemy;)
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 30 paź 2013, o 09:48
autor: Joanna_Plus
MarcinLumia,
zgadza się. Żeby skorzystać z pakietu internetowego konto numeru musi być aktywne – posiadać dodatnie saldo i zachowany termin ważności konta.
Tutaj zapis z
Regulaminu:
17. Abonent może korzystać z wybranego Pakietu Non Stop w ramach opłaty za pakiet, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta i jednocześnie znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 19 lis 2013, o 15:54
autor: doma123456
Cześć. Wykupiłam sobie pakiet internetowy non stop za 9 zł i mi nie działa. mój telefon to nokia asha 210
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 19 lis 2013, o 16:14
autor: Joanna_Plus
Witaj doma123456,
rozumiem, że nie możesz połączyć się z internetem? Jaki komunikat się pojawia?
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 19 lis 2013, o 20:05
autor: annes2
Witam, posiadam Nokie Lumie 520. Wykupiłam pakiet internetu non stop za 9zl jednak za każdym razem, gdy chcę wejść do internetu wyświetla się komunikat, że "wystąpił problem z dostępem do tej strony internetowej..." Zniknęła mi również cała suma pieniędzy jaką miałam na karcie. Mogę uzyskać jakąś instrukcję co powinnam zrobić, żeby internet zaczął działać?
Pozdrawiam
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 20 lis 2013, o 10:49
autor: Joanna_Plus
Witaj annes2,
rozumiem, że żadna ze stron nie może być wyświetlona?
Zweryfikuj proszę w telefonie następujące rzeczy:
1. Czy jest włączona transmisja danych:
Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Sieć komórkowa - Transmisja danych: wł/wył.
2. Czy posiadasz poprawne ustawienia:
Punkt dostępu (APN): internet
1. Menu - Klikamy na strzałkę w prawym górnym rogu ekranu - Ustawienia - Punkt dostępu - Dodaj.
2. Nazwa połączenia: Internet GPRS, Zaznaczamy pole Ustaw jako aktualny APN, Nazwa punktu dostępu: internet, Nazwa użytkownika zostawiamy puste, Hasło zostawiamy puste, Naciskamy Zapisz.
3. Czy aktywna jest usługa GPRS – kod na sprawdzenie: *101#, ewentualne dodanie: *101*11*02#.
Po wprowadzeniu tych ustawień należy przelogować telefon (wyłączyć i włączyć).
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 22 lis 2013, o 12:52
autor: Lukasz17
Witam,
Jestem posiadaczem nokii lumii 520. Internet chodzi bez zarzutu, mam wykupiony pakiet internetowy 7zł Non Stop 100mb. Z internetu, wykorzystując pakiet, korzystam sporadycznie. Przeważnie łącze się przez wifi. Mój problem polega na tym, że za każdym razem gdy sprawdzam stan pakietu to mój limit jest coraz mniejszy i tak dziś nie korzystając w ogóle z internetu mój limit notorycznie zmniejszał się po każdym sprawdzeniu konta w odstępach po kilka godzin: 990mb, 988mb, 982mb. Nie wspominając o 10mb które zjadło mi od wczoraj gdy pakiet się aktywował. W takim tempie 100mb starczy mi na tydzień, a z usługi skorzystam raz. Czym to jest spowodowane? Jakieś ukryte aplikacje w telefonie wykorzystują pakiet? Wydaje mi się, że wszystko co mogło łączyć się z internetem bez mojej wiedzy, wyłączyłem. Mogłem coś przeoczyć. Proszę o pomoc i radę. Nie zwracałem na to uwagi przy pierwszym aktywowaniu pakietu bo sądziłem, że pierwsze 100mb zużyłem przy poznawaniu telefonu. Niestety problem pozostał.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 22 lis 2013, o 13:08
autor: Krzysiek_Plus
Lukasz17, niestety w przypadku Smarfonów jest to nieuniknione.
3. Polkomtel informuje również, że aparaty telefoniczne z wbudowanym systemem operacyjnym takim jak Apple Iphone OS, Android, Bada, Symbian, Windows Phone mogą łączyć się z Internetem w celu pobrania danych, aktualizacji bazy danych, dokonywania aktualizacji i synchronizacji. Pobrane dane zmniejszają limity danych w posiadanych przez Abonenta pakietach internetowych, a jeżeli Abonent nie posiada pakietów internetowych lub wyczerpał limit jednostek w ramach posiadanych pakietów, opłaty naliczane są zgodnie z cennikiem właściwym dla posiadanej przez Abonenta taryfy/promocyjnego planu cenowego.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 22 lis 2013, o 13:15
autor: Lukasz17
Dzięki wielkie, teraz przynajmniej wiem, że jestem legalnie dymany przez własny telefon. Pozostaje tylko czekać aż operatorzy za niewielkie pieniądze zaoferują internet bez limitu z porządnym transferem. Pozdrawiam.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 17 gru 2013, o 00:05
autor: Centrion
Mój telefon to Samsng galaxy core plus na kartę mam pakiet internetowy wykupiony Aktywne usługi gprs jest . i nie wiem czem mi nie dziala A w ustawieniach jest wszystko tak jak trzeba . POMOCY !
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 17 gru 2013, o 00:17
autor: pepcia2
Transmisja danych włączona? Konfigurację robiłeś? wyłączyłeś/włączyłes po niej telefon?
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 17 gru 2013, o 11:00
autor: Joanna_Plus
Centrion,
przy próbie nawiązania połączenia jaki pojawia się komunikat? Który z pakietów internetowych posiadasz? Zweryfikuj proszę poprawność poniższych ustawień w swoim telefonie:
1. Aplikacje - Ustawienia - Więcej ustawień - Sieci telefonii komórkowej - Nazwy punktów dostępów - Menu - Nowy APN.
2. Nazwa APN: Plus, APN: plus, Nazwa użytkownika: zostawiamy puste, Hasło: zostawiamy puste, Typ APN: default.
3. Naciskamy Menu - Zapisz - Punkty dostępowe - zaznaczamy profil Plus.
Oczywiście transmisja danych w aparacie też musi być włączona.
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 22 gru 2013, o 15:50
autor: golab
Witam, wykupilam pakiet internetowy 7 non stop. Pakiet jest aktywny a gprs wlaczone ale internet mimo to nie vhodzi. Co mam zrobic?
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 22 gru 2013, o 17:31
autor: pepcia2
Zrób konfigurację ze strony
http://plus.pl/indywidualna/Pomoc/KonfigurujTelefon/
Potem wyłącz/włącz telefon
Re: Pakiet internetowy aktywny lecz nie dziala. Konfiguracja
: 23 gru 2013, o 10:48
autor: Joanna_Plus
Witaj golab,
jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia? Transmisja danych w telefonie jest włączona? Aparat, to ten podany w opisie profilu?