Strona 11 z 14

Re: MMS - foto.plus.pl

: 24 sie 2017, o 12:25
autor: Basia_Plus
mmm123,

aktualnie platforma ma możliwość przechowania wiadomości MMS maksymalnie 7 dni. Jednakże okres, w którym jest możliwość podejrzenia jej na stronie, zależy od ustawień urządzenia nadawcy MMS-a. Tym samym wiadomość będzie można obejrzeć w terminie od kilku godzin do kilku dni (maksymalnie tygodnia), od momentu nadania, w zależności od opcji ustawionych w telefonie po stronie osoby wysyłającej.
mmm123 pisze:że wiadomość jest ważna jeszcze 4 dni.
Rozumiem, że taki czas był wyświetlony po zalogowaniu przy pozycji wygasa?
Czy dziś przy próbie logowania sytuacja się powtarza?

Re: MMS - foto.plus.pl

: 24 sie 2017, o 23:30
autor: mmm123
Tak, taki czas się wyświetlił zaraz po zalogowaniu.
Dzisiaj przy ponownej próbie logowania również pojawił się taki sam komunikat.

Re: MMS - foto.plus.pl

: 25 sie 2017, o 10:42
autor: Joanna_Plus
mmm123,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer swojego telefonu;
- numer nadawcy wiadomości;
- datę i godzinę otrzymania MMS-a;
- hasło podane w SMS-ie.

Re: MMS - foto.plus.pl

: 27 gru 2017, o 20:09
autor: aerinka
Witam, ja rownież mam ten sam problem- nie mogę odczytać Mms, który został wysłany dwa dni temu, brak w haśle o, 0 lub i oraz l. Problem pojawił się drugi raz w ciągu dwóch tygodni od tego samego nadawcy.

Re: MMS - foto.plus.pl

: 28 gru 2017, o 11:05
autor: Joanna_Plus
Witaj aerinka,

jeżeli hasło i numer są wpisywane prawidłowo, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości ustawiony po stronie nadawcy. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.

Re: MMS - foto.plus.pl

: 28 gru 2017, o 11:32
autor: aerinka
Pierwsza próba logowania była po 4 godzinach od momentu wysłania MMSa. Dziś mija 3 dzień. Czy wiadomość nie powinna być ważna do 7 dni?

Re: MMS - foto.plus.pl

: 28 gru 2017, o 11:50
autor: Joanna_Plus
aerinka,
Basia_Plus pisze: aktualnie platforma ma możliwość przechowania wiadomości MMS maksymalnie 7 dni. Jednakże okres, w którym jest możliwość podejrzenia jej na stronie, zależy od ustawień urządzenia nadawcy MMS-a. Tym samym wiadomość będzie można obejrzeć w terminie od kilku godzin do kilku dni (maksymalnie tygodnia), od momentu nadania, w zależności od opcji ustawionych w telefonie po stronie osoby wysyłającej.

Re: MMS - foto.plus.pl

: 28 gru 2017, o 12:00
autor: aerinka
Przepraszam za moją dociekliwość, ale wychodzi na to, że nadawca wiadomości ma ustawiony czas ważności wiadomości MMS mniej niż 4 godziny i nie będzie możliwe odczytanie wiadomości? To przez to ustawienie mam problem z tym nadawcą, od innych osób MMS dochodzą normalnie, mam cały czas włączona transmisję danych.
Dziwi mnie to ponieważ ja nie mam takich ustawień w telefonie.

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi na moje posty.

Re: MMS - foto.plus.pl

: 28 gru 2017, o 12:17
autor: Joanna_Plus
aerinka,

tak, teraz w przypadku platformy foto.plus.pl istotny jest czas ważności wiadomości ustawiony po stronie nadawcy. W przypadku mojego telefonu wygląda to tak:
Ważność_wiadomości.png
Ustawienia mogą się różnić w zależności od modelu, wersji oprogramowania etc.

Re: MMS - foto.plus.pl

: 1 sty 2018, o 18:16
autor: fidem
Witam
Mam ten sam problem co wszyscy, uwzględniłam wcześniejsze odpowiedzi, we wpisywanym haśle na pewno nie ma błedu, a mimo to nadal nie działa i pokazuje niepoprawny numer lub hasło. Co mam zrobić żeby zobaczyć tego MMS? Proszę o pomoc ;)

Re: MMS - foto.plus.pl

: 2 sty 2018, o 11:21
autor: Joanna_Plus
Witam fidem,

w sytuacji gdy hasło i numer są wpisywane prawidłowo, a strona uniemożliwia logowanie na te dane, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości, ustawiony po stronie nadawcy. Więcej informacji na ten temat tutaj.

Re: MMS - foto.plus.pl

: 18 sty 2018, o 13:34
autor: kasiarzyna007
Mam problem z foto plusem. Od pewnego czasu nie jestem w stanie odebrać wiadomości MMS przez stronę fotoplusa. Podaję właściwy numer telefonu, hasło wpisuje na każdy możliwy sposób, żeby mieć pewność, że nie używam np capslocka albo, że kopiując coś poszło nie tak, loguję się z różnych sprzętów, jednak ciągle dostaję informację, że podany numer jest nieprawidłowy ewentualnie hasło, ostatnio nawet pojawił się komunikat, że wiadomość wygasła, pomimo że minęła dopiero godzina od przyjścia powiadomienia o MMSie. Dzwoniłam na infolinię, pani z call center usiłowała pomóc, zgłosiła mój problem, otrzymałam smsa, że dział techniczny zajmuje się problemem - minęło 5 dni - problem jak był, tak jest. A w międzyczasie przyszedł kolejny MMS i również nie mogę go otworzyć poprzez Waszą stronę. Problem nigdy wcześniej nie występował. Posiadam iphone'a, od początku nie jestem w stanie odbierać MMSów zwyczajnie na telefonie. Zmieniałam ustawienia (wiem, że wpisywałam poprawnie, bo pomagał mi człowiek z Waszego call center), problem nie znika. Znalazłam informacje na forach, że obecnie nowe oprogramowanie iphone'a ma problemy z MMSami, więc nie liczę nawet, że jak normalny użytkownik telefonu, będę mogła je odbierać. Tylko co ma problem oprogramowania do błędów na Waszej stronie? Proszę o pomoc i zlikwidowanie problemu.

Re: MMS - foto.plus.pl

: 18 sty 2018, o 14:01
autor: Joanna_Plus
kasiarzyna007,

kwestę wiadomości na foto.plus.pl, wyjaśnialiśmy we wcześniejszych postach: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 35#p225446.
kasiarzyna007 pisze:od początku nie jestem w stanie odbierać MMSów zwyczajnie na telefonie
Internet w tym telefonie działa? Posiadasz taką konfigurację: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... 589#p68589?

Re: MMS - foto.plus.pl

: 4 paź 2018, o 09:38
autor: dada
Witam, mam ten sam problem.
MMS wysłany wczoraj o 14, mój numer wpisywany na różne sposoby. Hasło trywialne także nie ma szans na pomyłkę, mimo to przesłałem wiadomość na komputer i przekopiowałem je do przeglądarki na wszelki wypadek.
"Nieprawidłowy numer, hasło lub wiadomość wygasła."
Testowane na różnych urządzeniach i przeglądarkach

Re: MMS - foto.plus.pl

: 4 paź 2018, o 10:02
autor: Joanna_Plus
Witaj dada,
Joanna_Plus pisze:
w sytuacji gdy hasło i numer są wpisywane prawidłowo, a strona uniemożliwia logowanie na te dane, to zapewne upłynął okres ważności wiadomości, ustawiony po stronie nadawcy. Więcej informacji na ten temat tutaj.