możesz spróbować dokonać zmiany tej taryfy za pośrednictwem aplikacji Plus online?
Co dziwne, zalogowałam się na plus online, i tak pokazuje, że jednak mam taryfę Plus na Kartę Wiecej w sieci. A gdy wpisuję kod *147# to nadal pokazuje się Taryfa PNK w Sieci.
Której informacji wierzyć?
Witam, mam pytanie, dlaczego po doładowaniu za 50zl moje konto zostało przedłużone tylko na miesiąc? dodam, ze po doładowaniu zmieniałam taryfę z mixplus IV na obecną PNK w Sieci. proszę o pomoc i z góry dziękuję :)
czyli numer był w usługach Plus Mix, nastąpiło zasilenie, a następnie przejście do oferty PNK? Kiedy to doładowanie miało miejsce i jaki obecnie termin ważności widnieje pod kodem *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wcześniej mialam ofertę Mix plus i taryfe mix plus IV, która była również aktualna po wygaśnięciu umowy w Mixie.doładowałam konto a następnie zmienilam taryfę na PNK w Sieci. Okres ważności konta przedłużył sie tylko o miesiąc. doładowanie bylo 29 sierpnia
Witam zrezygnowałam z abonamentu w Plusie obecnie mam taryfę PnK bez limitu i chciała bym wbić kod *136*11*31#
I wyskakuje mi "Usługa chwilowo niedostępna.Skontaktuj się z BOK" Dlaczego?
ta promocja działa w taryfie Plus na Kartę Więcej w Plusie, dlatego nie ma możliwości jej aktywacji. W aktualnie posiadanym planie cenowym możesz skorzystać z promocji, które wyszczególniliśmy tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Upewnij się koniecznie czy w trybie sieciowym urządzenia wybrane jest LTE (może być 2G lub 3G, wtedy LTE nie zadziała).
3. Posiadać odpowiednią kartę USIM LTE.
Usługa LTE działa na kartach USIM LTE, w których pierwsze dwie cyfry to 93, 94, 95, 96, 97, 98 lub 13, 14, 15, 16, 17, 18. W przypadku braku odpowiedniej kart usługa nie zostanie aktywowana. Wymiany karty można dokonać w dowolnym punkcie: