Zmieniający się stan pakietu/konta

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Joanna_Plus »

Jessica95,

rozłącz proszę transmisję danych i po kilku minutach dokonaj sprawdzenia salda konta.
Jaką taryfę posiadasz aktualnie na tym numerze? Podaj proszę co pojawia się w informacji zwrotnej po wpisaniu tych kodów: *147#, *136# i *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JadSie
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2018, o 10:20

Nieprawidłowy okres ważności konta oraz wahania stanu konta.

Post autor: JadSie »

Witam,

przyszedł dzisiaj sms o jutrzejszej utracie możliwości wykonywania połączeń, jednak wg historii doładowań okres ważności konta powinien być co najmniej do września.

Druga sprawa, to ciągłe wahania stanu konta, raz pokazuje wartości dużo niższe, raz prawidłowe. W momencie pokazania niższej wartości nie mogę np wykupić pakietu, bo niby nie ma środków, a powinny być.

Proszę o rozwiązanie tych dwóch problemów.

Pozdrawiam.

Taryfa Ja+ na kartę
nr 6xx xxx xxx
Ostatnio zmieniony 16 lip 2018, o 11:15 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku / ukryłam nr telefonu
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Nieprawidłowy okres ważności konta oraz wahania stanu ko

Post autor: sl@w_es »

Sprawdzenie ważności konta poprzez historię doładowań to moim zdaniem mało wiarygodny sposób.
W ofercie Plusa na kartę ważność konta po doładowaniu nie sumuje się, a liczona jest od daty doładowania przy czym jeśli ważność konta przed doładowaniem jest dłuższa niż ta wynikająca z tego doładowania to data ważności konta nie zmieni się.
Ważność konta sprawdzisz kodem: *125#, *100#.
Przed sprawdzeniem ważności konta wyłącz transmisję danych, zrestartuj telefon i dokonaj sprawdzenia.
Ponadto weryfikacji ważności konta możesz dokonać na stronie Plus online oraz w aplikacji mobilnej. Do zalogowania się potrzebny jest kod PUK, a dokładniej jego 4 ostatnie cyfry.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
JadSie
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2018, o 10:20

Re: Nieprawidłowy okres ważności konta oraz wahania stanu ko

Post autor: JadSie »

Dziękuję za wyjaśnienie odnośnie daty ważności konta. Jeżeli okres ważności nie sumuje się, to oznacza, że data się zgadza.

Co ze wahaniami stanu konta? Np teraz niby pokazuje 0.00 , a powinno byc ponad 20zl. Nie mogę wykonywać połączeń. Wcześniej pokazywało inną kwotę wcześniej jeszcze inna, na zmiane faktyczny stan ze stanem mniejszym.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj JadSie,
- spróbuj sprawdzać stan konta po rozłączeniu transmisji danych w telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JadSie
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2018, o 10:20

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: JadSie »

Niestety niezależnie od włączonej lub wyłączonej transmisji danych stan konta wciąż ulega wahaniu. Rano na koncie 50zł, jedno połączenie na kwotę 90gr, konto w tej chwili pokazuje ok 20zł.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Ewa_Plus »

JadSie,
- czy cały czas masz wyłączoną transmisję danych? I mimo to stan konta zamiast o 90 gr zmniejszył się o 30 zł?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JadSie
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2018, o 10:20

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: JadSie »

Tak - Wahania stanu konta pojawiają się również przy wyłączonej transmisji danych.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Marta_Plus »

JadSie,

skontaktuj się zatem z naszym BOK poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Konsultant mający wgląd do Twojego konta, zweryfikuje sytuację. Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JadSie
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2018, o 10:20

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: JadSie »

Oto nr zgłoszenia #177977

Dziękuję
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Ewa_Plus »

JadSie,
- dziękuję za nr zgłoszenia. Wysłałam już interwencję w sprawie szybszej weryfikacji Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jasiu568
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 lis 2018, o 14:29

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: jasiu568 »

Również mam problem ze stanem konta. W ciągu kilku dni straciłem ponad 100 zł, mimo że miałem włączony pakiet internetowy. Jestem w sieci Plus od prawie 9 lat i nigdy nie przydarzyła mi się taka sytuacja. Problemy zaczęły się dopiero w tym roku. Nie korzystam z GPRSa, tylko z LTE. Chociaż nawet gdy korzystałem z GPRSa to nigdy nie miałem problemu, żeby sprawdzić stan konta. Dla mnie jest to śmieszne, żeby jeden z największych operatorów w Polsce nie mógł naprawić tego problemu przez tyle lat, bo z tego co widzę pierwszy wątek został napisany 5 lat temu. Miałem po nowym roku doładować konto za 100 zł, ale teraz szczerze mówiąc się boję, bo nie wiem czy tego samego dnia nie stracę wszystkich środków.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Joanna_Plus »

jasiu568,

proszę o pisanie w jednym wątku.
jasiu568 pisze:Nie korzystam z GPRSa, tylko z LTE.
Nie rozumiem, co masz na myśli?
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ko%C5%9Bci
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ