Zmieniający się stan pakietu/konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 wrz 2013, o 20:20
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
1. tak był wykupiony pakiet non-stop za 15 zł na 30dni
2. użyłam kodu 1 GB / 7 dni 7 zł *136*11*32#
3. podczas korzystania z Internetu chodził szybko i od razu spowolnił, wiec sprawdzałam stan pakietu i okazało się ze nie mam już go, próbowałam wykupić sobie ten za 7 zł na tydzień - co okazało się ze kod jest niewłaściwy dla mojej taryfy; doładowałam konto i włączyłam ten za 15 zł na 30 dni- pakiet był aktywowany( potwierdza to sms), po godzinie stan konta był już na 0,95 zł....sprawdzałam kodem *136# - nie posiadam żadnych pakietów
2. użyłam kodu 1 GB / 7 dni 7 zł *136*11*32#
3. podczas korzystania z Internetu chodził szybko i od razu spowolnił, wiec sprawdzałam stan pakietu i okazało się ze nie mam już go, próbowałam wykupić sobie ten za 7 zł na tydzień - co okazało się ze kod jest niewłaściwy dla mojej taryfy; doładowałam konto i włączyłam ten za 15 zł na 30 dni- pakiet był aktywowany( potwierdza to sms), po godzinie stan konta był już na 0,95 zł....sprawdzałam kodem *136# - nie posiadam żadnych pakietów
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
czarna8,
czarna8 pisze:2. użyłam kodu 1 GB / 7 dni 7 zł *136*11*32#
Zgadza się, ten pakiet nie jest dostępny dla taryfy Mix VII tylko Ja+ Mix.czarna8 pisze:co okazało się ze kod jest niewłaściwy dla mojej taryfy
Pakiet nie był wówczas w ogóle widoczny pod kodem *136# czy tylko stan jednostek widniał na zero?czarna8 pisze:wiec sprawdzałam stan pakietu i okazało się ze nie mam już go
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
tak widniał jako 0 , po wykupieniu 1gb za 15zł był aktywny i nie widniało 0, teraz nie mam go wcale
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
czarna8,
Jeżeli na koncie numeru był aktywowany ten pakiet, to nie da się aktywować drugiego takiego samego.czarna8 pisze:tak widniał jako 0
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
czy mam podac swój numer? Będzie Pani miała dostep do tego wszystkiego??
Edycja:
ale piszę ze pakiet się skończył i były na 0 dlatego wykupiłam drugi
Edycja:
ale piszę ze pakiet się skończył i były na 0 dlatego wykupiłam drugi
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2016, o 12:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
czarna8,
W tym przypadku możesz skontaktować się z naszym BOK przez ten formularz.
My z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów.czarna8 pisze:czy mam podac swój numer? Będzie Pani miała dostep do tego wszystkiego??
W tym przypadku możesz skontaktować się z naszym BOK przez ten formularz.
Pytam, ponieważ w tym przypadku, pakiet z wykorzystanymi jednostki, nie ulega wyłączeniu, tylko nadal widnieje na koncie, a jedynie prędkość transmisji ulega spowolnieniu.czarna8 pisze:ale piszę ze pakiet się skończył i były na 0 dlatego wykupiłam drugi
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Wysłałam do Pani numer przez wiadomość mail
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
czarna8,
tak jak pisałam:
tak jak pisałam:
Joanna_Plus pisze: My z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów.
Joanna_Plus pisze: W tym przypadku możesz skontaktować się z naszym BOK przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 4 paź 2016, o 13:59
Zabieranie pieniędzy i nie przedłużanie ofert
witam.. miałam na koncie 10 zł doładowałam i przedłużyłam konto na rok potem znów doładowałam za 10 i chciałam wykupić darmowe smsy gdy po jakimś czasie od doładowania chciałam sobie wykupić smsy okazało się że nie mam nic na koncie znaczy 0,12 gr potem wysłałam smsa i ponownie sprawdziłam stan konta okazało się że mam na koncie 1 zł później okazało się również że konto nie zostało przedłużone.. jest przedłużone tylko gdy mam coś na koncie. Miałam zarejestrować sie w plusie ale teraz chyba po prostu zmienie sieć i znajomym polecę to samo. Nie pozwole żeby mi ciągle kradli pieniądze z konta bo to sie nie stało pierwszy raz.
Ostatnio zmieniony 4 paź 2016, o 14:21 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
karolcia2017, czy masz włączony internet w telefonie?
Sprawdź proszę jaką ważność konta masz aktualnie - kodem *100# oraz jakie są aktywne pakiety - kodem *121#.
Sprawdź proszę jaką ważność konta masz aktualnie - kodem *100# oraz jakie są aktywne pakiety - kodem *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witam serdecznie,
Mam podobny problem. Moja taryfa to plus na kartę. Mój stan konta wciąż samoistnie się zmienia. Dziś doładowałam konto celem odnowienia pakietu "bez limitu", niestety nie doszedł mi sms iż pakiet został odnowiony automatycznie... więc nieświadomie go dezaktywowałam... po czym doszły do mnie wiadomości, że został odnowiony a także dezaktywowany... Celem ponownej jego aktywacji dokupiłam jeszcze doładowania za łączną kwotę 15 zł, jednak chcąc wprowadzić kod doładowujący konto przychodziły mi smsy, że kody są niepoprawne, bądź jest problem z połączeniem itp. Następnie (po doładowaniu) stan konta powinien wynosić 37 zł, a wynosił... 3... Rozumiem, że kod doładowujący nie wchodził w ogóle, ale stan konta powinien wówczas wynosić 22 zł (taki był wyjściowy). Z internetu nie korzystałam, nie dzwoniłam, nie wysyłałąm w tym czasie smsów. Po tym czasie w ciągu dnia stan konta wciąż ulega zmianom; od 3 wzrosło do 12, następnie znowu 3, później zeszło do 0,01, podskoczyło do ponad 7 i aktualnie wynosi 10,20... Nie rozumiem w czym tkwi problem ale tak być nie może... Proszę o pomoc. Aktualne pakiety do premia za staż i 5 doładowanie gratis...
Mam podobny problem. Moja taryfa to plus na kartę. Mój stan konta wciąż samoistnie się zmienia. Dziś doładowałam konto celem odnowienia pakietu "bez limitu", niestety nie doszedł mi sms iż pakiet został odnowiony automatycznie... więc nieświadomie go dezaktywowałam... po czym doszły do mnie wiadomości, że został odnowiony a także dezaktywowany... Celem ponownej jego aktywacji dokupiłam jeszcze doładowania za łączną kwotę 15 zł, jednak chcąc wprowadzić kod doładowujący konto przychodziły mi smsy, że kody są niepoprawne, bądź jest problem z połączeniem itp. Następnie (po doładowaniu) stan konta powinien wynosić 37 zł, a wynosił... 3... Rozumiem, że kod doładowujący nie wchodził w ogóle, ale stan konta powinien wówczas wynosić 22 zł (taki był wyjściowy). Z internetu nie korzystałam, nie dzwoniłam, nie wysyłałąm w tym czasie smsów. Po tym czasie w ciągu dnia stan konta wciąż ulega zmianom; od 3 wzrosło do 12, następnie znowu 3, później zeszło do 0,01, podskoczyło do ponad 7 i aktualnie wynosi 10,20... Nie rozumiem w czym tkwi problem ale tak być nie może... Proszę o pomoc. Aktualne pakiety do premia za staż i 5 doładowanie gratis...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witaj Oppo,
Samodzielnie weryfikacji z tytułu jakich usług powstały dane naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Przy jej pobieraniu/użytkowaniu, należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
A transmisja danych w telefonie była włączona?Oppo pisze:Z internetu nie korzystałam
Samodzielnie weryfikacji z tytułu jakich usług powstały dane naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Przy jej pobieraniu/użytkowaniu, należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witam,
Od niedawna również u mnie pojawił się ten sam problem, a mianowicie wahający się stan konta pomimo wykonywania połączeń jedynie do innych numerów w sieci Plus, za co do niedawna nie płaciłam, ponieważ jest to zawarte w moim pakiecie. Stan potrafi się zmienić kilkanaście razy dziennie.
Od niedawna również u mnie pojawił się ten sam problem, a mianowicie wahający się stan konta pomimo wykonywania połączeń jedynie do innych numerów w sieci Plus, za co do niedawna nie płaciłam, ponieważ jest to zawarte w moim pakiecie. Stan potrafi się zmienić kilkanaście razy dziennie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witaj Jessica95,
na tym numerze korzystasz z transmisji danych? Posiadasz włączony jakiś pakiety internetowy?
na tym numerze korzystasz z transmisji danych? Posiadasz włączony jakiś pakiety internetowy?
Ta promocja nadal jest włączona i aktywna na koncie (nie jest zawieszona)?Jessica95 pisze:pomimo wykonywania połączeń jedynie do innych numerów w sieci Plus, za co do niedawna nie płaciłam, ponieważ jest to zawarte w moim pakiecie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
na tym numerze korzystasz z transmisji danych? Posiadasz włączony jakiś pakiety internetowy?
Od zawsze korzystalam z tych samych pakietow internetowych 500MB lub 1GB i tak bylo tez tym razem.
Tak, promocja ta jest wlaczona poniewaz w raportach koszt polaczen do Plusa nadal wynosi 0,00, natomiast ciagle pojawia sie inna kwota jezeli chodzi o stan konta... Po doladowniu za 20zl (gdyz dostalam wiadomosc ze moj stan konta to 1,90zl) stan konta wyniosl 38,05zl, teraz natomiast pokazuje ze wynosi 0,74zl...
Od zawsze korzystalam z tych samych pakietow internetowych 500MB lub 1GB i tak bylo tez tym razem.
Ta promocja nadal jest włączona i aktywna na koncie (nie jest zawieszona)?[/quote]Jessica95 pisze:pomimo wykonywania połączeń jedynie do innych numerów w sieci Plus, za co do niedawna nie płaciłam, ponieważ jest to zawarte w moim pakiecie
Tak, promocja ta jest wlaczona poniewaz w raportach koszt polaczen do Plusa nadal wynosi 0,00, natomiast ciagle pojawia sie inna kwota jezeli chodzi o stan konta... Po doladowniu za 20zl (gdyz dostalam wiadomosc ze moj stan konta to 1,90zl) stan konta wyniosl 38,05zl, teraz natomiast pokazuje ze wynosi 0,74zl...