Jeżeli po kilku dniach saldo konta ulega pomniejszeniu, wskazuje to na wykorzystanie środków na świadczone przez nas usługi.kleopatra178 pisze:Raz mam na koncie 40zł, raz 60 zł a po kilku dniach 70 gr.
Zmieniający się stan pakietu/konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
kleopatra178,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 cze 2015, o 11:29
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Szanowna PaniWątek dyskusji
Odpowiedź (Joanna Kxxx) 22/06/2015 15:39
Witaj KosiarkaSpalinowa.
1. Jaki kod został wpisany? Załącz proszę zrzut ekranu z potwierdzeniem dodania promocji na koncie numeru.
2. Temat ten poruszalismy np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... =60#p63524
Pozdrawiam
Joanna_Plus
Co do punktu 1 i pytania w nim zawartego to jest ono kuriozalne, gdyż nie spodziewałem się, że owa zielona sieć zawiedzie więc nie robiłem ,,dowodów" potwierdzenia operacji na moim koncie.
Podałem Państwu mój numer telefonu, który jest wystarczającym dowodem na to, że MOJE PIENIĄDZE poszły na wasze konto i gdzie oczekiwałem należytego wykonania usługi.
Aktywowałem to : Rozmowy, SMS-y bez limitu i 1 GB 35 zł/30 dni *136*11*19# a włączyło się na to by wychodziło to:
25 zł/30 dni *136*11*08#
I de facto z mylnym przekonaniem posiadania opcji z 1 GB danych z konta ubyło kilkanaście zł i mało tego miałem nawet na nim minus 0,47 zł!!!
Jak postanowiłem doładować je kwotą 15 zł to po chwili prawie się wyzerowało i kwestia włączania czy wyłączania danych nie ma tutaj nic do rzeczy.
Dodam fakt różnicy w ilości środków ,,faktycznie" będących na koncie a ich ,,stanem" na koncie online plusa.
Summa Summarum plus orypał mnie na prawie 30 zł.
Proszę mi nie tłumaczyć tego problemami technicznymi bla bla bla i innymi.
Oczywistym jest, że Zielona Krecha NAWALIŁA i powinna to naprawić.
Macie jakieś problemy ale mimo ich pieniądze z konta są wysysane bez żadnych zahamowań.
Po prostu oczekuję odpowiedzi czy Plus mi pomoże czy muszę dzwonić na waszą CENTRALĘ i popsuć komuś dzień.
Z poważaniem
Mateusz G
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, o 17:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie danych osobowych.
Powód: Ukrycie danych osobowych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
KosiarkaSpalinowa,
Po aktywacji każdej promocji czy pakietu, dociera potwierdzenie SMS o jej włączeniu z dokładną nazwą usługi. I właśnie o taką informację prosiłam.KosiarkaSpalinowa pisze:Co do punktu 1 i pytania w nim zawartego to jest ono kuriozalne, gdyż nie spodziewałem się, że owa zielona sieć zawiedzie więc nie robiłem ,,dowodów" potwierdzenia operacji na moim koncie.
Dany kod aktywuje konkretną promocję i nie ma błędów w ich działaniu.KosiarkaSpalinowa pisze:Aktywowałem to : Rozmowy, SMS-y bez limitu i 1 GB 35 zł/30 dni *136*11*19# a włączyło się na to by wychodziło to:
25 zł/30 dni *136*11*08#
Jeżeli na koncie numeru nie był aktywny pakiet internetowy, to rozliczenia środków następują z salda konta głównego.KosiarkaSpalinowa pisze:I de facto z mylnym przekonaniem posiadania opcji z 1 GB danych z konta ubyło kilkanaście zł i mało tego miałem nawet na nim minus 0,47 zł!!!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Mam problem z kontem. Doladowalem konto za 30zł i od tego momentu stan konta waha się między 34zł a 2zł. Byłem w punkcie Plusa i odesłano mnie na strone plusa. Z tego co czytałem nie jest to pierwszy taki problem. Jest jakaś możliwość rozwiązania tego problemu?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Rozumiem ale to z jakiej racji mam rezerwacje środków skoro nie używam GPRS?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
NooX,
Co dokładnie masz na myśli? Kiedy stan konta wskazuje 34 zł, a kiedy 2 zł?NooX pisze:Doladowalem konto za 30zł i od tego momentu stan konta waha się między 34zł a 2zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Kiedy doładowałem konto za 30zł sprawdziłem stan konta kodem *100# a tam 22,24 zł. I tak sie waha ta wartość od 34 do 2 zł lecz za każdym razem coraz mniej jest tych pieniędzy. Aktualnie waha sie miedzy 16zł a 0,53gr. Nie wykonuje żadnych połączeń anie sms-ów do wyjaśnienia tego problemu.
Edycja:
Kiedy wyłączne telefon pokaże większą wartość a kiedy uruchomie jaką kolwiek aplikacje i po niej sprawdze stan konta juz jest ta mniejsza wartość
Edycja:
Kiedy wyłączne telefon pokaże większą wartość a kiedy uruchomie jaką kolwiek aplikacje i po niej sprawdze stan konta juz jest ta mniejsza wartość
Ostatnio zmieniony 3 cze 2016, o 16:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
NooX,
O jakich aplikacjach mowa?NooX pisze:kiedy uruchomie jaką kolwiek aplikacje
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Kalkulator kalendarz wiadomości itp. A jeśli chodzi o aplikacje wymagajace internet to włączam zawsze WiFi
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
NooX,
Na koncie jest np. kwota 34 zł, otwierasz kalkulator i po ponownym sprawdzeniu konta, pod kodem *100# jest saldo w postaci np. 2 zł?NooX pisze:I tak sie waha ta wartość od 34 do 2 zł
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Tak i to właśnie mnie tak zdziwiło.
EDIT:
Z początku myślałem, że to jest wina telefonu lecz gdy przełożyłem kartę SIM do innego telefonu problem był ten sam, wiec albo winna jest karta SIM albo problem jest w sieci Plus.
EDIT:
Z początku myślałem, że to jest wina telefonu lecz gdy przełożyłem kartę SIM do innego telefonu problem był ten sam, wiec albo winna jest karta SIM albo problem jest w sieci Plus.
Ostatnio zmieniony 4 cze 2016, o 15:45 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
NooX,
model telefonu to ten podany w opisie profilu?
Posiadasz kod PUK do tego numeru?
model telefonu to ten podany w opisie profilu?
Jaki to telefon?NooX pisze:gdy przełożyłem kartę SIM do innego telefonu problem był ten sam
Posiadasz kod PUK do tego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
proszę o wyjaśnienie mojej sytuacji:
zasiliłem konto kwotą 50zł tego samego dnia wieczorem na koncie było już 16zł, nie wiem zupełnie dlaczego tak zmniejszyło sie konto. Dzisiaj było juz 9 zł, więc zasiliłem ponownie kwotą 50zł i przyszedł SMS zaraz po zasileniu ze na koncie jest w sumie 98zł. sprawdzając stan konta kodem *100# było ok 36zł. Kwota ta cały czas maleje. Po restarcie telefonu stan konta jest troche wyższy i przy kolejnych sprawdzeniach *100# zmniejsza się
zasiliłem konto kwotą 50zł tego samego dnia wieczorem na koncie było już 16zł, nie wiem zupełnie dlaczego tak zmniejszyło sie konto. Dzisiaj było juz 9 zł, więc zasiliłem ponownie kwotą 50zł i przyszedł SMS zaraz po zasileniu ze na koncie jest w sumie 98zł. sprawdzając stan konta kodem *100# było ok 36zł. Kwota ta cały czas maleje. Po restarcie telefonu stan konta jest troche wyższy i przy kolejnych sprawdzeniach *100# zmniejsza się
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
mikell11,
czy masz włączoną transmisję danych w telefonie?
czy masz włączoną transmisję danych w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ