Zmieniający się stan pakietu/konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 lip 2016, o 13:05
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Tak, tel. jest w zasięgu wifi. Mam tez pakiet danych wykupiony.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
mikell11,
chodziło nam o pakietową transmisję danych. Podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.
chodziło nam o pakietową transmisję danych. Podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.
Wyłącz transmisję danych w telefonie i po kilku minutach od jej dezaktywacji, dokonaj weryfikacji salda konta.mikell11 pisze:Po restarcie telefonu stan konta jest troche wyższy i przy kolejnych sprawdzeniach *100# zmniejsza się
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witam, mam podobny problem. jeszcze w poniedziałek mój stan konta wynosił około 100zł. Teraz nie mam nic. Mam taryfę PNK w sieci, pakiet odnawialny 300Mb - obecnie 0.0 i rozmowy w Plus za 0. na chwilę obecną wyłączyłam transmisję danych. W punkcie obsługi klienta sprawdzono, iż nie mam aktywnych żadnych subskrypcji oraz za pomocą płatnych wiadomości przy odbiorze nie opłacam dostępu do żadnych usług. moje pytanie brzmi gdzie są moje środki? jak je odzyskać? poza tym jestem zbulwersowana tym, co usłyszałam w punkcie, a mianowicie, że muszę zarejestrować numer, bo inaczej nie mogę zgłosić reklamacji i nie mogą mi pomóc, ale ja nie zamierzam rejestrować numeru w sieci, która w ten sposób nagania sobie klientów. Jestem Waszym klientem od ponad dekady, a obowiązek rejestracji numeru mam do końca stycznia 2017 roku, a nie teraz już, bo inaczej nie odzyskam swoich środków. proszę o pilne wyjaśnienie tej sprawy.
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
A możecie sprawdzić czy czasem nie jest to awaria, jak kiedyś z systemem Pre-Paid ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witaj tala151,
Ron,
nic nam o tym nie wiadomo.
Co aktualnie dokładnie widnieje pod kodem *121#?tala151 pisze:pakiet odnawialny 300Mb - obecnie 0.0
Ron,
nic nam o tym nie wiadomo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Cały wieczór pojawia się komunikat o treści "przepraszamy. Twoje zlecenie nie może być przetworzone w tym momencie. Prosimy spróbować ponownie za 30 min." Wcześniej gdy czytałam forum próbując znaleźć rozwiązanie mojego problemu, sprawdziłam wszystkie kody podane w rozmowie
i działały, wskazując taryfę, aktywne promocje i pakiety oraz stan konta 0,0 złJoanna_Plus pisze:mikell11,
chodziło nam o pakietową transmisję danych. Podaj proszę co pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów: *147#, *136# i *121#.Wyłącz transmisję danych w telefonie i po kilku minutach od jej dezaktywacji, dokonaj weryfikacji salda konta.mikell11 pisze:Po restarcie telefonu stan konta jest troche wyższy i przy kolejnych sprawdzeniach *100# zmniejsza się
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
tala151,
Samodzielnie weryfikacji z tytułu jakich usług, powstały dane naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Gdybyś chciała np. skorzystać z niej na jakimś innym numerze, to należy zabezpieczyć koszty jej pobieraniu.
Trzeba tu również pamiętać o transmisji danych, działającej w tle.
Do zalogowania na numery w usługach Plus na Kartę/Plus Mix, jako hasło potrzebne są 4 ostatnie cyfry kodu PUK: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4606.
Aktualnie kody działają na Twoim numerze?tala151 pisze:Cały wieczór pojawia się komunikat o treści "przepraszamy. Twoje zlecenie nie może być przetworzone w tym momencie. Prosimy spróbować ponownie za 30 min."
tala151 pisze:stan konta 0,0 zł
W przypadku tej taryfy, ten pakiet nie jest typu Non Stop, czyli po przekroczeniu jednostek, dalsze rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie numeru, zgodnie z cennikiem taryfy. Dlatego też podejrzewam, że to może być przyczyna powyższej sytuacji.tala151 pisze:Mam taryfę PNK w sieci, pakiet odnawialny 300Mb
Samodzielnie weryfikacji z tytułu jakich usług, powstały dane naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Gdybyś chciała np. skorzystać z niej na jakimś innym numerze, to należy zabezpieczyć koszty jej pobieraniu.
http://www.plus.pl/documents/16/aa65ea4 ... online.pdf4. W Okresie Promocji Użytkownicy Promocji korzystający z Aplikacji poprzez APN Plus, z wykorzystaniem pakietowej transmisji danych GPRS/EDGE/3G/LTE nie będą obciążani opłatami z tytułu transferu danych w ramach Aplikacji Plus online za wyjątkiem funkcjonalności „Mapa”, która korzysta z danych zewnętrznych.
Trzeba tu również pamiętać o transmisji danych, działającej w tle.
Do zalogowania na numery w usługach Plus na Kartę/Plus Mix, jako hasło potrzebne są 4 ostatnie cyfry kodu PUK: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4606.
Reklamację oczywiście może zgłosić również właściciel numeru niezarejestrowanego, natomiast zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych:tala151 pisze:muszę zarejestrować numer, bo inaczej nie mogę zgłosić reklamacji i nie mogą mi pomóc, ale ja nie zamierzam rejestrować numeru w sieci
Informacje jak złożyć reklamację, znaleźć można w naszym FAQ.6. W reklamacji Abonent Na Kartę zobowiązany jest wskazać:
a. imię i nazwisko oraz adres zamieszkania albo nazwę oraz adres siedziby Abonenta na Kartę;
b. przedmiot reklamacji;
c. reklamowany okres;
d. dodatkowo, w przypadku reklamacji dotyczącej wartości Użycia, Abonent Na kartę zobowiązany jest wymienić kwestionowaną kwotę;
e. przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
f. numer przydzielony Abonentowi Na Kartę, którego dotyczy reklamacja;
g. kwotę odszkodowania lub zwrotu innej należności- w przypadku gdy Abonent Na Kartę żąda ich wypłaty;
h. sposób ewentualnego zwrotu należności, tj. (i) poprzez zwiększenie Wartości konta (zaliczenie na poczet przyszłych należności); lub (ii) zwrot na rachunek bankowy wskazany przez Abonenta Na Kartę; lub (iii) wypłatę na adres wskazany przez Abonenta Na Kartę;
i. podpis Abonenta Na Kartę - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
doładowałam dziś telefon, środki już nie znikają, mam wyłączoną transmisję danych i włączone wi-fi.
powiedzmy, że skończył mi się pakiet internetowy, dlatego naliczono opłaty za pobrane dane.
Zatem, ile kosztuje 1MB?
licznik danych w telefonie pokazuje, że w ciągu ostatniego tygodnia wykorzystałam 91MB, z tym, że środki z konta zniknęły nagle, w poniedziałek stan konta wynosił 107 zł we wtorek 0,0 zł. we wtorek dostałam też informację, że pakiet internetowy został wyczerpany. z Plus online nie mogę skorzystać, nie mam nr PUK, odszukałam zestaw startowy, karta jest bezpinowa, w starterze nie ma podanego nr PUK, tylko nr seryjny...
to niewiarygodne, żebym w kilka godzin pobrała dane za 100 zł, dodam, że aktualizacje ustawione są tak, by pobierać dane tylko podczas połączeń z wi-fi.
powiedzmy, że skończył mi się pakiet internetowy, dlatego naliczono opłaty za pobrane dane.
Zatem, ile kosztuje 1MB?
licznik danych w telefonie pokazuje, że w ciągu ostatniego tygodnia wykorzystałam 91MB, z tym, że środki z konta zniknęły nagle, w poniedziałek stan konta wynosił 107 zł we wtorek 0,0 zł. we wtorek dostałam też informację, że pakiet internetowy został wyczerpany. z Plus online nie mogę skorzystać, nie mam nr PUK, odszukałam zestaw startowy, karta jest bezpinowa, w starterze nie ma podanego nr PUK, tylko nr seryjny...
to niewiarygodne, żebym w kilka godzin pobrała dane za 100 zł, dodam, że aktualizacje ustawione są tak, by pobierać dane tylko podczas połączeń z wi-fi.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
tala151,
Cennik taryfy zaś znajdziesz tutaj.
Nie rozważałaś zmiany taryfy, na którąś z naszych najnowszych propozycji, gdzie dostępne są pakiety internetowe typu Non Stop (czyli po wykorzystaniu jednostek, następuje zwolnienie prędkości)?
tala151 pisze:powiedzmy, że skończył mi się pakiet internetowy, dlatego naliczono opłaty za pobrane dane.
Joanna_Plus pisze: W przypadku tej taryfy, ten pakiet nie jest typu Non Stop, czyli po przekroczeniu jednostek, dalsze rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie numeru, zgodnie z cennikiem taryfy. Dlatego też podejrzewam, że to może być przyczyna powyższej sytuacji.
Regulamin pakietu: https://www.plus.pl/documents/16/9097cc ... 77817c2962.20. Po wykorzystaniu limitu danych w ramach aktywowanego Pakietu, opłata za transmisję danych naliczana jest zgodnie z cennikiem taryfy, z której korzysta Abonent lub innych promocji obejmujących transmisję danych aktywnych na koncie Abonenta.
Cennik taryfy zaś znajdziesz tutaj.
Kod PUK znajduje się na plastikowej ramce, z której wyłamuje się kartę SIM.tala151 pisze:odszukałam zestaw startowy, karta jest bezpinowa, w starterze nie ma podanego nr PUK
Rekord mojego telefonu to niecałe 40 sekund i ponad 21 zł.tala151 pisze:o niewiarygodne, żebym w kilka godzin pobrała dane za 100 zł
Nie rozważałaś zmiany taryfy, na którąś z naszych najnowszych propozycji, gdzie dostępne są pakiety internetowe typu Non Stop (czyli po wykorzystaniu jednostek, następuje zwolnienie prędkości)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
wiem... na mojej plastikowej ramce nic nie ma...Joanna_Plus pisze:tala151,
Kod PUK znajduje się na plastikowej ramce, z której wyłamuje się kartę SIM.
rozważam raczej przejście na abonament i to do innej sieciJoanna_Plus pisze:tala151
Nie rozważałaś zmiany taryfy, na którąś z naszych najnowszych propozycji, gdzie dostępne są pakiety internetowe typu Non Stop (czyli po wykorzystaniu jednostek, następuje zwolnienie prędkości)?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witam, mam problem ....mianowicie wczoraj ok godziny 13-nastej korzystałam z Internetu w telefonie, po jakimś czasie zauważyłam że chodzi strasznie powoli chodzi, sprawdziłam pakiet i okazało się po mojej myśli ze się skończył pakiet. Sprawdziałm stan konta było na nim 7.90zł, wklepałam kod na pakiet internetowy za 7 zł okazało się ze kod jest nie prawidłowy, spróbowałam raz jeszcze , przyszedł mi sms ze nie mam wystarczającej kwoty n akoncie aby wykupić pakiet, doładowałam sobie konto za 30 zł i przyszło mi potwierdzenie ze mam 37,90zł. wykupiłam pakiet 1 gb za 15 zł, pakiet został wykupiony, sprawdziłam był, po chwili dostałam smsa ze został wyłączony, mam brak aktywnych pakietów a na koncie zostało 0,95 gr....wówczas musiałam zadzwonić ale trwało to kilka sekund i mnie rozłączyło pokazało mi 0,00 zł na koncie. Dziś sprawdzam ze mam 0,19 zł....także co się stało z moim stanem konta. Kalkulując ze miałam 37,90 minus pakiet za 15 zł [powinno zostać 22,90zł...a jest 0,19 zł - czy oddacie mi moje pieniądze ? Bo nie wiem czy mam doładować sobie ponownie konto ...czy mi znowu nie zabierzecie bezpodstawnie pieniędzy z konta.....a już nie wspomnieć ze wasz zasięg zrobił się od 2 lat do d.... :
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
Witaj czarna8,
Jaki pakiet był wówczas aktywowany? Jaką taryfę posiadasz na tym numerze?czarna8 pisze:sprawdziłam pakiet i okazało się po mojej myśli ze się skończył pakiet
Podczas tych wszystkich operacji transmisja danych w telefonie była włączona?czarna8 pisze:Sprawdziałm stan konta było na nim 7.90zł, wklepałam kod na pakiet internetowy za 7 zł okazało się ze kod jest nie prawidłowy, spróbowałam raz jeszcze , przyszedł mi sms ze nie mam wystarczającej kwoty n akoncie aby wykupić pakiet
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
wówczas skończył mi się pakiet 1gb, a transmisja danych była włączona jak zawsze- podkreślam ze jeśli nie miałam pakietu internetowego nigdy nie pobierało mi opłaty z konta, zawsze musiałam wykupić pakiet aby skorzystać z internetu
Edycja:
taryfa plus mix 7
Edycja:
taryfa plus mix 7
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2016, o 10:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zmieniający się stan pakietu/konta
czarna8,
Podaj również proszę, co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Czyli był wykupiony pakiet 1 GB (non-stop) za 15 zł na 30 dni, tak?czarna8 pisze:wówczas skończył mi się pakiet 1gb
Jakiego kodu wówczas użyłaś?czarna8 pisze:wklepałam kod na pakiet internetowy za 7 zł okazało się ze kod jest nie prawidłowy
Wcześniej rozumiem, że wyłączyłaś ten spowolniony, wcześniejszy pakiet 1 GB?czarna8 pisze:wykupiłam pakiet 1 gb za 15 zł, pakiet został wykupiony
Podaj również proszę, co aktualnie dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ