Zmieniający się stan pakietu/konta

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
czarna8
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 26 wrz 2013, o 20:20

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: czarna8 »

1. tak był wykupiony pakiet non-stop za 15 zł na 30dni
2. użyłam kodu 1 GB / 7 dni 7 zł *136*11*32#
3. podczas korzystania z Internetu chodził szybko i od razu spowolnił, wiec sprawdzałam stan pakietu i okazało się ze nie mam już go, próbowałam wykupić sobie ten za 7 zł na tydzień - co okazało się ze kod jest niewłaściwy dla mojej taryfy; doładowałam konto i włączyłam ten za 15 zł na 30 dni- pakiet był aktywowany( potwierdza to sms), po godzinie stan konta był już na 0,95 zł....sprawdzałam kodem *136# - nie posiadam żadnych pakietów
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Joanna_Plus »

czarna8,
czarna8 pisze:2. użyłam kodu 1 GB / 7 dni 7 zł *136*11*32#
czarna8 pisze:co okazało się ze kod jest niewłaściwy dla mojej taryfy
Zgadza się, ten pakiet nie jest dostępny dla taryfy Mix VII tylko Ja+ Mix.
czarna8 pisze:wiec sprawdzałam stan pakietu i okazało się ze nie mam już go
Pakiet nie był wówczas w ogóle widoczny pod kodem *136# czy tylko stan jednostek widniał na zero?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czarna8
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 26 wrz 2013, o 20:20

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: czarna8 »

tak widniał jako 0 , po wykupieniu 1gb za 15zł był aktywny i nie widniało 0, teraz nie mam go wcale
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Joanna_Plus »

czarna8,
czarna8 pisze:tak widniał jako 0
Jeżeli na koncie numeru był aktywowany ten pakiet, to nie da się aktywować drugiego takiego samego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czarna8
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 26 wrz 2013, o 20:20

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: czarna8 »

czy mam podac swój numer? Będzie Pani miała dostep do tego wszystkiego??

Edycja:

ale piszę ze pakiet się skończył i były na 0 dlatego wykupiłam drugi
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2016, o 12:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Joanna_Plus »

czarna8,
czarna8 pisze:czy mam podac swój numer? Będzie Pani miała dostep do tego wszystkiego??
My z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów.
W tym przypadku możesz skontaktować się z naszym BOK przez ten formularz.
czarna8 pisze:ale piszę ze pakiet się skończył i były na 0 dlatego wykupiłam drugi
Pytam, ponieważ w tym przypadku, pakiet z wykorzystanymi jednostki, nie ulega wyłączeniu, tylko nadal widnieje na koncie, a jedynie prędkość transmisji ulega spowolnieniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czarna8
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 26 wrz 2013, o 20:20

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: czarna8 »

Wysłałam do Pani numer przez wiadomość mail
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Joanna_Plus »

czarna8,

tak jak pisałam:
Joanna_Plus pisze: My z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów.
Joanna_Plus pisze: W tym przypadku możesz skontaktować się z naszym BOK przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karolcia2017
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 paź 2016, o 13:59

Zabieranie pieniędzy i nie przedłużanie ofert

Post autor: karolcia2017 »

witam.. miałam na koncie 10 zł doładowałam i przedłużyłam konto na rok potem znów doładowałam za 10 i chciałam wykupić darmowe smsy gdy po jakimś czasie od doładowania chciałam sobie wykupić smsy okazało się że nie mam nic na koncie znaczy 0,12 gr potem wysłałam smsa i ponownie sprawdziłam stan konta okazało się że mam na koncie 1 zł później okazało się również że konto nie zostało przedłużone.. jest przedłużone tylko gdy mam coś na koncie. Miałam zarejestrować sie w plusie ale teraz chyba po prostu zmienie sieć i znajomym polecę to samo. Nie pozwole żeby mi ciągle kradli pieniądze z konta bo to sie nie stało pierwszy raz.
Ostatnio zmieniony 4 paź 2016, o 14:21 przez Daniel_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesiono do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Daniel_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1629
Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Daniel_Plus »

karolcia2017, czy masz włączony internet w telefonie?
Sprawdź proszę jaką ważność konta masz aktualnie - kodem *100# oraz jakie są aktywne pakiety - kodem *121#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Oppo
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 lip 2017, o 18:03

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Oppo »

Witam serdecznie,
Mam podobny problem. Moja taryfa to plus na kartę. Mój stan konta wciąż samoistnie się zmienia. Dziś doładowałam konto celem odnowienia pakietu "bez limitu", niestety nie doszedł mi sms iż pakiet został odnowiony automatycznie... więc nieświadomie go dezaktywowałam... po czym doszły do mnie wiadomości, że został odnowiony a także dezaktywowany... Celem ponownej jego aktywacji dokupiłam jeszcze doładowania za łączną kwotę 15 zł, jednak chcąc wprowadzić kod doładowujący konto przychodziły mi smsy, że kody są niepoprawne, bądź jest problem z połączeniem itp. Następnie (po doładowaniu) stan konta powinien wynosić 37 zł, a wynosił... 3... Rozumiem, że kod doładowujący nie wchodził w ogóle, ale stan konta powinien wówczas wynosić 22 zł (taki był wyjściowy). Z internetu nie korzystałam, nie dzwoniłam, nie wysyłałąm w tym czasie smsów. Po tym czasie w ciągu dnia stan konta wciąż ulega zmianom; od 3 wzrosło do 12, następnie znowu 3, później zeszło do 0,01, podskoczyło do ponad 7 i aktualnie wynosi 10,20... Nie rozumiem w czym tkwi problem ale tak być nie może... Proszę o pomoc. Aktualne pakiety do premia za staż i 5 doładowanie gratis...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Oppo,
Oppo pisze:Z internetu nie korzystałam
A transmisja danych w telefonie była włączona?
Samodzielnie weryfikacji z tytułu jakich usług powstały dane naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Przy jej pobieraniu/użytkowaniu, należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/połączenie Wi-Fi).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jessica95
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 maja 2018, o 12:55

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Jessica95 »

Witam,
Od niedawna również u mnie pojawił się ten sam problem, a mianowicie wahający się stan konta pomimo wykonywania połączeń jedynie do innych numerów w sieci Plus, za co do niedawna nie płaciłam, ponieważ jest to zawarte w moim pakiecie. Stan potrafi się zmienić kilkanaście razy dziennie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Jessica95,

na tym numerze korzystasz z transmisji danych? Posiadasz włączony jakiś pakiety internetowy?
Jessica95 pisze:pomimo wykonywania połączeń jedynie do innych numerów w sieci Plus, za co do niedawna nie płaciłam, ponieważ jest to zawarte w moim pakiecie
Ta promocja nadal jest włączona i aktywna na koncie (nie jest zawieszona)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jessica95
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 maja 2018, o 12:55

Re: Zmieniający się stan pakietu/konta

Post autor: Jessica95 »

na tym numerze korzystasz z transmisji danych? Posiadasz włączony jakiś pakiety internetowy?

Od zawsze korzystalam z tych samych pakietow internetowych 500MB lub 1GB i tak bylo tez tym razem.
Jessica95 pisze:pomimo wykonywania połączeń jedynie do innych numerów w sieci Plus, za co do niedawna nie płaciłam, ponieważ jest to zawarte w moim pakiecie
Ta promocja nadal jest włączona i aktywna na koncie (nie jest zawieszona)?[/quote]

Tak, promocja ta jest wlaczona poniewaz w raportach koszt polaczen do Plusa nadal wynosi 0,00, natomiast ciagle pojawia sie inna kwota jezeli chodzi o stan konta... Po doladowniu za 20zl (gdyz dostalam wiadomosc ze moj stan konta to 1,90zl) stan konta wyniosl 38,05zl, teraz natomiast pokazuje ze wynosi 0,74zl...
ODPOWIEDZ