Brak doładowania mimo przelewu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: pepcia2 »

Kontaktuj się z Liberty. Tutaj wątek http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... net#p70825
madziulka_88
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2013, o 18:34

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: madziulka_88 »

jeszcze nie, jutro zadzownie bo pomyslałam, że może niedziela i bank nie pracuje?:/
madziulka_88
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 29 gru 2013, o 18:34

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: madziulka_88 »

jeszcze nie, jutro zadzownię bo pomyślałam ze jest niedziela i że bank nie działa?:/ lub jakaś awaria przez te świeta. Jutro zadzownie jeżeli nie przyjdzie dokladowanie.


Doładowanie przyszło lecz bez 30% które jest gratis w weekendy. Doładowanie przyszło w tygodniu i moze dlatego. Ale powinno być takie jakie ja chciałam, bo doładowanie wykonałam specjalnie w weekend. Co zrobić?
Ostatnio zmieniony 3 sty 2014, o 13:46 przez madziulka_88, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj madziulka_88,

w kwestii weryfikacji tej transakcji należy skontaktować się z firmą Liberty Poland S.A: e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.

Proszę nie pisz posta pod postem, tylko używaj opcji ZMIEŃ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dzicz
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 sty 2017, o 16:18

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: dzicz »

Witam. 31 grudnia kończył mi się miesiąc czasu po ważności konta. Ponieważ miałam na koncie trochę pieniędzy, doładowałam komórkę by ich nie stracić. Zrobiłam to po godzinie 13 w sobotę, 31 grudnia, przez następującą stronę: https://doladuj.plus.pl/ W przeszłości doładowywałam w ten sposób ze dwa razy i nie było problemów. Liczyłam, że konto zostanie doładowane najpóźniej w poniedziałek.

Wpłatę zaksięgowano jeszcze 31 grudnia. Z rachunku bankowego pobrało pieniądze. W poniedziałek, 2 stycznia dostałam wiadomość, że moje konto w komórce z braku wpłaty zostało wyzerowane, jednak jeśli doładuję je w ciągu 10 dni, to odzyskam pieniądze. Jest już po godzinie 16 a nadal nie mam informacji o doładowaniu. Zaczęłam się martwić. Mam wygenerowany tytuł przelewu, czy jest możliwość sprawdzenia postępu operacji doładowania?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj dzicz,

w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się z firmą Liberty Poland S.A:
e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gosieekk
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 20 cze 2014, o 16:53

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: gosieekk »

Witam, wczoraj chciałam doładować przez Internet konto za 50zł, przelew poszedł, mam potwierdzenie przelewu, ale pieniędzy na koncie w telefonie brak. Co robić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj gosieekk,

zasilenie było realizowane za pośrednictwem naszej strony czy bezpośrednio z banku (jeżeli tak, to napisz proszę jakiego)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gosieekk
Początkujący PlusManiak
Posty: 27
Rejestracja: 20 cze 2014, o 16:53

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: gosieekk »

Doładowanie było za pośrednictwem strony.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: Joanna_Plus »

gosieekk,
Joanna_Plus pisze:
w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się z firmą Liberty Poland S.A:
e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
muszka171
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 wrz 2018, o 17:44

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: muszka171 »

Witam.
Dzisiaj doładowywałam konto ze swojego konta bankowego. Do tej pory pieniędzy nie mam na koncie chociaż z kota bankowego zostały pobrane. Dzwoniłam do BOK i Pani powiedziała że ona nic nie może zrobić i mam się udać do oddziału Plusa. Przecież to jest śmieszne po co jest ten BOK skoro nic nie można przez niego załatwić. Miał ktoś kiedyś podobną sytuację?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj muszka171,
- doładowania bezpośrednio z konta bankowego realizowane są przez firmę Blue Media.
Na początek więc sugeruję kontakt w tej sprawie pod adresem: bok@bluemedia.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemek1
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 sty 2015, o 22:20

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: przemek1 »

Witam.24 sierpnia doładowałem konto za pomocą ipko.transakcje zrealizowano a konta nie doładowało.prosze o pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj przemek1,

weryfikowałeś transakcję z bankiem? Jest widoczna w historii doładowań telefonów? Kwota została pobrana z konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
przemek1
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 2 sty 2015, o 22:20

Re: Brak doładowania mimo przelewu

Post autor: przemek1 »

Witam.tak jest widoczna w historii i została pobrana.jeszcze jedna sprawa miałem tel dluzszy czas wylączony i tylko wyswietlaja mi się polaczenia z numerami alarmowymi.prosze o pomoc,bo nie chciałbym stracic tego numeru
ODPOWIEDZ