Brak doładowania mimo przelewu
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- pepcia2
- Szalony PlusManiak
- Posty: 2903
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
- Lokalizacja: małopolska
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Kontaktuj się z Liberty. Tutaj wątek http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... net#p70825
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 gru 2013, o 18:34
Re: Brak doładowania mimo przelewu
jeszcze nie, jutro zadzownie bo pomyslałam, że może niedziela i bank nie pracuje?:/
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 gru 2013, o 18:34
Re: Brak doładowania mimo przelewu
jeszcze nie, jutro zadzownię bo pomyślałam ze jest niedziela i że bank nie działa?:/ lub jakaś awaria przez te świeta. Jutro zadzownie jeżeli nie przyjdzie dokladowanie.
Doładowanie przyszło lecz bez 30% które jest gratis w weekendy. Doładowanie przyszło w tygodniu i moze dlatego. Ale powinno być takie jakie ja chciałam, bo doładowanie wykonałam specjalnie w weekend. Co zrobić?
Doładowanie przyszło lecz bez 30% które jest gratis w weekendy. Doładowanie przyszło w tygodniu i moze dlatego. Ale powinno być takie jakie ja chciałam, bo doładowanie wykonałam specjalnie w weekend. Co zrobić?
Ostatnio zmieniony 3 sty 2014, o 13:46 przez madziulka_88, łącznie zmieniany 1 raz.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witaj madziulka_88,
w kwestii weryfikacji tej transakcji należy skontaktować się z firmą Liberty Poland S.A: e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.
Proszę nie pisz posta pod postem, tylko używaj opcji ZMIEŃ.
w kwestii weryfikacji tej transakcji należy skontaktować się z firmą Liberty Poland S.A: e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.
Proszę nie pisz posta pod postem, tylko używaj opcji ZMIEŃ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witam. 31 grudnia kończył mi się miesiąc czasu po ważności konta. Ponieważ miałam na koncie trochę pieniędzy, doładowałam komórkę by ich nie stracić. Zrobiłam to po godzinie 13 w sobotę, 31 grudnia, przez następującą stronę: https://doladuj.plus.pl/ W przeszłości doładowywałam w ten sposób ze dwa razy i nie było problemów. Liczyłam, że konto zostanie doładowane najpóźniej w poniedziałek.
Wpłatę zaksięgowano jeszcze 31 grudnia. Z rachunku bankowego pobrało pieniądze. W poniedziałek, 2 stycznia dostałam wiadomość, że moje konto w komórce z braku wpłaty zostało wyzerowane, jednak jeśli doładuję je w ciągu 10 dni, to odzyskam pieniądze. Jest już po godzinie 16 a nadal nie mam informacji o doładowaniu. Zaczęłam się martwić. Mam wygenerowany tytuł przelewu, czy jest możliwość sprawdzenia postępu operacji doładowania?
Wpłatę zaksięgowano jeszcze 31 grudnia. Z rachunku bankowego pobrało pieniądze. W poniedziałek, 2 stycznia dostałam wiadomość, że moje konto w komórce z braku wpłaty zostało wyzerowane, jednak jeśli doładuję je w ciągu 10 dni, to odzyskam pieniądze. Jest już po godzinie 16 a nadal nie mam informacji o doładowaniu. Zaczęłam się martwić. Mam wygenerowany tytuł przelewu, czy jest możliwość sprawdzenia postępu operacji doładowania?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witaj dzicz,
w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się z firmą Liberty Poland S.A:
e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.
w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się z firmą Liberty Poland S.A:
e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witam, wczoraj chciałam doładować przez Internet konto za 50zł, przelew poszedł, mam potwierdzenie przelewu, ale pieniędzy na koncie w telefonie brak. Co robić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witaj gosieekk,
zasilenie było realizowane za pośrednictwem naszej strony czy bezpośrednio z banku (jeżeli tak, to napisz proszę jakiego)?
zasilenie było realizowane za pośrednictwem naszej strony czy bezpośrednio z banku (jeżeli tak, to napisz proszę jakiego)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Doładowanie było za pośrednictwem strony.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak doładowania mimo przelewu
gosieekk,
Joanna_Plus pisze:
w powyższej sytuacji proszę skontaktuj się z firmą Liberty Poland S.A:
e-mail: reklamacje.zasilenia@liberty.eu lub telefonicznie pod nr 32 3970 127 w dni powszednie w godzinach 8:30 - 16:30.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witam.
Dzisiaj doładowywałam konto ze swojego konta bankowego. Do tej pory pieniędzy nie mam na koncie chociaż z kota bankowego zostały pobrane. Dzwoniłam do BOK i Pani powiedziała że ona nic nie może zrobić i mam się udać do oddziału Plusa. Przecież to jest śmieszne po co jest ten BOK skoro nic nie można przez niego załatwić. Miał ktoś kiedyś podobną sytuację?
Dzisiaj doładowywałam konto ze swojego konta bankowego. Do tej pory pieniędzy nie mam na koncie chociaż z kota bankowego zostały pobrane. Dzwoniłam do BOK i Pani powiedziała że ona nic nie może zrobić i mam się udać do oddziału Plusa. Przecież to jest śmieszne po co jest ten BOK skoro nic nie można przez niego załatwić. Miał ktoś kiedyś podobną sytuację?
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witaj muszka171,
- doładowania bezpośrednio z konta bankowego realizowane są przez firmę Blue Media.
Na początek więc sugeruję kontakt w tej sprawie pod adresem: bok@bluemedia.pl
- doładowania bezpośrednio z konta bankowego realizowane są przez firmę Blue Media.
Na początek więc sugeruję kontakt w tej sprawie pod adresem: bok@bluemedia.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witam.24 sierpnia doładowałem konto za pomocą ipko.transakcje zrealizowano a konta nie doładowało.prosze o pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witaj przemek1,
weryfikowałeś transakcję z bankiem? Jest widoczna w historii doładowań telefonów? Kwota została pobrana z konta?
weryfikowałeś transakcję z bankiem? Jest widoczna w historii doładowań telefonów? Kwota została pobrana z konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak doładowania mimo przelewu
Witam.tak jest widoczna w historii i została pobrana.jeszcze jedna sprawa miałem tel dluzszy czas wylączony i tylko wyswietlaja mi się polaczenia z numerami alarmowymi.prosze o pomoc,bo nie chciałbym stracic tego numeru