Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Usługa "Kto dzwonił"
Jeśli jestem poza zasięgiem lub mam wyłączony telefon to po "powrocie do sieci" dostaję odpowiedniego SMS. Ale nigdy nie działało mi to w scenariuszu "gdy zajęty", co jest chyba najważniejsze, bo często ktoś próbuje się dodzwonić gdy rozmawiam i nie nagrywa się. Postanowiłem pewnego razu coś z tym zrobić i pobawić się komendami na 8023. Udało mi się włączyć powiadamianie "gdy zajęty", ale po krótkim czasie znów przestało to działać. Teraz w ogóle nie udaje mi się tego włączyć. Co najlepsze w odpowiedzi SMS dostaję sprzeczne informacje:
Zgodnie z regulaminem http://www.plus.pl/indywidualna/uslugi/ ... zwonil.pdf
Wysyłam SZ (sprawdź status "zajęty")
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY jest włączona"
Wysyłam ZN (wyłącz tę opcję)
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY już wyłączona" (Jak to? Przecież status mówi, że włączona)
Wysyłam ZT (włącz opcję)
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY została włączona" (Czyli jednak była wyłączona?)
Wysyłam SZ (sprawdź status "zajęty")
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY jest wyłączona" (Jak to?)
I tak w kółko. O co chodzi? W żadnym wypadku to nie chce działać.
Zgodnie z regulaminem http://www.plus.pl/indywidualna/uslugi/ ... zwonil.pdf
Wysyłam SZ (sprawdź status "zajęty")
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY jest włączona"
Wysyłam ZN (wyłącz tę opcję)
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY już wyłączona" (Jak to? Przecież status mówi, że włączona)
Wysyłam ZT (włącz opcję)
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY została włączona" (Czyli jednak była wyłączona?)
Wysyłam SZ (sprawdź status "zajęty")
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY jest wyłączona" (Jak to?)
I tak w kółko. O co chodzi? W żadnym wypadku to nie chce działać.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2016, o 13:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmiana tematu wątku z "Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")".
Powód: Zmiana tematu wątku z "Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")".
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Mam ten sam problem z tym. Jak to zmienic?
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Masz pocztę głosową włączoną dla wariantu gdy telefon jest zajęty?
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Ja mam to samo ale już to zgłosiłem do biura obsługi i powiedzieli mi że się tym zajmą.
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Tak, mam włączoną pocztę. Jeśli ktoś się rozłączy przed możliwością nagrania, to powinno mnie o tym powiadomić (podobnie jak odrzucę połączenie i komuś włączy się poczta głosowa).
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Jeśli zdąży się rozłączyć to tak i nie połączy się z pocztą. Chyba, że ma nr zastrzeżony.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Jagiel,
proszę o przesłanie numeru telefonu przez ten formularz.
Przekażę do sprawdzenia.
MarcinM,
powyższa sytuacja ma miejsce na numerze, który był do mnie wysyłany?
proszę o przesłanie numeru telefonu przez ten formularz.
Przekażę do sprawdzenia.
MarcinM,
powyższa sytuacja ma miejsce na numerze, który był do mnie wysyłany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
MarcinM,
Tak, cały czas ten sam numer.powyższa sytuacja ma miejsce na numerze, który był do mnie wysyłany?
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
W moim przypadku nie ma znaczenia czy numer zastrzeżony czy nie zastrzeżony. Powiadomienie tak czy inaczej nie dociera więc czasami nie mam pojęcia że ktoś dzwonił. Potem ktoś ma pretensje, że nie odbieram telefonu, tylko jak mam odebrać jak np mam inną rozmowę?!obcypowraca pisze:Jeśli zdąży się rozłączyć to tak i nie połączy się z pocztą. Chyba, że ma nr zastrzeżony.
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
MarcinM,
dziękuję za informacje. Wolę się upewnić zanim skieruję zgłoszenie . Sprawa przekazana. O rozwiązaniu – będę pisać.
dziękuję za informacje. Wolę się upewnić zanim skieruję zgłoszenie . Sprawa przekazana. O rozwiązaniu – będę pisać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Jagiel, MarcinM,
usługa powinna już działać poprawnie. Proszę o weryfikację.
usługa powinna już działać poprawnie. Proszę o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj i@maciej,
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy, przez formularz podany powyżej.
Wówczas przekażę zgłoszenie do właściwego działu.
prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy, przez formularz podany powyżej.
Wówczas przekażę zgłoszenie do właściwego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Joanna_Plus,
Niestety nic się nie zmieniło. Usługa dalej nie działa.
Na "SZ" przychodzi "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wlaczona"
Chcę wyłączyć:
Na "ZN" przychodzi "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil juz wylaczona"
Chyba raczej powinno przyjść "bla bla bla zostala wylaczona". Wszystko na odwrót i w żaden sposób nie chce działać.
Tak czy siak - jak nie działało, tak nie działa. Proszę o rozwiązanie problemu.
Niestety nic się nie zmieniło. Usługa dalej nie działa.
Na "SZ" przychodzi "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wlaczona"
Chcę wyłączyć:
Na "ZN" przychodzi "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil juz wylaczona"
Chyba raczej powinno przyjść "bla bla bla zostala wylaczona". Wszystko na odwrót i w żaden sposób nie chce działać.
Tak czy siak - jak nie działało, tak nie działa. Proszę o rozwiązanie problemu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Jagiel,
dziękuję za weryfikację.
Faktycznie w przypadku komendy ZT i ZN dociera ta sama wiadomość zwrotna. Wznawiam w takim razie interwencję. O efektach, będę oczywiście informować.
Ponadto na numery telefonów dotrą powiadomienia SMS o założeniu i rozwiązaniu zgłoszenia.
dziękuję za weryfikację.
Faktycznie w przypadku komendy ZT i ZN dociera ta sama wiadomość zwrotna. Wznawiam w takim razie interwencję. O efektach, będę oczywiście informować.
Ponadto na numery telefonów dotrą powiadomienia SMS o założeniu i rozwiązaniu zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zgłoszenie Plus
Witam. Właśnie otrzymałem od Plusa wiadomość "Informujemy, że zgłoszenie numer GCTR 0010355 zostało zamknięte. Nie pamiętam już w jakiej sprawie było zgłoszenie. Proszę o przypomnienie i wnioski po zamknięciu zgłoszenia.
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.