Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Pablo5_lca,

zatem pozostajemy w kontakcie ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablo5_lca
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Pablo5_lca »

Witam
Usługa wyłączona i teraz działa Bardzo dziekuje za pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Pablo5_lca,

czyli we wszystkich wariantach usługa już działa, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablo5_lca
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 18 cze 2018, o 21:11

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Pablo5_lca »

Czy we wszystkich to az tak nie sprawdzalem ale zobacze. Jak narazie dostaje smsy gdy jestem poza zasiegiem. Jeszcze w trybie zajete musze sprawdzic
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Pablo5_lca,

zatem prośba o weryfikacje i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwia11155
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30

Brak powiadomień kto dzwonił

Post autor: sylwia11155 »

Witam,
Mam telefon na kartę, taryfa nowy plush, od pewnego czasu, nie dostaje wiadomości że ktoś próbował się ze mną połączyć podczas gdy ja rozmawiam z kimś innym, osoba która do mnie dzwoni słyszy komunikat : abonament chwilowo niedostępny.... Wysłałam wiadomość ZN pod nr 8023 nic nie pomogło. Pocztę mam wyłączoną, Co mam zrobić żeby dostawać powiadomienia ?
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, o 15:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj sylwia11155,

to spróbuj teraz tak (reset funkcjonalności):

• Poczta głosowa – włączenie: *122*11#; wyłączenie: *122*00#.
• Usługa Kto dzwonił: dezaktywacja: SMS o treści N na nr 8023; aktywacja: SMS o treści T na nr 8023.
• Kto dzwonił opcja Gdy zajęte: SMS o treści ZT na numer 8023; następnie ZN numer 8023.

Wszystkie powyższe komendy są bezpłatne. Po realizacji tych czynności, proszę przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działa nie usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwia11155
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: sylwia11155 »

Niestety, zrobiłam to co Pani napisała i nic nie pomogło :/
Co teraz mam zrobić ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

sylwia11155,
sylwia11155 pisze:osoba która do mnie dzwoni słyszy komunikat : abonament chwilowo niedostępny....
A na Twoim numerze jest aktywna usługa Notki SMS? Jaka jest dalsza część tego komunikatu? Pojawia się informacja o możliwości wysłania SMS-a?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwia11155
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: sylwia11155 »

Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość 1.oddzwoń do mnie 2 zadzwoń w wolnej chwili ... itp to słyszy osoba która do mnie dzwoni. Nie wiem czy mam włączoną usługę notki. Chciałabym żeby ta osoba słyszała tiut tiut jak to słychać w telefonie że jest zajęty i chce dostawać wiadomość że próbował się ze mną skontaktować.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

sylwia11155,

to tę usługę też trzeba będzie dezaktywować. Kod *122*00*03#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwia11155
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: sylwia11155 »

Niestety nie działa mi ten kod, wysyłam go i pojawia mi się informacja Twoje zlecenie jest przetwarzane. Poczekaj na SMS potwierdzający. Nie dostaje żadnego sms nie wiem czemu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

sylwia11155,

w tym przypadku trzeba poczekać na przetworzenie zlecenia w systemie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sylwia11155
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 wrz 2018, o 15:30

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: sylwia11155 »

Usługa Blokada Notki SMS jest już aktywna.
Zadzwoniła do mnie koleżanka i ma że mam zajęte i otrzymałam wiadomość po rozłączeniu.
Bardzo Pani dziękuje :) :-)
Ps. Czy da się zrobić jeszcze żebym to powiadomienie dostawała podczas kiedy będę z kimś rozmawiała czy tylko mogę dostawać wiadomość po rozłączeniu ?
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018, o 14:29 przez sylwia11155, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

sylwia11155,
sylwia11155 pisze:Usługa Blokada Notki SMS jest już aktywna.
Zatem przeloguj proszę urządzenie i zweryfikuj sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ