Teraz jest 22 sie 2017, o 00:43

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Avatar użytkownika

Jagiel

Usługa "Kto dzwonił"

Post21 kwi 2013, o 12:01

Jeśli jestem poza zasięgiem lub mam wyłączony telefon to po "powrocie do sieci" dostaję odpowiedniego SMS. Ale nigdy nie działało mi to w scenariuszu "gdy zajęty", co jest chyba najważniejsze, bo często ktoś próbuje się dodzwonić gdy rozmawiam i nie nagrywa się. Postanowiłem pewnego razu coś z tym zrobić i pobawić się komendami na 8023. Udało mi się włączyć powiadamianie "gdy zajęty", ale po krótkim czasie znów przestało to działać. Teraz w ogóle nie udaje mi się tego włączyć. Co najlepsze w odpowiedzi SMS dostaję sprzeczne informacje:

Zgodnie z regulaminem http://www.plus.pl/indywidualna/uslugi/ ... zwonil.pdf

Wysyłam SZ (sprawdź status "zajęty")
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY jest włączona"
Wysyłam ZN (wyłącz tę opcję)
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY już wyłączona" (Jak to? Przecież status mówi, że włączona)
Wysyłam ZT (włącz opcję)
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY została włączona" (Czyli jednak była wyłączona?)
Wysyłam SZ (sprawdź status "zajęty")
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY jest wyłączona" (Jak to?)

I tak w kółko. O co chodzi? W żadnym wypadku to nie chce działać.
Ostatnio edytowano 27 sty 2016, o 12:11 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Zmiana tematu wątku z "Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")".
Offline
Avatar użytkownika

MarcinM

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 151
  • Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:03
  • Podziękował : 10 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: LG T375

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post21 kwi 2013, o 13:11

Mam ten sam problem z tym. Jak to zmienic?
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
Avatar użytkownika

obcypowraca

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post21 kwi 2013, o 14:00

Masz pocztę głosową włączoną dla wariantu gdy telefon jest zajęty?
Offline
Avatar użytkownika

pszprega

PlusManiak

  • Posty: 64
  • Dołączył(a): 8 mar 2013, o 12:38
  • Podziękował : 10 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post21 kwi 2013, o 15:05

Ja mam to samo ale już to zgłosiłem do biura obsługi i powiedzieli mi że się tym zajmą.
Avatar użytkownika

Jagiel

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post21 kwi 2013, o 20:27

Tak, mam włączoną pocztę. Jeśli ktoś się rozłączy przed możliwością nagrania, to powinno mnie o tym powiadomić (podobnie jak odrzucę połączenie i komuś włączy się poczta głosowa).
Avatar użytkownika

obcypowraca

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post21 kwi 2013, o 20:34

Jeśli zdąży się rozłączyć to tak i nie połączy się z pocztą. Chyba, że ma nr zastrzeżony.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post22 kwi 2013, o 10:32

Jagiel,

proszę o przesłanie numeru telefonu przez ten formularz.
Przekażę do sprawdzenia.

MarcinM,

powyższa sytuacja ma miejsce na numerze, który był do mnie wysyłany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MarcinM

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 151
  • Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:03
  • Podziękował : 10 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: LG T375

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post22 kwi 2013, o 17:05

MarcinM,

powyższa sytuacja ma miejsce na numerze, który był do mnie wysyłany?


Tak, cały czas ten sam numer.
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
Offline
Avatar użytkownika

MarcinM

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 151
  • Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:03
  • Podziękował : 10 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: LG T375

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post22 kwi 2013, o 17:07

obcypowraca napisał(a):Jeśli zdąży się rozłączyć to tak i nie połączy się z pocztą. Chyba, że ma nr zastrzeżony.


W moim przypadku nie ma znaczenia czy numer zastrzeżony czy nie zastrzeżony. Powiadomienie tak czy inaczej nie dociera więc czasami nie mam pojęcia że ktoś dzwonił. Potem ktoś ma pretensje, że nie odbieram telefonu, tylko jak mam odebrać jak np mam inną rozmowę?!
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post23 kwi 2013, o 07:43

MarcinM,

dziękuję za informacje. Wolę się upewnić zanim skieruję zgłoszenie ;-). Sprawa przekazana. O rozwiązaniu – będę pisać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post10 maja 2013, o 14:25

Jagiel, MarcinM,

usługa powinna już działać poprawnie. Proszę o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post14 maja 2013, o 10:56

Witaj i@maciej,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy, przez formularz podany powyżej.
Wówczas przekażę zgłoszenie do właściwego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Jagiel

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 14 maja 2013, o 17:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post14 maja 2013, o 17:27

Joanna_Plus,

Niestety nic się nie zmieniło. Usługa dalej nie działa.

Na "SZ" przychodzi "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wlaczona"

Chcę wyłączyć:
Na "ZN" przychodzi "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil juz wylaczona"

Chyba raczej powinno przyjść "bla bla bla zostala wylaczona". Wszystko na odwrót i w żaden sposób nie chce działać.

Tak czy siak - jak nie działało, tak nie działa. Proszę o rozwiązanie problemu.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post15 maja 2013, o 08:27

Jagiel,

dziękuję za weryfikację.
Faktycznie w przypadku komendy ZT i ZN dociera ta sama wiadomość zwrotna. Wznawiam w takim razie interwencję. O efektach, będę oczywiście informować.

Ponadto na numery telefonów dotrą powiadomienia SMS o założeniu i rozwiązaniu zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MarcinM

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 151
  • Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:03
  • Podziękował : 10 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: LG T375

Zgłoszenie Plus

Post16 maja 2013, o 13:58

Witam. Właśnie otrzymałem od Plusa wiadomość "Informujemy, że zgłoszenie numer GCTR 0010355 zostało zamknięte. Nie pamiętam już w jakiej sprawie było zgłoszenie. Proszę o przypomnienie i wnioski po zamknięciu zgłoszenia.
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
Następna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości