Teraz jest 19 sie 2017, o 12:14

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post28 paź 2016, o 16:46

mpmdembi,

podczas ponownego logowania do LTE telefon przez chwilę nie przyjmuje połączeń/SMS-ów.
Czas „powrotu” jest różny i zależy od wielu czynników. Jeżeli ten okres jest dłuższy, to wówczas Kto dzwonił zadziała w scenariuszu „Niedostępny”, a nie „Zajęty”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mpmdembi

PlusManiak

  • Posty: 104
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post3 lis 2016, o 15:15

A jak to się ma do regulaminu usługi? Proszę o wskazanie punktu regulaminu stwierdzającego, że usługa ma wadę w postaci niepoprawnego działania (tzn. niedziałania) w LTE.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post4 lis 2016, o 17:48

mpmdembi,

czas „powrotu” do LTE zależy od:

1. Lokalnych warunków radiowych;
2. Samego urządzenia (niektóre modele przelogowania dokonują szybciej i na nich prawdopodobieństwo wystąpienia powyższej sytuacji jest niewielkie).

Aktualnie trwają analizy nad zmianami w usłudze, których celem jest wyeliminowanie takich incydentalnych przypadków.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mpmdembi

PlusManiak

  • Posty: 104
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post7 lis 2016, o 22:54

Ja rozumiem problem, ale z punktu widzenia użytkownika mało on mnie interesuje. Obowiązuje mnie regulamin zarówno w zakresie obowiązków wobec operator, jak i warunków świadczenia usług. Proszę o wskazanie w regulaminie usługi tego co Pani napisała powyżej. Jeśli nie ma klauzuli, że coś może w pewnych okolicznościach nie działać prawidłowo (ja jej nie potrafię znaleźć, więc proszę o wskazanie), to mam pełne prawo do oczekiwania, że usługa będzie działać poprawnie. Jeśli można wiedzieć kiedy mogę spodziewać się końca analiz problemu, który trwa od ponad roku? A przede wszystkim kiedy usługa zacznie działać prawidłowo? Czy "Lider Technologiczny" potrzebuje aż tyle czasu aby przeanalizować problem?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post8 lis 2016, o 10:13

mpmdembi,
mpmdembi napisał(a):Jeśli można wiedzieć kiedy mogę spodziewać się końca analiz problemu

Na tę chwilę niestety nie posiadam takich informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pugilares

PlusManiak

  • Posty: 120
  • Dołączył(a): 17 cze 2013, o 11:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: JA+ na kartę
  • Model telefonu: iPhone

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post14 lis 2016, o 00:20

Poczta głosowa wyłączona, "Notka SMS" wyłączona. Usługa "Kto dzonił" włączona. Efekt jest taki, że jeśli telefon zostanie wyłączony (przez użycie wyłącznika), to osoba dzwoniąca na ten numer zamiast usłyszeć komunikat "Abonent ma wyłączony aparat..." słyszy krótki sygnał, podobny jak gdyby połączenie zostało odrzucone. SMS powiadamiający o próbie połączenia nie przychodzi. To jest kolejny numer w mojej rodzinie z podobnym problemem. Czy za każdym razem jedyne rozwiązanie polega na składaniu pisemnej reklamacji?
Offline
Avatar użytkownika

rafnov

Szalony PlusManiak

  • Posty: 209
  • Dołączył(a): 17 maja 2016, o 11:07
  • Podziękował : 21 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abo L
  • Model telefonu: LG G3

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post14 lis 2016, o 04:45

Niestety chyba tak, i mnie było to samo.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4193
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 73 razy
    Otrzymał podziękowań: 387 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post14 lis 2016, o 10:29

Pugilares,
- podeślij numer, o który chodzi przez formularz.
Poproszę dział techniczny, żeby to sprawdził. W wiadomości podaj też proszę przykładowe połączenie przychodzące na Twój numer, przy którym opisana sytuacja miała miejsce (data, godzina, numer z którego połączenie było wykonane).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

rafnov

Szalony PlusManiak

  • Posty: 209
  • Dołączył(a): 17 maja 2016, o 11:07
  • Podziękował : 21 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abo L
  • Model telefonu: LG G3

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post14 lis 2016, o 10:43

A może są jakieś wieści na temat uruchomienia połączeń oczekujących w Plusie na kartę, które przynajmniej po części wyeliminują konieczność korzystania z usługi "Kto dzwonił"?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4193
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 73 razy
    Otrzymał podziękowań: 387 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post14 lis 2016, o 10:46

rafnov,
- na razie nic się w tej kwestii nie zmienia :/
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pugilares

PlusManiak

  • Posty: 120
  • Dołączył(a): 17 cze 2013, o 11:45
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: JA+ na kartę
  • Model telefonu: iPhone

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post14 lis 2016, o 15:41

Wprowadzając pseudousługę "Notka SMS" Plus tak przekombinował, że już nawet technicy Plusa nie są w stanie się w tym połapać, jak działają przekierowania narzucone przez pseudousługę i w efekcie prowadzą one donikąd. Taka sytuacja ma miejsce od wielu miesięcy, sprawa jest wiadoma, bo była podnoszona na tym forum, ale w Plusie nie ma nikogo, komu chciałoby się to sprawdzić. Na etapie wdrażania usługi nie znalazł się nikt, kto by się zastanowił "a co będzie jeśli klient/abonent postanowi wyłączyć pseudousługę Notka SMS?".
Offline
Avatar użytkownika

TomPL

Prawie PlusManiak

  • Posty: 37
  • Dołączył(a): 12 cze 2013, o 08:59
  • Lokalizacja: Warmia
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: NOKIA 700 Symbian Belle

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post15 lis 2016, o 08:09

Pewnie usługę wprowadził jakiś poprzedni dyrektor/prezes, a teraz nie ma komu się z tego wycofać. A to przecież żenujące naciąganie dzwoniących na koszty... fuj, fuj, fuj Plusie...
Offline
Avatar użytkownika

88michal

PlusManiak

  • Posty: 102
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 08:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja + 29
  • Model telefonu: Lumia 550

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post9 lut 2017, o 11:48

U mnie ta usluga tez nie działa. Napisałem ci priv z opisem... Możesz pomoc? Napisałem mail do ewa.plus
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post9 lut 2017, o 12:53

88michal,

Ewa odpisała na Twoją wiadomość ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

88michal

PlusManiak

  • Posty: 102
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 08:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja + 29
  • Model telefonu: Lumia 550

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post9 lut 2017, o 13:53

Odpisałem tez... Niestry nie pomogło. Moze do obsługi klienta zadzwonić?
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości