Teraz jest 29 cze 2017, o 15:22

Zostaw Kontakt




Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

dzikus911

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 7 maja 2017, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush na kartę

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post10 maja 2017, o 11:22

a52017

Postąpiłem zgodnie z instrukcją i w dalszym ciągu kiedy z kimś rozmawiam i próbuje zadzwonić na mój numer z drugiego telefonu to nie mam żadnego sygnału tylko automatycznie odrzuca mi połączenie
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18010
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1443 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post10 maja 2017, o 11:51

dzikus911,

prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer swojego telefonu,
- numer, który próbował się do Ciebie dodzwonić (+ data i godzina tej próby).

Sprawę wówczas przekażę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dzikus911

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 7 maja 2017, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush na kartę

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post10 maja 2017, o 20:25

Już jest w porządku, dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18010
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1443 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post11 maja 2017, o 09:37

dzikus911,

dziękuję za informację - to bardzo dobra wiadomość :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bartekmot

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 cze 2017, o 07:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post12 cze 2017, o 07:57

Czytam to forum i już nic nie rozumiem.
Chodzi mi o tema poruszany już wielokrotnie a mianowicie, wiem że połączenia oczekujące nie działają w plushu, usługa kto dzwonił jest dostępna, sms przychodzi po skończonej rozmowie. Ale mi chodzi o to czy jak prowadzę rozmowę to czy nie ma możliwości abym usłyszał piknięcie w trakcie???. Tak normalnie żebym wiedział że ktoś próbuje się dodzwonić, a nie dowiaduje się dopiero jak rozmowę skończę, czyli sporo po fakcie .
Proszę o odpowiedź czy takiej opcji nie oferujecie czy to coś jest nie tak u mnie??? Pocztę głosową mam nieaktywną.
Wiem, że w innych sieciach w ofercie na kartę taka opcja jest i to piknięcie słychać. Jakiś czas temu to sms z info kto dzwonił potrafił przyjść podczas rozmowy a tera przychodzi po skończonej rozmowie a nieraz dopiero po jakimś czasie.
Prośba o wyjaśnienia
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18010
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1443 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post12 cze 2017, o 09:42

bartekmot,
bartekmot napisał(a):czy jak prowadzę rozmowę to czy nie ma możliwości abym usłyszał piknięcie w trakcie???

Przykro mi - nie świadczymy takiej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 32 gości