Teraz jest 13 gru 2017, o 19:48

Zostaw Kontakt




Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

dzikus911

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 7 maja 2017, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush na kartę

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post10 maja 2017, o 11:22

Postąpiłem zgodnie z instrukcją i w dalszym ciągu kiedy z kimś rozmawiam i próbuje zadzwonić na mój numer z drugiego telefonu to nie mam żadnego sygnału tylko automatycznie odrzuca mi połączenie
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18615
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post10 maja 2017, o 11:51

dzikus911,

prześlij mi proszę przez ten formularz:
- numer swojego telefonu,
- numer, który próbował się do Ciebie dodzwonić (+ data i godzina tej próby).

Sprawę wówczas przekażę do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dzikus911

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 7 maja 2017, o 13:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush na kartę

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post10 maja 2017, o 20:25

Już jest w porządku, dziękuję.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18615
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post11 maja 2017, o 09:37

dzikus911,

dziękuję za informację - to bardzo dobra wiadomość :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bartekmot

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 cze 2017, o 07:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post12 cze 2017, o 07:57

Czytam to forum i już nic nie rozumiem.
Chodzi mi o tema poruszany już wielokrotnie a mianowicie, wiem że połączenia oczekujące nie działają w plushu, usługa kto dzwonił jest dostępna, sms przychodzi po skończonej rozmowie. Ale mi chodzi o to czy jak prowadzę rozmowę to czy nie ma możliwości abym usłyszał piknięcie w trakcie???. Tak normalnie żebym wiedział że ktoś próbuje się dodzwonić, a nie dowiaduje się dopiero jak rozmowę skończę, czyli sporo po fakcie .
Proszę o odpowiedź czy takiej opcji nie oferujecie czy to coś jest nie tak u mnie??? Pocztę głosową mam nieaktywną.
Wiem, że w innych sieciach w ofercie na kartę taka opcja jest i to piknięcie słychać. Jakiś czas temu to sms z info kto dzwonił potrafił przyjść podczas rozmowy a tera przychodzi po skończonej rozmowie a nieraz dopiero po jakimś czasie.
Prośba o wyjaśnienia
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18615
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post12 cze 2017, o 09:42

bartekmot,
bartekmot napisał(a):czy jak prowadzę rozmowę to czy nie ma możliwości abym usłyszał piknięcie w trakcie???

Przykro mi - nie świadczymy takiej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

question

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 14 sie 2017, o 10:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę

Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post14 sie 2017, o 12:06

Co zrobić, aby przy wyłączonym telefonie nie było ciszy i nie kończyło połączenia automatycznie?

EDIT:
wtorek, 15 sierpnia 2017, 08:54

Jak naprawić sytuację bo:
- nie dostaję sms-ów o próbie połączenia podczas gdy prowadzę rozmowę
- nie dostaję sms-ów, że ktoś dzwonił gdy telefon był wyłączony
- nie ma komunikatu abonent ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci?
Ostatnio edytowano 17 sie 2017, o 12:37 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Połączenie postów, połączono watki-podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3523
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 265 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post15 sie 2017, o 08:25

question napisał(a):Jak naprawić sytuację (...)

Usługa Kto dzwonił nie każdemu działa tak jak Operator sobie założył pomimo kombinacji z wyłączaniem i ponownym włączaniem usługi.
Z uwagi na występującą niekiedy złożoność problemu wymagającego zaangażowania Specjalistów Plusa wątek przenoszę do działu oficjalnego.
Proszę czekać na odzew ze strony Specjalisty w dniu jutrzejszym lub np. skorzystanie z pomocy konsultanta DOK pod nr 601 102 601.

P.S.
Chcąc uzupełnić wcześniejszą wypowiedź, gdy brak kolejnych wpisów innych userów proszę używać opcji edycji posta (przycisk ZMIEŃ w prawym górnym rogu).
Offline
Avatar użytkownika

question

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 14 sie 2017, o 10:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post16 sie 2017, o 06:51

Aktualnie sprawa przedstawia się następująco.
Usługa kto dzwonił działa poprawnie ale w ogóle nie działa usługa już dostępny.
Sprawdzając status otrzymuję informację że usługa jest włączona ale w praktyce jej nie ma.
Usługa „Już Dostępny” działa w dwóch opcjach:
1. Opcja I „informuj innych o mojej dostępności” – wysyłanie informacji o
dostępności Użytkownika Usługi, na numery, które próbowały się z nim
połączyć, w czasie jego niedostępności w sieci (aparat wyłączony lub poza
zasięgiem sieci). Usługa będzie realizowana także gdy numer dzwoniący do
jej Użytkownika jest klientem innej sieci.
2. Opcja II „informuj mnie o dostępności innych” - odbieranie informacji o
dostępności w sieci numerów, z którymi Użytkownik Usługi próbował się
połączyć w czasie ich niedostępności w sieci.


No i jak dzwonię na wyłączony numer to ten również nie dostaje sms-a że ktoś dzwonił.

EDYCJA:,

Ktoś pomoże?
Ostatnio edytowano 16 sie 2017, o 15:51 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono posty- post pod postem
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2589
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post16 sie 2017, o 15:52

question,

czy posiadasz aktywną usługę Clir Block?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

question

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 14 sie 2017, o 10:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post16 sie 2017, o 16:29

Nie.

Da się wyłączyć przychodzące sms-y [że ktoś dzwonił] pod odrzuceniu połączenia?
Bo to jest zbędne, kłopotliwe i bez sensu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2589
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post16 sie 2017, o 17:22

question,

w takim wypadku należy wyłączyć funkcję „nie wysyłaj gdy zajęte” za pomocą SMS o treści: ZN pod numer bezpłatny 8023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

question

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 14 sie 2017, o 10:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę

Re: Brak komunikatu przy wyłączonym telefonie

Post16 sie 2017, o 17:29

Ale wtedy nie będę dostawał sms-ów że ktoś dzwonił gdy prowadziłem rozmowę?

I jak z tym już dostępny?

EDYCJA:
Ktoś poradzi co zrobić aby usługa już dostępny zaczęła działać?
Ostatnio edytowano 17 sie 2017, o 12:38 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono posty- post pod postem
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 378
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 39 razy

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post17 sie 2017, o 12:56

question,
prześlij mi numer telefonu, którego sprawa dotyczy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

question

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 14 sie 2017, o 10:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post17 sie 2017, o 13:09

"Nie mam wystarczających uprawnień, żeby wysłać wiadomość do tego użytkownika."
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Hammett i 33 gości