Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

nekta,

a na tym numerze włączona jest opcja poczty głosowej i Notki SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nekta
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 17 gru 2013, o 15:39

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: nekta »

Joanna_Plus pisze:nekta,

a na tym numerze włączona jest opcja poczty głosowej i Notki SMS?
Nie.
czikulinka
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 30 kwie 2016, o 12:53

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: czikulinka »

Witam,
mam problem... prowadząc rozmowę telefoniczna gdy ktoś próbuje się ze mną skontaktować nie slyszy sygnału zajętości tylko połączenie jest odrzucane a ja dostaję powiadomienie że ktoś próbował się ze mną skontaktować. Jak mogę rozwiązać problem?
Awatar użytkownika
ultragreen
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 kwie 2016, o 10:01

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: ultragreen »

Mam podobnie. Przyłączam się do pytania.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Basia_Plus »

nekta,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.

Witaj czikulinka, ultragreen,

spróbujcie proszę zresetować usługę poczty głosowej. Kod na aktywację: *122*11#, dezaktywację *122*00#. Po tych czynnościach należy dodatkowo wyłączyć i włączyć telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
anetad5
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 gru 2015, o 21:24

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: anetad5 »

Joanna_Plus pisze:anetad5,
anetad5 pisze:Próbowałam już postępować według umieszczonych wcześniej wskazówek (wysyłanie wiadomości na nr 8023 N/T)
Po tych czynnościach nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.)?
Joanna_Plus pisze:- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.

Tak, w dalszym ciągu nie działa.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

anetad5,
anetad5 pisze:przestały mi przychodzić powiadomienia o próbie połączenia się ze mną (przykładowo kiedy jestem poza zasięgiem)
Prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + przykłady powyższych sytuacji (numer, który dzwonił + datę i godzinę połączenia).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
anetad5
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 gru 2015, o 21:24

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: anetad5 »

Joanna_Plus pisze:anetad5,
anetad5 pisze:przestały mi przychodzić powiadomienia o próbie połączenia się ze mną (przykładowo kiedy jestem poza zasięgiem)
Prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + przykłady powyższych sytuacji (numer, który dzwonił + datę i godzinę połączenia).

Wiadomość przesłana, czekam na rozwiązanie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

anetad5,

wiadomość dotarła :-), dziękuję. Moja odpowiedź na Twojej skrzynce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
ultragreen
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 kwie 2016, o 10:01

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: ultragreen »

Basia_Plus u mnie rozwiązanie dotyczące włączenia i wyłączenia poczty nie działa.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

ultragreen,

a jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
ultragreen
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 kwie 2016, o 10:01

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: ultragreen »

Nie mam innego telefonu :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Ewa_Plus »

ultragreen,

- prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + przykłady powyższych sytuacji (numer, który dzwonił + datę i godzinę połączenia).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Pugilares »

Gdy mam wyłączony telefon lub brak zasięgu, a ktoś do mnie zadzwoni słyszy w słuchawce jeden sygnał wywoływania i potem kilka krótkich - tak jakbym odrzucił połączenie. Do mnie nie przychodzi SMS powiadamiający o próbie połączenia. Próbowałem z kodami włączającymi/wyłączającymi pocztę głosową i bez skutku. Taka sytuacja trwa już od wielu tygodni. Kiedy nareszcie Plus się za to weźmie?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

Pugilares,
Pugilares pisze:Gdy mam wyłączony telefon lub brak zasięgu, a ktoś do mnie zadzwoni słyszy w słuchawce jeden sygnał wywoływania i potem kilka krótkich - tak jakbym odrzucił połączenie.
Tak jak prosiłam w tym wątku:
Joanna_Plus pisze:Pugilares,
Pugilares pisze:Cały czas osoba dzwoniąca do mnie, gdy mam wyłączony telefon otrzymuje taki sygnał, jakby odrzucił połączenie.
Prześlij mi proszę numer swojego telefonu + numer, który wykonywał to połączenie, wraz z dokładną godziną i datą zdarzenia.
Tutaj formularz do mnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ