Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
nekta,
a na tym numerze włączona jest opcja poczty głosowej i Notki SMS?
a na tym numerze włączona jest opcja poczty głosowej i Notki SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Nie.Joanna_Plus pisze:nekta,
a na tym numerze włączona jest opcja poczty głosowej i Notki SMS?
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 kwie 2016, o 12:53
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Witam,
mam problem... prowadząc rozmowę telefoniczna gdy ktoś próbuje się ze mną skontaktować nie slyszy sygnału zajętości tylko połączenie jest odrzucane a ja dostaję powiadomienie że ktoś próbował się ze mną skontaktować. Jak mogę rozwiązać problem?
mam problem... prowadząc rozmowę telefoniczna gdy ktoś próbuje się ze mną skontaktować nie slyszy sygnału zajętości tylko połączenie jest odrzucane a ja dostaję powiadomienie że ktoś próbował się ze mną skontaktować. Jak mogę rozwiązać problem?
- ultragreen
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 2 kwie 2016, o 10:01
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Mam podobnie. Przyłączam się do pytania.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa "Kto dzwonił"
nekta,
prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Witaj czikulinka, ultragreen,
spróbujcie proszę zresetować usługę poczty głosowej. Kod na aktywację: *122*11#, dezaktywację *122*00#. Po tych czynnościach należy dodatkowo wyłączyć i włączyć telefon.
prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.
Witaj czikulinka, ultragreen,
spróbujcie proszę zresetować usługę poczty głosowej. Kod na aktywację: *122*11#, dezaktywację *122*00#. Po tych czynnościach należy dodatkowo wyłączyć i włączyć telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Joanna_Plus pisze:anetad5,Po tych czynnościach nastąpiło przelogowanie telefonu (wył./wł.)?anetad5 pisze:Próbowałam już postępować według umieszczonych wcześniej wskazówek (wysyłanie wiadomości na nr 8023 N/T)Joanna_Plus pisze:- wyłączenie usługi: SMS o treści N pod bezpłatny numer 8023,
- następnie ponowna aktywacja: T też na 8023,
- wył./wł. telefonu i ponowna weryfikacja działania.
Tak, w dalszym ciągu nie działa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
anetad5,
Prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + przykłady powyższych sytuacji (numer, który dzwonił + datę i godzinę połączenia).anetad5 pisze:przestały mi przychodzić powiadomienia o próbie połączenia się ze mną (przykładowo kiedy jestem poza zasięgiem)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Joanna_Plus pisze:anetad5,Prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + przykłady powyższych sytuacji (numer, który dzwonił + datę i godzinę połączenia).anetad5 pisze:przestały mi przychodzić powiadomienia o próbie połączenia się ze mną (przykładowo kiedy jestem poza zasięgiem)
Wiadomość przesłana, czekam na rozwiązanie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
anetad5,
wiadomość dotarła , dziękuję. Moja odpowiedź na Twojej skrzynce.
wiadomość dotarła , dziękuję. Moja odpowiedź na Twojej skrzynce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- ultragreen
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 2 kwie 2016, o 10:01
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Basia_Plus u mnie rozwiązanie dotyczące włączenia i wyłączenia poczty nie działa.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
ultragreen,
a jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
a jak wygląda sytuacja po przełożeniu karty SIM do innego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- ultragreen
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 2 kwie 2016, o 10:01
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Nie mam innego telefonu :)
Re: Usługa "Kto dzwonił"
ultragreen,
- prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + przykłady powyższych sytuacji (numer, który dzwonił + datę i godzinę połączenia).
- prześlij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + przykłady powyższych sytuacji (numer, który dzwonił + datę i godzinę połączenia).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Gdy mam wyłączony telefon lub brak zasięgu, a ktoś do mnie zadzwoni słyszy w słuchawce jeden sygnał wywoływania i potem kilka krótkich - tak jakbym odrzucił połączenie. Do mnie nie przychodzi SMS powiadamiający o próbie połączenia. Próbowałem z kodami włączającymi/wyłączającymi pocztę głosową i bez skutku. Taka sytuacja trwa już od wielu tygodni. Kiedy nareszcie Plus się za to weźmie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pugilares,
Tak jak prosiłam w tym wątku:Pugilares pisze:Gdy mam wyłączony telefon lub brak zasięgu, a ktoś do mnie zadzwoni słyszy w słuchawce jeden sygnał wywoływania i potem kilka krótkich - tak jakbym odrzucił połączenie.
Tutaj formularz do mnie.Joanna_Plus pisze:Pugilares,Prześlij mi proszę numer swojego telefonu + numer, który wykonywał to połączenie, wraz z dokładną godziną i datą zdarzenia.Pugilares pisze:Cały czas osoba dzwoniąca do mnie, gdy mam wyłączony telefon otrzymuje taki sygnał, jakby odrzucił połączenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ