Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 132
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Przed chwilą na próbę wyłączyłem swój telefon w Plusie na kartę i zadzwoniłem na swój numer z telefonu stacjonarnego Orange (TPSA). W słuchawce usłyszałem ostry trójtonowy sygnał błędu "tiiduudiii" i potem komunikat "Połączenie nie może być zrealizowane...". Aby wkluczyć błąd przy wybieraniu numeru włączyłem swój telefon i na aparacie stacjonarnym wybrałem REDIAL. Mój telefon w Plusie na kartę zaczął normalnie dzwonić, a w słuchawce telefonu stacjonarnego miałem normalny sygnał wywoływania.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pugilares,
prześlij swój numer telefonu oraz numer stacjonarny, z którego wykonywane było połączenie przez ten
formularz.
prześlij swój numer telefonu oraz numer stacjonarny, z którego wykonywane było połączenie przez ten
formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Coś ZNOWU nie działa. A konkretnie: nie dostaję SMS o próbie kontaku podczas gdy rozmawiam. Wysyłałem wielokrotnie SMS ZN na 8023 i dostawałem zwrotną informację, że "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY usługi Kto Dzwonil juz wylaczona". Rozumiem, że jeśli WYŁĄCZAM opcję nie wysyłania SMS gdy jestem zajęty, to SMS ten powinien zostać wysyłany, tymczasem nie jest. Dostaję go kilka minut po rozmowie a powinienem natychmiastowo i w trakcie rozmowy. Proszę o weryfikację.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
W takim razie jaki sens ma istnienie opcji "nie wysyłaj gdy zajęty", skoro to nie działa?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
rafnov,
Z tego co napisałeś to wiadomość dociera:rafnov pisze:W takim razie jaki sens ma istnienie opcji "nie wysyłaj gdy zajęty", skoro to nie działa?
czyli usługa działa.rafnov pisze:Dostaję go kilka minut po rozmowie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Przesunięcie czasowe z jakim dostarczany jest SMS świadczy, że nie działa jak należy. Rozróżnienie dwóch opcji "Nie wysyłaj gdy zajęty" ma wg mnie taki sens, że po wyłączeniu opcji SMS ten powinien zostać dostarczony podczas rozmowy. O tym, że nie jestem sam z takim podejściem świadczy choćby ten post http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... =45#p93415 z linkowanego wątku. No, chyba, że technicy Plusa inaczej interpretują opcje usługi...
Cały czas próbuję obejść brak usługi połączenia oczekującego w Plusie na Kartę. Ciężko to zrobić natrafiając na takie trudności i rozmaicie działające usługi dodatkowe. Jak pisał jerrez dwa i pół roku temu - SMS o próbie połączenia otrzymany podczas połączenia mógłby być bardzo przydatny, gdy często prowadzi się długie rozmowy.
Dodam, że włączenie poczty głosowej nie wchodzi w grę. Mnie osobiście poczta głosowa u odbiorcy denerwuje bardziej niż sygnał zajętości i sądzę, że podobnie jest z większością ludzi, dla których komórka wciąż jest źródłem dodatkowych i niepożądanych kosztów.
Cały czas próbuję obejść brak usługi połączenia oczekującego w Plusie na Kartę. Ciężko to zrobić natrafiając na takie trudności i rozmaicie działające usługi dodatkowe. Jak pisał jerrez dwa i pół roku temu - SMS o próbie połączenia otrzymany podczas połączenia mógłby być bardzo przydatny, gdy często prowadzi się długie rozmowy.
Dodam, że włączenie poczty głosowej nie wchodzi w grę. Mnie osobiście poczta głosowa u odbiorcy denerwuje bardziej niż sygnał zajętości i sądzę, że podobnie jest z większością ludzi, dla których komórka wciąż jest źródłem dodatkowych i niepożądanych kosztów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
rafnov,
Przewidziane działanie usługi to:rafnov pisze:Przesunięcie czasowe z jakim dostarczany jest SMS świadczy, że nie działa jak należy.
10. Dla obu Usług wiadomości z informacją dostarczane będą jedynie, gdy klient znajdzie się w zasięgu sieci w ciągu 24 godzin od nieudanej próby nawiązania połączenia.
Dziękuję za sugestię. Przekazałam ją do właściwych osób.rafnov pisze:SMS o próbie połączenia otrzymany podczas połączenia mógłby być bardzo przydatny, gdy często prowadzi się długie rozmowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Ja rozumiem ten zapis następująco: SMS jest wysyłany w przeciągu 24 godzin od próby połączenia, gdy numer znajdzie się w zasięgu sieci, powyżej 24 godzin wysyłanie SMS jest zaniechane. Nie ma nic o tym, że SMS zostanie wysłany po jakimś czasie od próby połączenia. Zakładam również, że mój numer jest non stop w zasięgu sieci. Dlatego proszę o rozważenie włączenia opcji natychmiastowego wysyłania SMS o połączeniu, bo obecnie jest to ewidentnie opóźnione. Wiem, że SMS natychmiastowe są możliwe, bo działają niezawodnie np.: w systemach bankowości elektronicznej.Joanna_Plus pisze:Przewidziane działanie usługi to:10. Dla obu Usług wiadomości z informacją dostarczane będą jedynie, gdy klient znajdzie się w zasięgu sieci w ciągu 24 godzin od nieudanej próby nawiązania połączenia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
rafnov,
Tak jak pisałam powyżej, przekazałam temat gdzie trzeba .rafnov pisze:Dlatego proszę o rozważenie włączenia opcji natychmiastowego wysyłania SMS
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Dziękuję! :)
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Wykonałem *122*11# i przyszedł SMSJoanna_Plus pisze:Witaj kasia20l,
Spróbuj aktywować pocztę głosową, a następnie ją wyłączyć – kody: *122*11# i *122*00#. Po tych czynnościach proszę o weryfikację komunikatu pojawiającego się podczas połączenia.
"Wlaczyłes usługe Poczta Standard. Jesli..."
Więc wprowadziłem *122*00# i przyszedł SMS
"Usługa niedostepna. Sprawdź: 1) Czy masz wymagane środki 2) czy usługa nie wyklucza się z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki jej aktywacji".
O co chodzi? Mam dodatni stan konta i ważne połączenia wychodzące.
To, co chcę osiągnąć, to żeby poczta głosowa była całkowicie wyłączona, Notka SMS całkowicie wyłączona, Kto dzwonił włączona "gdy zajęty" i "gdy niedostępny", a czas wywoływania gdy nie odbieram był ok. 50 sekund.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pugilares co się pojawia po wpisaniu kodu *122#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Po użyciu kodu *122# przyszedł SMS:
"Masz poczte MMS."
????
"Masz poczte MMS."
????
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pugilares tą pocztę możesz wyłączyć kodem *122*00*02#.
Czy wyłączyłeś Notkę SMS? Jeśli nie, możesz to zrobić kodem *122*00*03#.
Czy wyłączyłeś Notkę SMS? Jeśli nie, możesz to zrobić kodem *122*00*03#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ