Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Pugilares »

Przed chwilą na próbę wyłączyłem swój telefon w Plusie na kartę i zadzwoniłem na swój numer z telefonu stacjonarnego Orange (TPSA). W słuchawce usłyszałem ostry trójtonowy sygnał błędu "tiiduudiii" i potem komunikat "Połączenie nie może być zrealizowane...". Aby wkluczyć błąd przy wybieraniu numeru włączyłem swój telefon i na aparacie stacjonarnym wybrałem REDIAL. Mój telefon w Plusie na kartę zaczął normalnie dzwonić, a w słuchawce telefonu stacjonarnego miałem normalny sygnał wywoływania.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Basia_Plus »

Pugilares,

prześlij swój numer telefonu oraz numer stacjonarny, z którego wykonywane było połączenie przez ten
formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: rafnov »

Coś ZNOWU nie działa. A konkretnie: nie dostaję SMS o próbie kontaku podczas gdy rozmawiam. Wysyłałem wielokrotnie SMS ZN na 8023 i dostawałem zwrotną informację, że "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY usługi Kto Dzwonil juz wylaczona". Rozumiem, że jeśli WYŁĄCZAM opcję nie wysyłania SMS gdy jestem zajęty, to SMS ten powinien zostać wysyłany, tymczasem nie jest. Dostaję go kilka minut po rozmowie a powinienem natychmiastowo i w trakcie rozmowy. Proszę o weryfikację.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

rafnov,

odpowiedź tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: rafnov »

W takim razie jaki sens ma istnienie opcji "nie wysyłaj gdy zajęty", skoro to nie działa?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

rafnov,
rafnov pisze:W takim razie jaki sens ma istnienie opcji "nie wysyłaj gdy zajęty", skoro to nie działa?
Z tego co napisałeś to wiadomość dociera:
rafnov pisze:Dostaję go kilka minut po rozmowie
czyli usługa działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: rafnov »

Przesunięcie czasowe z jakim dostarczany jest SMS świadczy, że nie działa jak należy. Rozróżnienie dwóch opcji "Nie wysyłaj gdy zajęty" ma wg mnie taki sens, że po wyłączeniu opcji SMS ten powinien zostać dostarczony podczas rozmowy. O tym, że nie jestem sam z takim podejściem świadczy choćby ten post http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... =45#p93415 z linkowanego wątku. No, chyba, że technicy Plusa inaczej interpretują opcje usługi...

Cały czas próbuję obejść brak usługi połączenia oczekującego w Plusie na Kartę. Ciężko to zrobić natrafiając na takie trudności i rozmaicie działające usługi dodatkowe. Jak pisał jerrez dwa i pół roku temu - SMS o próbie połączenia otrzymany podczas połączenia mógłby być bardzo przydatny, gdy często prowadzi się długie rozmowy.
Dodam, że włączenie poczty głosowej nie wchodzi w grę. Mnie osobiście poczta głosowa u odbiorcy denerwuje bardziej niż sygnał zajętości i sądzę, że podobnie jest z większością ludzi, dla których komórka wciąż jest źródłem dodatkowych i niepożądanych kosztów.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

rafnov,
rafnov pisze:Przesunięcie czasowe z jakim dostarczany jest SMS świadczy, że nie działa jak należy.
Przewidziane działanie usługi to:
10. Dla obu Usług wiadomości z informacją dostarczane będą jedynie, gdy klient znajdzie się w zasięgu sieci w ciągu 24 godzin od nieudanej próby nawiązania połączenia.
rafnov pisze:SMS o próbie połączenia otrzymany podczas połączenia mógłby być bardzo przydatny, gdy często prowadzi się długie rozmowy.
Dziękuję za sugestię. Przekazałam ją do właściwych osób.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: rafnov »

Joanna_Plus pisze:Przewidziane działanie usługi to:
10. Dla obu Usług wiadomości z informacją dostarczane będą jedynie, gdy klient znajdzie się w zasięgu sieci w ciągu 24 godzin od nieudanej próby nawiązania połączenia.
Ja rozumiem ten zapis następująco: SMS jest wysyłany w przeciągu 24 godzin od próby połączenia, gdy numer znajdzie się w zasięgu sieci, powyżej 24 godzin wysyłanie SMS jest zaniechane. Nie ma nic o tym, że SMS zostanie wysłany po jakimś czasie od próby połączenia. Zakładam również, że mój numer jest non stop w zasięgu sieci. Dlatego proszę o rozważenie włączenia opcji natychmiastowego wysyłania SMS o połączeniu, bo obecnie jest to ewidentnie opóźnione. Wiem, że SMS natychmiastowe są możliwe, bo działają niezawodnie np.: w systemach bankowości elektronicznej.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Joanna_Plus »

rafnov,
rafnov pisze:Dlatego proszę o rozważenie włączenia opcji natychmiastowego wysyłania SMS
Tak jak pisałam powyżej, przekazałam temat gdzie trzeba ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: rafnov »

Dziękuję! :)
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Pugilares »

Joanna_Plus pisze:Witaj kasia20l,
Spróbuj aktywować pocztę głosową, a następnie ją wyłączyć – kody: *122*11# i *122*00#. Po tych czynnościach proszę o weryfikację komunikatu pojawiającego się podczas połączenia.
Wykonałem *122*11# i przyszedł SMS
"Wlaczyłes usługe Poczta Standard. Jesli..."

Więc wprowadziłem *122*00# i przyszedł SMS
"Usługa niedostepna. Sprawdź: 1) Czy masz wymagane środki 2) czy usługa nie wyklucza się z inna usluga 3) czy spelnione sa inne warunki jej aktywacji".

O co chodzi? Mam dodatni stan konta i ważne połączenia wychodzące.
To, co chcę osiągnąć, to żeby poczta głosowa była całkowicie wyłączona, Notka SMS całkowicie wyłączona, Kto dzwonił włączona "gdy zajęty" i "gdy niedostępny", a czas wywoływania gdy nie odbieram był ok. 50 sekund.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Magda_Plus »

Pugilares co się pojawia po wpisaniu kodu *122#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pugilares
PlusManiak
Posty: 132
Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Pugilares »

Po użyciu kodu *122# przyszedł SMS:
"Masz poczte MMS."

????
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Magda_Plus »

Pugilares tą pocztę możesz wyłączyć kodem *122*00*02#.
Czy wyłączyłeś Notkę SMS? Jeśli nie, możesz to zrobić kodem *122*00*03#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ