Usługa "Kto dzwonił"

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Jagiel
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook

Usługa "Kto dzwonił"

Post autor: Jagiel »

Jeśli jestem poza zasięgiem lub mam wyłączony telefon to po "powrocie do sieci" dostaję odpowiedniego SMS. Ale nigdy nie działało mi to w scenariuszu "gdy zajęty", co jest chyba najważniejsze, bo często ktoś próbuje się dodzwonić gdy rozmawiam i nie nagrywa się. Postanowiłem pewnego razu coś z tym zrobić i pobawić się komendami na 8023. Udało mi się włączyć powiadamianie "gdy zajęty", ale po krótkim czasie znów przestało to działać. Teraz w ogóle nie udaje mi się tego włączyć. Co najlepsze w odpowiedzi SMS dostaję sprzeczne informacje:

Zgodnie z regulaminem http://www.plus.pl/indywidualna/uslugi/ ... zwonil.pdf

Wysyłam SZ (sprawdź status "zajęty")
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY jest włączona"
Wysyłam ZN (wyłącz tę opcję)
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY już wyłączona" (Jak to? Przecież status mówi, że włączona)
Wysyłam ZT (włącz opcję)
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY została włączona" (Czyli jednak była wyłączona?)
Wysyłam SZ (sprawdź status "zajęty")
Dostaję "Opcja NIE WYSYŁAJ SMS GDY ZAJĘTY jest wyłączona" (Jak to?)

I tak w kółko. O co chodzi? W żadnym wypadku to nie chce działać.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2016, o 13:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmiana tematu wątku z "Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")".
Awatar użytkownika
MarcinM
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 17 lut 2013, o 13:03

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: MarcinM »

Mam ten sam problem z tym. Jak to zmienic?
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
obcypowraca

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: obcypowraca »

Masz pocztę głosową włączoną dla wariantu gdy telefon jest zajęty?
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: pszprega »

Ja mam to samo ale już to zgłosiłem do biura obsługi i powiedzieli mi że się tym zajmą.
Jagiel

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Jagiel »

Tak, mam włączoną pocztę. Jeśli ktoś się rozłączy przed możliwością nagrania, to powinno mnie o tym powiadomić (podobnie jak odrzucę połączenie i komuś włączy się poczta głosowa).
obcypowraca

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: obcypowraca »

Jeśli zdąży się rozłączyć to tak i nie połączy się z pocztą. Chyba, że ma nr zastrzeżony.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

Jagiel,

proszę o przesłanie numeru telefonu przez ten formularz.
Przekażę do sprawdzenia.

MarcinM,

powyższa sytuacja ma miejsce na numerze, który był do mnie wysyłany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
MarcinM
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 17 lut 2013, o 13:03

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: MarcinM »

MarcinM,
powyższa sytuacja ma miejsce na numerze, który był do mnie wysyłany?
Tak, cały czas ten sam numer.
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
Awatar użytkownika
MarcinM
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 17 lut 2013, o 13:03

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: MarcinM »

obcypowraca pisze:Jeśli zdąży się rozłączyć to tak i nie połączy się z pocztą. Chyba, że ma nr zastrzeżony.
W moim przypadku nie ma znaczenia czy numer zastrzeżony czy nie zastrzeżony. Powiadomienie tak czy inaczej nie dociera więc czasami nie mam pojęcia że ktoś dzwonił. Potem ktoś ma pretensje, że nie odbieram telefonu, tylko jak mam odebrać jak np mam inną rozmowę?!
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

MarcinM,

dziękuję za informacje. Wolę się upewnić zanim skieruję zgłoszenie ;-). Sprawa przekazana. O rozwiązaniu – będę pisać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

Jagiel, MarcinM,

usługa powinna już działać poprawnie. Proszę o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj i@maciej,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy, przez formularz podany powyżej.
Wówczas przekażę zgłoszenie do właściwego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jagiel
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 14 maja 2013, o 18:21

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Jagiel »

Joanna_Plus,

Niestety nic się nie zmieniło. Usługa dalej nie działa.

Na "SZ" przychodzi "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil jest wlaczona"

Chcę wyłączyć:
Na "ZN" przychodzi "Opcja NIE WYSYLAJ SMS GDY ZAJETY uslugi Kto Dzwonil juz wylaczona"

Chyba raczej powinno przyjść "bla bla bla zostala wylaczona". Wszystko na odwrót i w żaden sposób nie chce działać.

Tak czy siak - jak nie działało, tak nie działa. Proszę o rozwiązanie problemu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")

Post autor: Joanna_Plus »

Jagiel,

dziękuję za weryfikację.
Faktycznie w przypadku komendy ZT i ZN dociera ta sama wiadomość zwrotna. Wznawiam w takim razie interwencję. O efektach, będę oczywiście informować.

Ponadto na numery telefonów dotrą powiadomienia SMS o założeniu i rozwiązaniu zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
MarcinM
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 17 lut 2013, o 13:03

Zgłoszenie Plus

Post autor: MarcinM »

Witam. Właśnie otrzymałem od Plusa wiadomość "Informujemy, że zgłoszenie numer GCTR 0010355 zostało zamknięte. Nie pamiętam już w jakiej sprawie było zgłoszenie. Proszę o przypomnienie i wnioski po zamknięciu zgłoszenia.
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
ODPOWIEDZ