Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 132
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 cze 2013, o 12:45
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Zastosowałem kod *122*00*02#. Notkę SMS wyłączałem już wcześniej, ale teraz wyłączyłem dla pewności jeszcze raz. Teraz po wprowadzeniu *122# przychodzi komunikat, że "Poczta głosowa nieaktywna. Aby...".
Gdy dzwonię do siebie na komórkę z telefonu stacjonarnego i nie odbieram poczta głosowa się nie włącza - i OK.
Ale czas wywoływania to tylko ok. 20-25 sekund. Jak zrobić, żeby było ok. 50 sekund, tak jak kiedyś było? Chyba od czasu wprowadzenia pseudousługi "Notka SMS" nie mogę przywrócić takiego ustawienia.
Edit: Kiedy wyłączę telefon z zadzwonię na swój numer z innego telefonu to wciąż słyszę komunikat "połączenie nie może być zrealizowane" lub sygnał zajętości - w zależności od tego z jakiej sieci dzwonię. Po włączeniu mojego telefonu nie przychodzi SMS z informacją "Kto dzwonił".
Gdy dzwonię do siebie na komórkę z telefonu stacjonarnego i nie odbieram poczta głosowa się nie włącza - i OK.
Ale czas wywoływania to tylko ok. 20-25 sekund. Jak zrobić, żeby było ok. 50 sekund, tak jak kiedyś było? Chyba od czasu wprowadzenia pseudousługi "Notka SMS" nie mogę przywrócić takiego ustawienia.
Edit: Kiedy wyłączę telefon z zadzwonię na swój numer z innego telefonu to wciąż słyszę komunikat "połączenie nie może być zrealizowane" lub sygnał zajętości - w zależności od tego z jakiej sieci dzwonię. Po włączeniu mojego telefonu nie przychodzi SMS z informacją "Kto dzwonił".
Ostatnio zmieniony 27 lip 2016, o 16:29 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów od jednego autora
Powód: połączenie postów od jednego autora
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Pugilares podaj mi numer przez ten formularz, postaram się Ci pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Czy możliwy jest wariant "Nie wysyłaj, gdy odrzucę"? Na logikę to skoro nie chcę połączenia to po co mi powiadomienie o nim???
Czy możecie taką opcję umożliwić?
Czy możecie taką opcję umożliwić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
rafnov,
Przekażę taką sugestię.rafnov pisze:Czy możliwy jest wariant "Nie wysyłaj, gdy odrzucę"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Ten wariant w pewnym sensie istniał "Nie wysyłaj kiedy zajęte", czyli aktywacja ZT na 8023. Niestety od wielu miesięcy przestało to działać. Tzn. system włącza ZT, albo wyłącza ZN i nic to nie zmienia. Jest jakiś błąd w nowej platformie.
Czy wiadomo kiedy opcja ZT/ZN zacznie poprawnie działać?
Czy wiadomo kiedy opcja ZT/ZN zacznie poprawnie działać?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
mpmdembi,
Dociera czy nie dociera wówczas wiadomość SMS?mpmdembi pisze:Tzn. system włącza ZT, albo wyłącza ZN i nic to nie zmienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Problem w tym, że zarówno przy włączonej opcji ("ZT" na 8023), jak i wyłączonej ("ZN" na 8023) przy odrzuceniu połączenia, czyli sytuacja gdy zajęty, SMS zawsze przychodzi. Wcześniej działało poprawnie, czyli przy włączonym ZT SMS przychodził tylko gdy byłem poza zasięgiem czy miałem wyłączony telefon, a gdy kogoś odrzuciłem, to już tego SMSa nie było, teraz jest zawsze.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
mpmdembi,
przekazałam sprawę do weryfikacji - dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Edycja:
prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikacje działania usługi.
przekazałam sprawę do weryfikacji - dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Edycja:
prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikacje działania usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Bardzo proszę podejść poważnie do problemu. Oczywiście przez czas kiedy usługa nie działa poprawnie (od około roku) telefon był przelogowywany wielokrotnie. Usługa także włączana i wyłączana (w całości T/N i w zakresie "kiedy zajęty" ZT/ZN). Ponadto obszedłem 3x najbliższą wierzbę oraz 7x podczas pełni przeskoczyłem boso nad telefonem. Niestety to też nie pomogło (proszę się nie gniewać, ale tego typu rady, kiedy wiadomo, że jest problem techniczny z usługą, nie tylko na moim numerze, są równie absurdalne, a zrazem ich skuteczność porównywalna).mpmdembi,
przekazałam sprawę do weryfikacji - dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Edycja:
prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikacje działania usługi.
Dla ułatwienia dodam, że problem pojawił się jeszcze przed wprowadzeniem III opcji, czyli "interaktywnej". Po wielokrotnych monitach i osobistym kontakcie z Technikiem (choć system podawał, pierwotnie, że wszystko jest poprawnie), po analizie logów SMSów mojego numeru udało się przywrócić działanie usługi. Niestety dodanie III opcji sprawiło, że znów problem powrócił. Dodam, że usługa nie działa zarówno gdy opcja III jest włączona jak i wyłączona.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
mpmdembi,
Czy na danym numerze korzystasz z LTE?
mpmdembi pisze:Bardzo proszę podejść poważnie do problemu. Oczywiście przez czas kiedy usługa nie działa poprawnie (od około roku) telefon był przelogowywany wielokrotnie. Usługa także włączana i wyłączana (w całości T/N i w zakresie "kiedy zajęty" ZT/ZN). Ponadto obszedłem 3x najbliższą wierzbę oraz 7x podczas pełni przeskoczyłem boso nad telefonem. Niestety to też nie pomogło (proszę się nie gniewać, ale tego typu rady, kiedy wiadomo, że jest problem techniczny z usługą, nie tylko na moim numerze, są równie absurdalne, a zrazem ich skuteczność porównywalna).
Nie chodziło mi o wcześniejsze wykonywanie powyższych czynności. Technicy dokonali modyfikacji ustawień systemowych i na tej podstawie poprosiłam o restart urządzenia.Joanna_Plus pisze:prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikacje działania usługi.
Czy na danym numerze korzystasz z LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Faktycznie jestem w zasięgu LTE. Gdy wymuszam tylko 3G, to wydaje się, że problem znika (nie przychodzą komunikaty przy odrzuceniu rozmowy). Ponowne włączenie LTE sprawia, iż znów opcja "ZT" przestaje działać.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
mpmdembi,
Joanna_Plus pisze:Czy na danym numerze korzystasz z LTE?
Pytam, ponieważ w tym przypadku po odrzuceniu rozmowy, następuje ponowny proces "powrotu" urządzenia do trybu LTE, który to może generować wiadomość, o której mowa powyżej (pomimo wyłączonej opcji "Gdy zajęty").mpmdembi pisze:Faktycznie jestem w zasięgu LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Zapewne tak jest, niemniej nie zauważyłem w regulaminie usługi, iż ma tak działać (tzn. nie działać) w LTE. W związku z powyższym usługa nie działa poprawnie i wymaga usunięcia usterki (czymkolwiek jest ona spowodowana). Bardzo proszę o informację (oczywiście przybliżoną), kiedy mogę spodziewać się przywrócenia jej poprawnego funkcjonowania.Pytam, ponieważ w tym przypadku po odrzuceniu rozmowy, następuje ponowny proces "powrotu" urządzenia do trybu LTE, który to może generować wiadomość, o której mowa powyżej (pomimo wyłączonej opcji "Gdy zajęty").
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Czy to znaczy, że konfiguracja LTE jest inna niż konfiguracja GSM? Ciekawe.Joanna_Plus pisze:po odrzuceniu rozmowy, następuje ponowny proces "powrotu" urządzenia do trybu LTE, który to może generować wiadomość, o której mowa powyżej (pomimo wyłączonej opcji "Gdy zajęty").
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
mpmdembi,
podczas ponownego logowania do LTE telefon przez chwilę nie przyjmuje połączeń/SMS-ów.
Czas „powrotu” jest różny i zależy od wielu czynników. Jeżeli ten okres jest dłuższy, to wówczas Kto dzwonił zadziała w scenariuszu „Niedostępny”, a nie „Zajęty”.
podczas ponownego logowania do LTE telefon przez chwilę nie przyjmuje połączeń/SMS-ów.
Czas „powrotu” jest różny i zależy od wielu czynników. Jeżeli ten okres jest dłuższy, to wówczas Kto dzwonił zadziała w scenariuszu „Niedostępny”, a nie „Zajęty”.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ