Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj MarcinM,
zgłoszenie to dotyczyło usługi Kto Dzwoni i funkcji zajętości. Mamy informacje, że opcja ta została wyłączona i nie jest już dostępna przy aktywnej poczcie głosowej.
i@maciej,
Twój przypadek jest jeszcze weryfikowany.
zgłoszenie to dotyczyło usługi Kto Dzwoni i funkcji zajętości. Mamy informacje, że opcja ta została wyłączona i nie jest już dostępna przy aktywnej poczcie głosowej.
i@maciej,
Twój przypadek jest jeszcze weryfikowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Czyli teraz powinno działać poprawnie? Włączona poczta głosowa = wyłączona usługa kto dzwonił i odwrotnie?
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
MarcinM usługa "Kto dzwonił" nie będzie wysyłała wiadomości SMS w przypadku gdy połączenie jest przekierowywane na pocztę głosową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Krzysiek_Plus,
Dlaczego nastąpiła taka zmiana? Dla mnie to nieporozumienie. Mam włączoną pocztę głosową, ale nie wszyscy dzwoniący chcą się nagrywać. Rozłączają się przed "sygnałem nagrywania". Chciałbym wiedzieć, że ktoś próbował się ze mną połączyć niezależnie od tego czy się nagrał czy nie.
Nie będzie już takiej możliwości i funkcjonalności jak kiedyś? To teraz jedynym sposobem na otrzymywanie SMS z informacją, że ktoś próbował się połączyć w trakcie innego połączenia jest wyłączenie poczty głosowej? Ogromna szkoda...
Dlaczego nastąpiła taka zmiana? Dla mnie to nieporozumienie. Mam włączoną pocztę głosową, ale nie wszyscy dzwoniący chcą się nagrywać. Rozłączają się przed "sygnałem nagrywania". Chciałbym wiedzieć, że ktoś próbował się ze mną połączyć niezależnie od tego czy się nagrał czy nie.
Nie będzie już takiej możliwości i funkcjonalności jak kiedyś? To teraz jedynym sposobem na otrzymywanie SMS z informacją, że ktoś próbował się połączyć w trakcie innego połączenia jest wyłączenie poczty głosowej? Ogromna szkoda...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Jagiel pisze:Nie będzie już takiej możliwości i funkcjonalności jak kiedyś? To teraz jedynym sposobem na otrzymywanie SMS z informacją, że ktoś próbował się połączyć w trakcie innego połączenia jest wyłączenie poczty głosowej? Ogromna szkoda...
Tak, funkcja "Kto Dzwonił" obecnie działa właśnie w ten sposób.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Dziękuję za informację. Bez poczty głosowej wszystko działa. Mam jednak cichą nadzieję, że kiedyś powróci opcja "powiadamiaj gdy ktoś zrezygnuje z nagrania się na pocztę".
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Jeśli dobrze pamiętam gdy ktoś dzwoni, połączy się z pocztą i nie zostawiając wiadomości zakończy rozmowę to poczta przysyła komunikat. Tak to chyba działa ale ręki sobie za to nie dam uciac bo nie mam pewności że tak na pewno jest lepiej to sprawdzić.Jagiel pisze:Dziękuję za informację. Bez poczty głosowej wszystko działa. Mam jednak cichą nadzieję, że kiedyś powróci opcja "powiadamiaj gdy ktoś zrezygnuje z nagrania się na pocztę".
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
MarcinM,
w momencie pozostawienia nowej wiadomości na Poczcie Głosowej, system wyśle powiadomienie SMS-em, z informacją o numerze nadawcy (jeżeli numer zostanie rozpoznany przez system). Po pozostawieniu nagrania, skrytka Poczty Głosowej będzie parokorotnie próbowała oddzwonić z nową wiadomością.
w momencie pozostawienia nowej wiadomości na Poczcie Głosowej, system wyśle powiadomienie SMS-em, z informacją o numerze nadawcy (jeżeli numer zostanie rozpoznany przez system). Po pozostawieniu nagrania, skrytka Poczty Głosowej będzie parokorotnie próbowała oddzwonić z nową wiadomością.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Niestety, tylko po zostawieniu przez kogoś wiadomości dowiemy się, że dzwonił. Jeśli ktoś rozłączy się przed "sygnałem" to ani poczta, ani "Kto Dzwonił?" nas nie powiadomi. Dlatego musiałem zdecydować się na wyłączenie poczty głosowej. No chyba, że u mnie poczta też źle działała...MarcinM pisze:Jeśli dobrze pamiętam gdy ktoś dzwoni, połączy się z pocztą i nie zostawiając wiadomości zakończy rozmowę to poczta przysyła komunikat. Tak to chyba działa ale ręki sobie za to nie dam uciac bo nie mam pewności że tak na pewno jest lepiej to sprawdzić.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Jagiel,
działała dobrze.
działała dobrze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
powiadomienia sms o połączeniach podczas rozmowy
Witam,
mam taki problem, otóż pewnego pięknego dnia przestały przychodzić mi powiadomienia smsem, ze ktoś próbuje się ze mną połączyć podczas gdy aktualnie prowadzę rozmowę. Smsy z informacją, że ktoś się do mnie dobijał przychodzą dopiero po skończonej rozmowie, nierzadko nawet po godzinie od jej zakończenia, jak sobie przypomną. Jest to dla mnie strasznie uciążliwe, ponieważ nieraz prowadzę długie rozmowy i nie mam pojęcia, że ktoś pilnie chce się ze mną skontaktować. Skutkiem tego jest potem sms treści: nadawca tego smsa próbował się z tobą połączyć 30 razy... jak z powrotem uruchomić te smsy, aby przychodziły one na bieżąco w momencie gdy ktoś akurat próbuje się do mnie dodzwonić?
mam taki problem, otóż pewnego pięknego dnia przestały przychodzić mi powiadomienia smsem, ze ktoś próbuje się ze mną połączyć podczas gdy aktualnie prowadzę rozmowę. Smsy z informacją, że ktoś się do mnie dobijał przychodzą dopiero po skończonej rozmowie, nierzadko nawet po godzinie od jej zakończenia, jak sobie przypomną. Jest to dla mnie strasznie uciążliwe, ponieważ nieraz prowadzę długie rozmowy i nie mam pojęcia, że ktoś pilnie chce się ze mną skontaktować. Skutkiem tego jest potem sms treści: nadawca tego smsa próbował się z tobą połączyć 30 razy... jak z powrotem uruchomić te smsy, aby przychodziły one na bieżąco w momencie gdy ktoś akurat próbuje się do mnie dodzwonić?
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2013, o 09:15 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
Powód: Połączono wątki – ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj nexi,
prześlij proszę numer telefonu przez ten formularz. Jeżeli pamiętasz poproszę również o podanie daty, od kiedy taka sytuacja ma miejsce.
prześlij proszę numer telefonu przez ten formularz. Jeżeli pamiętasz poproszę również o podanie daty, od kiedy taka sytuacja ma miejsce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witam,
Mam tez problem z usługą "Kto dzwonił" mam ja włączoną, nie mam poczty a nie działa jak prowadzę rozmowy lub nie mam zasięgu za działało raz lub dwa jak miałem całkowicie wyłączony telefon. Czy jesteście w stanie sprawdzić czy wszystko mam włączone prawidłowo lub dojść dlaczego mi nie przychodzą SMS-y z powiadomieniem kto dzwonił?
Mam tez problem z usługą "Kto dzwonił" mam ja włączoną, nie mam poczty a nie działa jak prowadzę rozmowy lub nie mam zasięgu za działało raz lub dwa jak miałem całkowicie wyłączony telefon. Czy jesteście w stanie sprawdzić czy wszystko mam włączone prawidłowo lub dojść dlaczego mi nie przychodzą SMS-y z powiadomieniem kto dzwonił?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witaj Roman,
włączona jest opcja dla funkcji „Gdy zajęte”? Jaki pojawia się komunikat zwrotny po wysłaniu bezpłatnej wiadomości SMS o treści ZN pod numer 8023?
włączona jest opcja dla funkcji „Gdy zajęte”? Jaki pojawia się komunikat zwrotny po wysłaniu bezpłatnej wiadomości SMS o treści ZN pod numer 8023?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił" nie działa ("gdy zajęty")
Witam
Dostałem odpowiedź "opcja Nie Wysyłaj Sms Gdy Zajęty usługi Kto Dzwonił już wyłączona"
Dostałem odpowiedź "opcja Nie Wysyłaj Sms Gdy Zajęty usługi Kto Dzwonił już wyłączona"