Strona 17 z 24

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 3 lis 2016, o 16:15
autor: mpmdembi
A jak to się ma do regulaminu usługi? Proszę o wskazanie punktu regulaminu stwierdzającego, że usługa ma wadę w postaci niepoprawnego działania (tzn. niedziałania) w LTE.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 4 lis 2016, o 18:48
autor: Joanna_Plus
mpmdembi,

czas „powrotu” do LTE zależy od:

1. Lokalnych warunków radiowych;
2. Samego urządzenia (niektóre modele przelogowania dokonują szybciej i na nich prawdopodobieństwo wystąpienia powyższej sytuacji jest niewielkie).

Aktualnie trwają analizy nad zmianami w usłudze, których celem jest wyeliminowanie takich incydentalnych przypadków.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 7 lis 2016, o 23:54
autor: mpmdembi
Ja rozumiem problem, ale z punktu widzenia użytkownika mało on mnie interesuje. Obowiązuje mnie regulamin zarówno w zakresie obowiązków wobec operator, jak i warunków świadczenia usług. Proszę o wskazanie w regulaminie usługi tego co Pani napisała powyżej. Jeśli nie ma klauzuli, że coś może w pewnych okolicznościach nie działać prawidłowo (ja jej nie potrafię znaleźć, więc proszę o wskazanie), to mam pełne prawo do oczekiwania, że usługa będzie działać poprawnie. Jeśli można wiedzieć kiedy mogę spodziewać się końca analiz problemu, który trwa od ponad roku? A przede wszystkim kiedy usługa zacznie działać prawidłowo? Czy "Lider Technologiczny" potrzebuje aż tyle czasu aby przeanalizować problem?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 8 lis 2016, o 11:13
autor: Joanna_Plus
mpmdembi,
mpmdembi pisze:Jeśli można wiedzieć kiedy mogę spodziewać się końca analiz problemu
Na tę chwilę niestety nie posiadam takich informacji.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 14 lis 2016, o 01:20
autor: Pugilares
Poczta głosowa wyłączona, "Notka SMS" wyłączona. Usługa "Kto dzonił" włączona. Efekt jest taki, że jeśli telefon zostanie wyłączony (przez użycie wyłącznika), to osoba dzwoniąca na ten numer zamiast usłyszeć komunikat "Abonent ma wyłączony aparat..." słyszy krótki sygnał, podobny jak gdyby połączenie zostało odrzucone. SMS powiadamiający o próbie połączenia nie przychodzi. To jest kolejny numer w mojej rodzinie z podobnym problemem. Czy za każdym razem jedyne rozwiązanie polega na składaniu pisemnej reklamacji?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 14 lis 2016, o 05:45
autor: rafnov
Niestety chyba tak, i mnie było to samo.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 14 lis 2016, o 11:29
autor: Ewa_Plus
Pugilares,
- podeślij numer, o który chodzi przez formularz.
Poproszę dział techniczny, żeby to sprawdził. W wiadomości podaj też proszę przykładowe połączenie przychodzące na Twój numer, przy którym opisana sytuacja miała miejsce (data, godzina, numer z którego połączenie było wykonane).

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 14 lis 2016, o 11:43
autor: rafnov
A może są jakieś wieści na temat uruchomienia połączeń oczekujących w Plusie na kartę, które przynajmniej po części wyeliminują konieczność korzystania z usługi "Kto dzwonił"?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 14 lis 2016, o 11:46
autor: Ewa_Plus
rafnov,
- na razie nic się w tej kwestii nie zmienia :/

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 14 lis 2016, o 16:41
autor: Pugilares
Wprowadzając pseudousługę "Notka SMS" Plus tak przekombinował, że już nawet technicy Plusa nie są w stanie się w tym połapać, jak działają przekierowania narzucone przez pseudousługę i w efekcie prowadzą one donikąd. Taka sytuacja ma miejsce od wielu miesięcy, sprawa jest wiadoma, bo była podnoszona na tym forum, ale w Plusie nie ma nikogo, komu chciałoby się to sprawdzić. Na etapie wdrażania usługi nie znalazł się nikt, kto by się zastanowił "a co będzie jeśli klient/abonent postanowi wyłączyć pseudousługę Notka SMS?".

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 15 lis 2016, o 09:09
autor: TomPL
Pewnie usługę wprowadził jakiś poprzedni dyrektor/prezes, a teraz nie ma komu się z tego wycofać. A to przecież żenujące naciąganie dzwoniących na koszty... fuj, fuj, fuj Plusie...

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 9 lut 2017, o 12:48
autor: 88michal
U mnie ta usluga tez nie działa. Napisałem ci priv z opisem... Możesz pomoc? Napisałem mail do ewa.plus

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 9 lut 2017, o 13:53
autor: Joanna_Plus
88michal,

Ewa odpisała na Twoją wiadomość ;-).

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 9 lut 2017, o 14:53
autor: 88michal
Odpisałem tez... Niestry nie pomogło. Moze do obsługi klienta zadzwonić?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 9 lut 2017, o 16:23
autor: Joanna_Plus
88michal,

nie. Wiadomość od Ewy - na Twojej skrzynce e-mail. Proszę o kontynuowanie tego wątku w jednym kanale komunikacji.