Strona 18 z 24

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 2 mar 2017, o 16:42
autor: adekada
Bardzo prosze o pomoc w problemie. Nie działa usługa "Kto dzwonił" gdy mam zajęty tel. Wznawiałam ją za pomocą sms i nic.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 2 mar 2017, o 16:57
autor: Joanna_Plus
adekada,

poczta głosowa na tym numerze jest aktywna czy wyłączona?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 6 maja 2017, o 12:45
autor: erwp
Mam to samo, przeszedłem do PLUSH i trochę mnie to dziwi, w poprzednich sieciach nie zwracałem na to uwagi bo ta usługa (oczekiwanie i ewentualnie sms) były standardem a tu od razu jak nie mogłem włączyć oczekujących w BOA dostałem odpowiedź że w moim pakiecie ta opcja nie działa, pomyślałem sobie że może sms w trakcie rozmowy będzie ok, ale fakt jest taki że podczas gdy prowadzę rozmowę to dzwoniący dostaje wiadomość o braku możliwości kontaktu a ja otrzymuje wiadomość około minuty po tym jak skończę rozmowę. Coś tu nie tak, przez przypadek znalazłem ten wątek i widzę że nie jest to normalne.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 6 maja 2017, o 13:15
autor: habish
Te usługi nie są dostępne w ofercie na kartę.
Może pomyśl nad Plush Abo?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 6 maja 2017, o 21:57
autor: erwp
Ale jak nie dostępne, to bardziej wygląda jak jakaś awaria systemu w sieci generująca takie właśnie problemy (pisze o braku dostępności podczas gdy rozmawiam - a powienien być choćby sygnał zajętosci), na abo się nie zdecyduje, mysle ze problemy o których mowa w wątku zostaną, tylko nie będę mógł nic zrobic bo moje ręce wiązać będzie umowa.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 6 maja 2017, o 22:50
autor: habish
Połączenia oczekujące nie są dostępne w ofercie na kartę.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 7 maja 2017, o 08:55
autor: erwp
Rozumiem, ale dzwoniący powienien usłyszeć sygnał zajętosci próbując się połączyć w trakcie mojej rozmowy, ja powinienem dostać sms o próbie połączenia, czy to też nie jest dostępne w plush na karte?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 7 maja 2017, o 10:53
autor: habish
To jest dostępne.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 7 maja 2017, o 16:56
autor: erwp
patryk7588 pisze:To jest dostępne.
U mnie nie, dzwoniący dostaje informacje że jestem poza zasięgiem itd, co mogę zrobić w tej sytuacji?

Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 8 maja 2017, o 10:59
autor: Joanna_Plus
erwp,
erwp pisze:U mnie nie, dzwoniący dostaje informacje że jestem poza zasięgiem
Czy na Twoim numerze aktualnie jest włączona Notka SMS?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 9 maja 2017, o 23:36
autor: dzikus911
Jestem nowym użytkownikiem Plusha na kartę. Na wstępie zszokowało mnie to, że w tej taryfie nie działa opcja "połączenie oczekujące", ale cóż skoro nie to nie. Natomiast nie rozumiem dlaczego jeżeli prowadzę z kimś rozmowę to inna osoba próbująca się w tym czasie do mnie dodzwonić zamiast sygnału zajętości ma z automatu odrzucone połączenie!!! Proszę o odpowiedź czy można coś z tym zrobić?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 10 maja 2017, o 10:24
autor: Joanna_Plus
dzikus911,

prośba o odpowiedź również na to pytanie:
Joanna_Plus pisze:Czy na Twoim numerze aktualnie jest włączona Notka SMS?
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2696
Ostatnio na koncie tego numeru była dezaktywowana poczta głosowa?

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 10 maja 2017, o 10:28
autor: dzikus911
Szczerze to nie wiem czy notka jest włączona jeżeli chodzi o to czy otrzymuje smsy po zakończeniu rozmowy że ktoś dzwonił to tak, a poczta była dezaktywowana. Chodzi mi głównie o to żeby w przypadku gdy prowadzę rozmowę inna osoba próbująca się w tym czasie do mnie dodzwonić miała normalnie sygnał zajętości a nie odrzucone połączenie z automatu bo wtedy nie wiadomo co tak naprawdę się dzieje

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 10 maja 2017, o 10:55
autor: Joanna_Plus
dzikus911,

zatem prośba o następujące działania:
- włączenie i wyłączenie poczty głosowej (kody: wł. *122*11#/wł. *122*00#),
- wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#.

Po tych czynnościach przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj czy sytuacja nadal występuje.

Re: Usługa "Kto dzwonił"

: 10 maja 2017, o 12:22
autor: dzikus911
Postąpiłem zgodnie z instrukcją i w dalszym ciągu kiedy z kimś rozmawiam i próbuje zadzwonić na mój numer z drugiego telefonu to nie mam żadnego sygnału tylko automatycznie odrzuca mi połączenie