Usługa "Kto dzwonił"
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 2 mar 2017, o 16:01
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Bardzo prosze o pomoc w problemie. Nie działa usługa "Kto dzwonił" gdy mam zajęty tel. Wznawiałam ją za pomocą sms i nic.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
adekada,
poczta głosowa na tym numerze jest aktywna czy wyłączona?
poczta głosowa na tym numerze jest aktywna czy wyłączona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Mam to samo, przeszedłem do PLUSH i trochę mnie to dziwi, w poprzednich sieciach nie zwracałem na to uwagi bo ta usługa (oczekiwanie i ewentualnie sms) były standardem a tu od razu jak nie mogłem włączyć oczekujących w BOA dostałem odpowiedź że w moim pakiecie ta opcja nie działa, pomyślałem sobie że może sms w trakcie rozmowy będzie ok, ale fakt jest taki że podczas gdy prowadzę rozmowę to dzwoniący dostaje wiadomość o braku możliwości kontaktu a ja otrzymuje wiadomość około minuty po tym jak skończę rozmowę. Coś tu nie tak, przez przypadek znalazłem ten wątek i widzę że nie jest to normalne.
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Te usługi nie są dostępne w ofercie na kartę.
Może pomyśl nad Plush Abo?
Może pomyśl nad Plush Abo?
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Ale jak nie dostępne, to bardziej wygląda jak jakaś awaria systemu w sieci generująca takie właśnie problemy (pisze o braku dostępności podczas gdy rozmawiam - a powienien być choćby sygnał zajętosci), na abo się nie zdecyduje, mysle ze problemy o których mowa w wątku zostaną, tylko nie będę mógł nic zrobic bo moje ręce wiązać będzie umowa.
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Połączenia oczekujące nie są dostępne w ofercie na kartę.
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Rozumiem, ale dzwoniący powienien usłyszeć sygnał zajętosci próbując się połączyć w trakcie mojej rozmowy, ja powinienem dostać sms o próbie połączenia, czy to też nie jest dostępne w plush na karte?
Re: Usługa "Kto dzwonił"
To jest dostępne.
Re: Usługa "Kto dzwonił"
U mnie nie, dzwoniący dostaje informacje że jestem poza zasięgiem itd, co mogę zrobić w tej sytuacji?patryk7588 pisze:To jest dostępne.
Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
erwp,
Czy na Twoim numerze aktualnie jest włączona Notka SMS?erwp pisze:U mnie nie, dzwoniący dostaje informacje że jestem poza zasięgiem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Jestem nowym użytkownikiem Plusha na kartę. Na wstępie zszokowało mnie to, że w tej taryfie nie działa opcja "połączenie oczekujące", ale cóż skoro nie to nie. Natomiast nie rozumiem dlaczego jeżeli prowadzę z kimś rozmowę to inna osoba próbująca się w tym czasie do mnie dodzwonić zamiast sygnału zajętości ma z automatu odrzucone połączenie!!! Proszę o odpowiedź czy można coś z tym zrobić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
dzikus911,
prośba o odpowiedź również na to pytanie:
Ostatnio na koncie tego numeru była dezaktywowana poczta głosowa?
prośba o odpowiedź również na to pytanie:
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2696Joanna_Plus pisze:Czy na Twoim numerze aktualnie jest włączona Notka SMS?
Ostatnio na koncie tego numeru była dezaktywowana poczta głosowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Szczerze to nie wiem czy notka jest włączona jeżeli chodzi o to czy otrzymuje smsy po zakończeniu rozmowy że ktoś dzwonił to tak, a poczta była dezaktywowana. Chodzi mi głównie o to żeby w przypadku gdy prowadzę rozmowę inna osoba próbująca się w tym czasie do mnie dodzwonić miała normalnie sygnał zajętości a nie odrzucone połączenie z automatu bo wtedy nie wiadomo co tak naprawdę się dzieje
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Usługa "Kto dzwonił"
dzikus911,
zatem prośba o następujące działania:
- włączenie i wyłączenie poczty głosowej (kody: wł. *122*11#/wł. *122*00#),
- wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#.
Po tych czynnościach przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj czy sytuacja nadal występuje.
zatem prośba o następujące działania:
- włączenie i wyłączenie poczty głosowej (kody: wł. *122*11#/wł. *122*00#),
- wyłączenie usługi Notka SMS: *122*00*03#.
Po tych czynnościach przeloguj telefon (wył./wł.) i zweryfikuj czy sytuacja nadal występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa "Kto dzwonił"
Postąpiłem zgodnie z instrukcją i w dalszym ciągu kiedy z kimś rozmawiam i próbuje zadzwonić na mój numer z drugiego telefonu to nie mam żadnego sygnału tylko automatycznie odrzuca mi połączenie