Teraz jest 17 paź 2017, o 08:48

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

przemq

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 22 maja 2017, o 08:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+na kartę
  • Model telefonu: Lumia 520

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post22 maja 2017, o 10:03

Joanna_Plus napisał(a):przemq,

co dokładnie pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?


Ja+2GB na 30 dni (zawieszona)
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18392
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1484 razy

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post22 maja 2017, o 10:13

przemq,
przemq napisał(a):Ja+2GB na 30 dni (zawieszona)

Z tego co podajesz, to aktualnie pakiet jest zawieszony na Twoim koncie (nieopłacony), tym samym wszelkie rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

przemq

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 22 maja 2017, o 08:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+na kartę
  • Model telefonu: Lumia 520

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post22 maja 2017, o 11:45

czyli straciłem 28zł i dalej pakietu nie mam, bardzo k.. dziękuje plusz, poza tym wcześniej była taka opcja że jak pakiet się skończył to się prędkość obniżała i tyle, nie żarło kasy z konta. Jeszcze raz wielkie k..a dzięki....
Żeby chociaż smsa wysłać, ale nie, po co klienta informować.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18392
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1484 razy

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post22 maja 2017, o 11:59

przemq,
przemq napisał(a):poza tym wcześniej była taka opcja że jak pakiet się skończył to się prędkość obniżała i tyle

Ta funkcjonalność nadal pozostaje:
10. Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego lub innych pakietów internetowych aktywnych na koncie Abonenta w danym Okresie Ważności Promocji, prędkość transmisji danych zostanie ograniczona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję. Abonent zostanie poinformowany o zmianie parametrów transmisji danych za pomocą wiadomości SMS. Prędkość transmisji danych zostanie przywrócona po odnowieniu się promocji zgodnie z § 3 Regulaminu Promocji.

http://www.plus.pl/documents/16/cfc7ec7 ... 30_dni.pdf
W Twoim przypadku problemem nie są wykorzystane jednostki, tylko brak opłaconej usługi.

Proszę o dostosowanie języka wypowiedzi do regulaminu forum: viewtopic.php?f=99&t=292.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 269
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 26 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post23 maja 2017, o 00:01

Mnie również ostatnio znikają pieniądze z konta. Po zalogowaniu na Plus online i sprawdzeniu historii połączeń okazuje się, że te opłaty są pobierane głównie na długie (30-40 min) połączenia z własnym numerem :!: O co tu chodzi :?:
Numer jest zarejestrowany na mnie ale korzysta z niego starsza osoba. Być może robi coś źle?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18392
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1484 razy

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post23 maja 2017, o 09:33

g-rs,

dzwoniąc na własny numer, powinna pojawić się wiadomość flash, że wybrano własny numer. Na tym numerze jest włączona poczta głosowa? Jest on może gdzieś w rejonie przygranicznym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 269
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 26 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post23 maja 2017, o 09:47

Joanna_Plus napisał(a):g-rs,

dzwoniąc na własny numer, powinna pojawić się wiadomość flash, że wybrano własny numer. Na tym numerze jest włączona poczta głosowa? Jest on może gdzieś w rejonie przygranicznym?

Tak, zgadza się. Telefon aktualnie jest w strefie roamingowej i być może ma włączoną pocztę. Zastanawia mnie tylko długość tych połączeń - ok. 30-40 minut! Czy takie połączenie z pocztą jest możliwe? Czy pocztę można wyłączyć przez webową aplikację Plus online?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18392
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1484 razy

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post23 maja 2017, o 10:11

g-rs,
g-rs napisał(a):Zastanawia mnie tylko długość tych połączeń - ok. 30-40 minut!

Każde z tych połączeń ma taki czas? Czy są one różne?
g-rs napisał(a):Czy pocztę można wyłączyć przez webową aplikację Plus online?

Nie. Dezaktywacja jest możliwa kodem *122*00#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 269
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 26 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post23 maja 2017, o 12:49

Joanna_Plus napisał(a):g-rs,
g-rs napisał(a):Zastanawia mnie tylko długość tych połączeń - ok. 30-40 minut!

Każde z tych połączeń ma taki czas? Czy są one różne?

Różne. Jedno ma 41:44, drugie 29:11 oraz kilka krótkich - ok. 1-2 minut.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18392
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1484 razy

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post23 maja 2017, o 13:11

g-rs,
g-rs napisał(a):Telefon aktualnie jest w strefie roamingowej i być może ma włączoną pocztę.

Najbardziej prawdopodobne w tym przypadku wydają mi się połączenia odebrane w ramach poczty głosowej (oddzwania wówczas własny numer). Naliczenia przypuszczam, że są spowodowane przez roaming. Zweryfikuj proszę czy na tym numerze jest aktywna usługa roamingu i czy naliczenia się zgadzają jeżeli za minutę policzymy 5 groszy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

g-rs

Szalony PlusManiak

  • Posty: 269
  • Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 16:54
  • Podziękował : 26 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy
  • Moja taryfa: Plus na Kartę

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post23 maja 2017, o 13:24

Joanna_Plus napisał(a):Naliczenia przypuszczam, że są spowodowane przez roaming. Zweryfikuj proszę czy na tym numerze jest aktywna usługa roamingu i czy naliczenia się zgadzają jeżeli za minutę policzymy 5 groszy.

Joasiu, jest właśnie tak jak piszesz. Kwoty się zgadzają. Nie mogę tylko zrozumieć jak połączenie z pocztą głosową może trwać 30-40 minut? Jak już wspomniałem, telefon posiada starsza osoba. Prawdopodobnie nie zawsze usłyszy nadchodzące połączenie i wtedy włącza się poczta głosowa. Ale przecież nikt nie nagrywa się na poczcie przez 30 minut o ile w ogóle jest taka możliwość?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18392
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1484 razy

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post23 maja 2017, o 13:41

g-rs,

trudno mi powiedzieć. Może nie nastąpiło rozłączenie tego połączenia.
Nie wiem jakie są potrzeby na tym numerze, ale jeżeli usługa poczty i roamingu nie jest niezbędna do użytkowania, to sugerowałabym ich wyłączenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Anna1580

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 13 cze 2017, o 07:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + MIX
  • Model telefonu: ZTE BLADE A452

Ja + mix Pakiet video

Post13 cze 2017, o 07:26

Witam,

Ostatnio aktywowałam pakiet video 2,5 GB za 5 zł, ale podczas korzystania z serwisu youtube zabrało mi wszystkie pieniądze z konta za transmisję danych, a teraz nawet serwis yt nie łączy się, mimo włączonego pakietu. Na plus online pakiet widnieje jako aktywny.
Czy da się coś z tym zrobić?
Ostatnio edytowano 13 cze 2017, o 09:14 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18392
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 45 razy
    Otrzymał podziękowań: 1484 razy

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post13 cze 2017, o 09:17

Witaj Anna1580,

model posiadanego telefonu to ten podany w opisie profilu? Na tym numerze był wówczas włączony jakiś pakiet internetowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pachanga

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 24 cze 2017, o 11:19
  • Lokalizacja: Heaven & Hell
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix Plus
  • Model telefonu: HTC 8S

Płacę za smsy w Plusie mimo, że uruchomiony jest pakiet 600

Post24 cze 2017, o 11:31

Witam.
Pod koniec kwietnia (dokładnie od 26 kwietnia) zorientowałem się, że w szybkim tempie ubywają mi środki z konta. Złożyłem reklamację. Odpowiedź była taka, że nie ma podstaw, by uznać reklamację i wszystko ze strony Plusa jest OK. Zleciłem więc wydruk bilingu od 1 stycznia 2017 r. No i wyszło, gdzie jest pies pogrzebany. Właśnie od rzeczonego dnia (widać to wyraźnie na bilingu), naliczało mi koszta każdego sms-a w obrębie Plusa, mimo że mam ustawiony pakiet 600 sms-ów. Stąd gwałtowny ubytek środków na koncie. Jakim prawem Plus pobierał opłaty za sms-y, skoro aktywny jest pakiet 600 sms-ów? Innych usług (mms-y, internet) i pakietów nie mam. Więc nic innego generować kosztów nie mogło. Koszty rozmów to kwestia ok. 35 zł.
Ostatnio edytowano 30 cze 2017, o 10:58 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Etui Huawei P10 Lite