Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
ciuszek
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 sie 2015, o 12:52

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ciuszek »

Korzystam z taryfy PNK w Sieci. Przez bardzo długi okres czasu wszystko działało bardzo dobrze, problem pojawił się dopiero teraz.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ciuszek,

podejrzewam, że została rozliczona transmisja danych, rozpoczęta przed aktywacją pakietu. Korzystasz z mobilnej aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciuszek
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 sie 2015, o 12:52

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ciuszek »

Pakiet aktywował się automatycznie, a z poprzedniego pakietu zostało mi 300mb, więc nie ma możliwości, aby rozliczona została transmisja danych przed aktywacją pakietu. Nie korzystam z mobilnej aplikacji Plus online. Podejrzewam, że na skutek błędu, zamiast ściągać transfer z wykupionego pakietu, operator ściągał pieniądze z konta. Co dziwi mnie najbardziej? mogę użytkować za pomocą transmisji danych portale typu facebook, youtube, itp., a nie mogę korzystać z przeglądarki. (Aktualny stan pakietu 930 MB)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ciuszek,
ciuszek pisze:Pakiet aktywował się automatycznie
I nie był ani na moment zawieszony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciuszek
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 sie 2015, o 12:52

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ciuszek »

nie przeze mnie, a jeśli był, to nie był używany w tym czasie
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ciuszek,

to pakiet był zawieszony czy nie? Chodzi mi o ten punkt regulaminu:
16. Pakiety odnawiają się automatycznie co 720 godzin5. W momencie odnowienia Pakietu pobierana jest opłata zgodnie z pkt. 4, o ile na koncie Abonenta są środki niezbędne do pobrania opłaty, o której mowa w pkt. 4. W przypadku braku środków wystarczających do pobrania opłaty Pakiet zostanie odnowiony z chwilą zasilenia konta kwotą pozwalającą na pobranie opłaty, o ile nastąpi to w ciągu 30 dni od dnia wygaśnięcia Pakietu. Jeśli w ciągu 30 dni od dnia wygaśnięcia Pakietu na koncie Abonenta nie pojawią się środki wystarczające do pobrania opłaty Pakiet jest automatycznie dezaktywowany, o czym Abonent zostanie poinformowany wiadomością SMS. W przypadku gdy Abonent posiada na koncie kilka usług cyklicznych, usługi te odnawiają się w ramach środków dostępnych na koncie. Jako pierwsze odnowią się usługi, których okres ważności upłynął najwcześniej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ciuszek
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 25 sie 2015, o 12:52

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: ciuszek »

21.08 miał się odnowić pakiet, 21.08 doładowałem konto i 21.08 pakiet się odnowił tego dnia korzystałem z internetu dopiero, po odnowieniu pakietu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

ciuszek,

tak jak pisałam, najprawdopodobniej nastąpiło rozliczenie sesji, rozpoczętej przed aktywacją nowego pakietu. Proszę skontaktuj się w tej sprawie z BOK. Tam konsultant mając wgląd w historię konta, zweryfikuje z tytułu jakich usług nastąpiły te rozliczenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Matrix
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 wrz 2015, o 21:38

Pobieranie pieniędzy z karty!

Post autor: Matrix »

Witam, posiadam kartę SimPlus, i od pewnego czasu, zauważyłem, że coś lub ktoś "kradnie mi pieniądze" z konta. Doładowałem kwotą 75 zł, po 5 godzinach miałem już tylko 68,65 zł, i podejrzewam, że tak by spadało aż do zera, ale wyjąłem karte. I teraz pytanie do was, czemu tak się dzieje, szukałem na tym forum ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 3 wrz 2015, o 10:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Matrix,

czy w telefonie włączona jest transmisja danych?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aw22
PlusManiak
Posty: 126
Rejestracja: 2 mar 2014, o 13:06

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: aw22 »

Witam,
Dzisiaj podczas korzystania z internetu została pobrana z konta opłata 1,33 (sprawdzane w wykazie połączeń w aplikacji Plus Online) mimo posiadanego pakietu danych. Podobna sytuacja miała już miejsce w przeszłości. Dodatkowo od pewnego czasu aplikacja nie wykazuje ilości danych przesłanych w jednej sesji (wyświetlona jest tylko data, godzina i koszt), nie działa również autologowanie.

Mam nadzieję że odzyskanie środków jest możliwe?

Załączam poniżej screena z aplikacji
Screenshot_2015-09-06-22-32-34.png
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj aw22,
aw22 pisze:Dodatkowo od pewnego czasu aplikacja nie wykazuje ilości danych przesłanych w jednej sesji (wyświetlona jest tylko data, godzina i koszt)
Przekazałam sprawę dalej.
aw22 pisze:nie działa również autologowanie.
Wyczyszczenia pamięci podręcznej aplikacji nie pomaga?
aw22 pisze: Mam nadzieję że odzyskanie środków jest możliwe?
Zwrotu środków może dokonać Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aw22
PlusManiak
Posty: 126
Rejestracja: 2 mar 2014, o 13:06

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: aw22 »

Joanna_Plus pisze:Wyczyszczenia pamięci podręcznej aplikacji nie pomaga?
Nie, nadal występuje ten problem.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

aw22,

aktualnie mogą występować problemy z działaniem aplikacji. Prośba jeszcze o:

- wyczyszczenie danych aplikacji,
- wymuszenie zatrzymania aplikacji,
- oraz wyłączenie i włączenie telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dra
PlusManiak
Posty: 83
Rejestracja: 20 paź 2014, o 20:59

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Dra »

Ja mam pytanie może nie na temat, jest jakiś sposób zainwestowania pieniędzy które sa na koncie?


Sent from my iPhone 6 Plus 128gb using Tapatal
ODPOWIEDZ