Zabiera mi pieniadze z konta.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

NatalijkaS,

jeżeli w pakiecie internetowym nie są widoczne jednostki możliwe do wykorzystania, to wówczas pakiet nie jest aktywny. Dlatego, jeżeli w telefonie miałaś włączoną transmisję danych, to wówczas rozliczenia o których piszesz we wcześniejszych postach, najprawdopodobniej zostały wykorzystane na pakietową transmisję danych.
NatalijkaS pisze:Czyli muszę doładować konto??
Standardowo uaktywnienie promocji/pakietów rozpoczyna się z wykonaniem pierwszego kontraktowego doładowania. Natomiast zweryfikuj proszę jakie w tym kontekście wytyczne, znajdują się w podpisanej przez Ciebie umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
wirtualny
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 29 lis 2015, o 12:44

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: wirtualny »

Pobiera mi pieniądze z konta i nie wiem dlaczego. Raz pobrało 20zł, a ostatnio 10zł.
Dane mobilne na telefonie (samsung galaxy prime) wyłączone na 100%, poprzedni właściciel telefonu też mówi, że są wyłączone i że nie powinno pobierać, a pobiera.
Taryfa PNK. Promocja aktywna to" bez limitu do sieci".

Po wpisaniu *121# oraz *136# dostałem odpowiedz:

Aktywne promocje: zawsze bez limitu w sieci (90 dni)
Aktywne pakiety: 30 bezpłatnych wizytówek (30 SMS)


- te 30 wizytówek to nie wiem co to jest i jakim cudem jest aktywne, ale z nazwy wygląda na "bezpłatne", więc to nie to, prosze o pomoc.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Ewa_Plus »

wirtualny,
- czy były to równe kwoty: 20 zł lub 10 zł, czy podajesz w przybliżeniu?
Czy przychodzą jakieś SMS-y z 5-cyfrowych numerów?
wirtualny pisze:Dane mobilne na telefonie (samsung galaxy prime) wyłączone na 100%, poprzedni właściciel telefonu też mówi, że są wyłączone i że nie powinno pobierać, a pobiera.
- jeśli chodzi o "dane komórkowe", to opierasz się na tym, co powiedział poprzedni użytkownik numeru, czy też sam sprawdziłeś, że opcja ta jest wyłączona obecnie w Twoim urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
wirtualny
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 29 lis 2015, o 12:44

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: wirtualny »

- Podaję kwoty przybliżone, telefonu nie używam osobiście, więc co do grosza nie potrafię okreslic.


- o SMS'y z pięciocyfrowych numerów muszę dopytać, czy takowe przychodzą czy nie.


- Co do danych mobilnych, pytałem też na innym forum i dostałem odp., że telefon nie ma dostępu do danych mobilnych.


edycja:
dzięki Ewa
Ostatnio zmieniony 24 lis 2016, o 19:51 przez wirtualny, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Ewa_Plus »

wirtualny,
- licznik danych z telefonu nie jest miarodajnym źródłem.
W opisanej sytuacji najlepiej będzie, jeśli użytkownik tego numeru sprawdzi wykaz zużycia przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online).
Przy pobieraniu aplikacji warto pamiętać o zabezpieczeniu kosztów połączenia z Internetem. Najtańszy pakiet dostępny w Twojej taryfie to 300 MB za 5 zł na 30 dni, który można włączyć kodem: *136*11*10#
Więcej informacji o pakietach internetowych znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Varied
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2016, o 11:57

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Varied »

Hej. Mam problem bo od 6dni z konta jest pobierana oplata 2,46zl midzy godzinami 9.30 a 10.30 jak sprawdzalem na aplikacji plusa to nie ma zrodla ani internet ani sms skad pobierana jest kwota. Troche to irytujace da sie to jakos sprawdzic ? prosze o odpowiedz :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Varied,

jaka informacja zwrotna dociera po wysłaniu SMS-a o treści LISTA pod numer 8888 (wiadomość bezpłatna)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Varied
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2016, o 11:57

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Varied »

Aktualnie posiadasz 1 aktywnych subskrypcji: OK(60228) oraz za pomoca wiadomosci platnych przy odbiorze oplacasz dostep do 0 uslug:
ale nie przypominam bym jakas subksrypcje kupowal ;/ da sie to jakos anulowac ?:)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

Varied,
Varied pisze:da sie to jakos anulowac ?:)
Jak wyłączyć?

Wyślij SMS o treści STOP nazwa serwisu pod numer, z którego otrzymujesz SMS-y. Jeśli nie pamiętasz nazwy serwisu, wyślij SMS o treści LISTA na numer 8888 (SMS bezpłatny). Otrzymasz nazwy aktywnych serwisów na Twoim numerze.
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4621
Varied pisze:Aktualnie posiadasz 1 aktywnych subskrypcji: OK(60228)
W Twoim przypadku będzie to wiadomość o treści STOP OK.

Wykaz numerów usług o podwyższonej opłacie znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Varied
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 30 lis 2016, o 11:57

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Varied »

Ok Dziekuje. :)
Awatar użytkownika
wirtualny
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 29 lis 2015, o 12:44

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: wirtualny »

Ewa_Plus pisze:wirtualny,
- licznik danych z telefonu nie jest miarodajnym źródłem.
W opisanej sytuacji najlepiej będzie, jeśli użytkownik tego numeru sprawdzi wykaz zużycia przez mobilną aplikację Plus online
Wczoraj pobrało z konta 35 zł :(
Zobaczę się z właścicielem telefonu pod koniec tygodnia, co do aplikacji plus online - starter dawno zgubiony i kod puk przepadł, a ja zamiast przybliżać się do rozwiązania problemu, to się oddalam.
Rozumiem, że kroki które będę musiał podjąć to:
1. kontakt z działem obsługi w celu uzyskania kodu puk
2. pobranie aplikacji, zalogowanie się, sprawdzenie wykazu zużycia.
3. jak już dowiem się co pobiera pieniądze, to ponowny kontakt z plusem, w celu wyłączenia tego, bo przecież może być tak, że sam własnoręcznie mogę nie dać rady tego wyłączyć, skoro na razie nawet nie wiem co to jest.

Pytanie jest takie - czy nie dałoby się za jednym zamachem tego załatwić, dzwoniąc po prostu plusa i konsultant sprawdziłby ten wykaz i od razu coś zaradził?

:-(
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

wirtualny,
wirtualny pisze:Wczoraj pobrało z konta 35 zł
wirtualny pisze:Taryfa PNK. Promocja aktywna to" bez limitu do sieci".

Po wpisaniu *121# oraz *136# dostałem odpowiedz:

Aktywne promocje: zawsze bez limitu w sieci (90 dni)
Aktywne pakiety: 30 bezpłatnych wizytówek (30 SMS)
Rozumiem, że w kwestii taryfy i pakietów nic na tym numerze się nie zmieniło?
wirtualny pisze:- o SMS'y z pięciocyfrowych numerów muszę dopytać, czy takowe przychodzą czy nie.
Udało się ustalić tę kwestię?
W razie wątpliwości właściciel numeru może się w kwestii poniższych rozliczeń skontaktować z naszym BOK: http://www.plus.pl/kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
wirtualny
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 29 lis 2015, o 12:44

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: wirtualny »

Joanna_Plus
- w kwestii taryf nic się nie zmieniło
- smsy z 5ciocyfrowych nie dochodzą

Dzwoniłem dzisiaj do obsługi klienta, zostałem poinformowany, że jednak dane mobilne są włączone i to przez nie, pobiera pieniądze z konta.
Na pytanie co z tym zrobić, konsultantka zaproponowała wyłączenie danych kodem, zapisałem kod na kartce, po rozłączeniu się, wprowadziłem kod na wyłączenie, dostałem potwierdzenie, że dane GPRS zostały wyłączone.

Teraz nie powinno już pobierać?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: Joanna_Plus »

wirtualny,

podaj mi jeszcze proszę, jakie dokładnie usługi na tym numerze widnieją pod kodem *101#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
wirtualny
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 29 lis 2015, o 12:44

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

Post autor: wirtualny »

Joanna_Plus pisze: podaj mi jeszcze proszę, jakie dokładnie usługi na tym numerze widnieją pod kodem *101#?
Jak będę się widział z ciocią to wprowadzę ten kod i podam.

Chciałbym powiedzieć tak od serca, co o tym myślę :-D
Mam już tego wszystkiego dosyć, czyli rozwiązywania czyichś problemów na odległość. Starsza osoba (moja ciocia) ma telefon dotykowy, nie ma pojęcia jak instalować aplikacje, nie zna się na menu w telefonie, ale musi taki mieć, z powodu tego, że wszyscy mają, albo inaczej - nie wypada nie mieć.

równie dobrze można by ograniczyć opcje w telefonie do
- robienia zdjęć
- prowadzenia rozmów i wysyłania smsów
- przeglądania internetu przez wi-fi

I o to cały czas toczy się walka, mimo trzech czynności, które są wykonywane, uwali kilkadziesiąt złotych raz na miesiąc.
Gdyby dało się wyłączyć dożywotnio dane komórkowe na tym telefonie/numerze, to bym zdecydował się od razu, niestety nie jest to takie proste.

Możliwe, że powiem cioci, że "wymiękam" i nie dam rady niczego więcej zrobić z tym telefonem, niech szuka sobie kogoś innego, dla którego tajniki danych mobilnych i usług w sieci plus w telefonu samsung galaxy grand prime, nie stanowią żadnego problemu i na poczekanie coś zaradzi, tak by telefon nie pobierał pieniędzy.

Dziekuję i pozdrawiam

PS. Jeśli powyższy post zabrzmiał tak jakbym miał pretensje do pomocników z Plusa, to tak nie jest, pretensje to ja mam sam do siebie, że nie umiem i nie wiem jak wyłączyć te dane :-(
ODPOWIEDZ