wirtualny pisze:Jak będę się widział z ciocią to wprowadzę ten kod i podam.
wirtualny pisze:dostałem potwierdzenie, że dane GPRS zostały wyłączone.
Gdyby pod tym kodem pojawiła się usługa LTE to ją ewentualnie też dezaktywujcie. Kody: wyłączenie: *101*00*24#, aktywacja: *101*11*24#.
Z moją mamą rozwiązałam taki sam problem, przez aktywację promocji Ja + Rozmowy do wszystkich w taryfie Ja+ na Kartę. Mały pakiet internetowy w postaci 5 MB, zapewnia gwarancję, że w sytuacji "coś się tam wcisnęło" z tytułu połączeń internetowych, nie są naliczane żadne dodatkowe opłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Mam zarejestrowany starter w taryfie Ja + internet na kartę i następujący problem.
Doładowałem konto za 10 zł i po 30 sekundach było już tylko 14 groszy. Godzinę później doładowałem konto za 5 zł, otrzymałem sms'a z informacją o doładowaniu a za chwilę kolejną o niskim poziomie środków na koncie (zostało pare groszy).
Raczej nie jest to wina transferu danych bo sprawdziłem zużycie danych i było tam tylko parę zużytych kilobajtów, a za 10zł powinienem mieć możliwość wykorzystania 300mega. Poza tym w pół minuty wyssało mi 10 zł.
Raczej nie są to też jakieś smsy premium bo nic takiego nie aktywowałem i nie dostaję żadnych smsów tego typu.
Sprawdzałem swoje taryfy i są tam tylko te podstawowe.
Do BOKu nie mogę zadzwonić bo nie mam nic na koncie, a po doładowaniu od razu drenuje mi konto.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2016, o 17:20 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
jeżeli transmisja danych była włączona przed zasileniem konta i aktywacją bonusów w ramach promocji JA + Internet na Kartę: Bonus za doładowanie, to zostanie ona rozliczona ze środków zgromadzonych na koncie głównym.
PiotrSO pisze:bo nie mam nic na koncie
Wyłącz transmisję danych bezpośrednio w urządzeniu, a następnie zasil konto (aby połączenie internetowe było dostępne potrzebne jest aktywne konto czyli dodatnie saldo - minimum 1 gr i zachowany termin ważności). Wówczas połączenia internetowe będą dostępne i rozliczane w ramach aktywnych pakietów.
Uwaga: pamiętaj proszę, że pakiety w ramach powyższej promocji nie są typu Non Stop (po wykorzystaniu jednostek dalsze naliczenia następują ze środków z konta głównego).
PiotrSO pisze: Mam zarejestrowany starter
Korzystałeś już z bonusów za rejestrację numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
Około 3 tygodnie temu przedłużyłem umowę w plus. Po jakimś czasie z mojego konta zniknęła cała ilość pieniędzy. Było tam ponad 150 zł. Przed zmianą taryfy na JA+MIX wykupiłem pakiet 1 gb Internetu, który potem się wyłączył. Dlatego wykupiłem następny pakiet Ja+Internet 1gb/7zł. Kolejna promocja wykupiona to Produkt Uprawniający SmartDOM 3. I właśnie kilka dni po tym mój stan konta wynosił 0.00 . Moje pytanie brzmi co się stało i czy moje pieniądze wrócą na konto?
Ostatnio zmieniony 15 gru 2016, o 17:17 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Wcześniej Taryfa Mix 6. Transmisję danych włączam tylko wtedy gdy chce skorzystać z pakietu Internetowego, więc transmisja była wyłączona. Aktualny pakiet to Ja+Internet 3gb , który jest w promocji w umowie razem z smsami i minutami.
Krzy1997 pisze: Przed zmianą taryfy na JA+MIX wykupiłem pakiet 1 gb Internetu
W powyższej sytuacji pakiet został wyłączony prawidłowo.
Samodzielnie weryfikacji z tytułu jakich usług, powstały dane naliczenia, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online.
Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Zwracam się z następującym problemem. Dnia 2 marca mąż przedłużył umowę w Plus Mix. Numer użytkuje teściowa mieszkająca w tym samym domu. Wcześniej po ostatnim zasileniu był pomysł, aby przejść do Plus na Kartę i zrobić cesję numeru z męża na teściową, ale zaniechano tego pomysłu, ze względu na długi staż męża w Plus Mix - taryfa mix 6. Jednakże na pół dnia nr przeszedł na taryfę Ja+ na kartę, tj w czwartek 2.03. Tego samego dnia w pusnkcie plusa jednak przedłużyliśmy mixa i kupiliśmy z mężem telefon teściowej Huawei Y5II. Dopiero 3.03 karta sim teściowej została tam założona. transmisja danych w telefonie była wyłączona, teściowa w domu korzysta tylko i wyłącznie z WiFi. Na koncie wtedy miała około 115 zł. Dzień później, tj 4.03. Sprawdziłam jej telefon i na koncie miała 86 zł. Sprawdziłam w Polus Online i zobaczyłam, że co parę minut internet pobiera jej z konta 0,38 zł. I tak co chwilę. Dane w tle ograniczone, aplikacjwe ustawione aby działały tylko pod WiFi. Niestety to nie pomogło. Dopiero wczoraj tj 5.03 po ubyciu następnych pieniędzy - na koncie było 71 zł, uruchomiono tymczasowy pakiet internetowy za 3 zł, w wysokości 0,5 GB. Niestety pomimo podpisania umowy w czwartek numer nadal jest w taryfie Ja+Na kartę. Jeszcze nie przeszedł na Mixa. Ma to nastąpić w ciągu 7 dni. Niestety z nr nie można było wysłać reklamacji, dlatego napisany został mail, oraz później została wysłana reklamacja z numeru abonamentowego męża. Dziwne jest dla nas to, że telefon z wyłączonymi danymi (przesył danych) nadal pobierał dane, w małej ilości, ale regularnie, co 15min i zrzerał 0,38 zł. Uzbierało się tego sporo bo ponad 40 zł. Wszystko po zmianie telefonu. Zaznaczę jeszcze, że teściowa od paru lat korzysta ze smartfona, więc wie co i jak używać, aby Internet nie zrzerał jej pieniędzy. Podam nr zgłoszenia, jaki wczoraj otrzymaliśmy na maila: Zagadnienie: 170305-000185. bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienie tej sprawy. W razie konieczności służę zrzutami ekaru i zdjeciem z ustawień telefonu.
Dobrze. Raz jeszcze dziękuję za pomoc. ps. Reklamacjazostała odrzucona, ale w ramach długoletniej współpracy środki w w ysokości 41,30 zł zostały zwrócone na konto. Raz jeszcze dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Dzien dobry.
Korzystam z oferty prepaid. W niedziele rano zmienilem taryfe z plus na karte na nowego plusha. I dzisiaj od rana zauwazam jakies anomalie zwiazane ze stanem konta.
Wczoraj mialem ponad 40 zlotych.
Dzisiaj rano sprawdzam i najpierw okolo 8:10 d dniu dzisiejszym, mialem 19 zlotych. Pomyslalem sobie. CO sie dzieje ? Przeciez mam smsa z wczoraj, ze jest aktywna taryfa nowy plush, wiec jakim cudem cos moglo sciagnac? Wscieklem sie.
10 minut pozniej mialem 40.35.
Teraz sprawdzam mam 38.85.
Transmisja danych wylaczona. Wyslalem tylko 2 smsy do zony.
Ktos moze mi to wytlumaczyc?
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017, o 10:47 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.