Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
drazgow,
- pakiet 300 MB w tej taryfie nie jest pakietem "non-stop". Oznacza to, że po jego przekroczeniu za korzystanie z Internetu ściągane są środki z konta.
- pakiet 300 MB w tej taryfie nie jest pakietem "non-stop". Oznacza to, że po jego przekroczeniu za korzystanie z Internetu ściągane są środki z konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Czy istnieje w takim razie możliwość włączenia w tej taryfie pakietu 300MB za 5zl, aktywowanego kodem *136*11*10#? Tutaj już powinien być lejek?
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Nie, tego pakietu nie włączysz w żadnej z taryf PNK Więcej... - można go aktywować w najnowszej taryfie PNK bez limitu.
W taryfach PNK Więcej... (taryfa PNK w Sieci również należy do tej paczki) nie ma żadnych pakietów z lejkiem.
W taryfach PNK Więcej... (taryfa PNK w Sieci również należy do tej paczki) nie ma żadnych pakietów z lejkiem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Pakiet internetowy LTE - zniknęły środki z konta
Otóż dnia 04.08.2015 zakupiłem pakiet internetowy LTE 1Gb, koszt 13zł. Dostałem wiadomość, że pakiet został "włączony" i również wszystko wskazywało na to, że pakiet działa. Otóż po kolejnych 15 minutach podróżowania po internecie dostałem wiadomość SMS o treści "Kończą Ci się środki na koncie...", mimo iż kilka chwil po zakupieniu pakietu internetowego zostało na mym koncie około 31zł. Pytanie moje brzmi dlaczego zostały zjedzone moje środki z konta, mimo iż miałem włączony pakiet internetowy i czy jest możliwość odzyskania wyżej wymienionych środków.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Xalon czy rozpocząłeś połączenie z internetem po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji pakietu internetowego, czy wcześniej? Czy wyłączyłeś transmisję danych z poziomu telefonu i sprawdziłeś kodem *100# stan konta? Jaki jest obecnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witam
Moja żona ma telefon w Plush Mix z ofertą - kwota doładowania 30 zł, Pakiet rozmów 300 min. za 15zł pobierane z doładowania.
Problem w tym, że po każdym doładowaniu pobiera 30zł, tak jakby pakiet włączany był dwa razy.
Dzwoniliśmy w tej sprawie do BOK i otrzymaliśmy informację, iż faktycznie jest błąd, pakiet powinien być pobierany raz. Za pośrednictwem BOK rozpoczęliśmy procedurę reklamacyjną.
Jednakże z działu reklamacji otrzymaliśmy informacje, iż "nie stwierdzono nieprawidłowości" i "brak jest podstaw do uznania reklamacji".
Co mamy zrobić w tym momencie? Wg nas błąd systemowy jest ewidentny, co potwierdził pracownik BOK. Dlaczego dział reklamacji twierdzi inaczej?
Moja żona ma telefon w Plush Mix z ofertą - kwota doładowania 30 zł, Pakiet rozmów 300 min. za 15zł pobierane z doładowania.
Problem w tym, że po każdym doładowaniu pobiera 30zł, tak jakby pakiet włączany był dwa razy.
Dzwoniliśmy w tej sprawie do BOK i otrzymaliśmy informację, iż faktycznie jest błąd, pakiet powinien być pobierany raz. Za pośrednictwem BOK rozpoczęliśmy procedurę reklamacyjną.
Jednakże z działu reklamacji otrzymaliśmy informacje, iż "nie stwierdzono nieprawidłowości" i "brak jest podstaw do uznania reklamacji".
Co mamy zrobić w tym momencie? Wg nas błąd systemowy jest ewidentny, co potwierdził pracownik BOK. Dlaczego dział reklamacji twierdzi inaczej?
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Tak, rozpocząłem połączenie z internetem po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji, wiadomość przyszła o godz 17:44 dnia 04.08.2015, po aktywacji pakietu internetowego sprawdziłem stan konta który wynosił dokładnie 31,13 PLN, o 18:39 wykonałem połączenie i środki na koncie nadal się znajdowały, a dokładnie 30,87 PLN, od tamtej pory nie wykonywałem żadnego połączenia, używałem tylko i wyłącznie transmisji danych, o 18:59 przyszedł SMS "Kończą Ci się środki na koncie. Pamiętaj, aby doładować konto." Po tej wiadomości sprawdziłem stan konta i wynosiło ono -0,49 PLN i tak jest do teraz.Magda_Plus pisze:Xalon czy rozpocząłeś połączenie z internetem po otrzymaniu potwierdzenia aktywacji pakietu internetowego, czy wcześniej? Czy wyłączyłeś transmisję danych z poziomu telefonu i sprawdziłeś kodem *100# stan konta? Jaki jest obecnie?
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Xalon,
- jeśli przed aktywacją pakietu opcja transmisji danych w telefonie ("dane komórkowe") była aktywna, to możliwe że było jakieś połączenie w tle, które rozpoczęło się przed aktywacją pakietu i to może być przyczyną zniknięcia środków.
Anvil,
- czy możesz w telefonie żony wpisać kody: *121# i *136# i sprawdzić nimi jakie usługi, pakiety, czy promocje są aktywne?
- jeśli przed aktywacją pakietu opcja transmisji danych w telefonie ("dane komórkowe") była aktywna, to możliwe że było jakieś połączenie w tle, które rozpoczęło się przed aktywacją pakietu i to może być przyczyną zniknięcia środków.
Anvil,
- czy możesz w telefonie żony wpisać kody: *121# i *136# i sprawdzić nimi jakie usługi, pakiety, czy promocje są aktywne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Transmisja danych przed aktywowaniem pakietu była wyłączona.
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
*121#Ewa_Plus pisze: Anvil,
- czy możesz w telefonie żony wpisać kody: *121# i *136# i sprawdzić nimi jakie usługi, pakiety, czy promocje są aktywne?
Aktywne pakiety:
- MIX 300 minut do wszystkich_kon (300:00 min:sek)
- MIX 300 minut do wszystkich_kon (183:00 min:sek)
- Pakiet 4000 MMSow_kon
*136#
Aktywne promocje:
- Pakiet Facebook i Instagram_kon.
Jak widać pakiet 300 minut uruchomiony jest 2 razy a na pewno tak nie chcieliśmy mieć.
Z resztą nawet konsultant w BOK stwierdził, że coś z tym pakietem jest nie tak, bo nie da się z niego skorzystać, ale nie przytoczę już teraz dokładnie o co chodziło. Być może macie to nagrane.
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Xalon,
- w tej sytuacji pozostaje złożenie reklamacji. Na tej stronie znajdzie szczegółowe informacje w tym zakresie.
Anvil,
- a nie było może realizowane jedno zasilenie za drugim i dlatego są dwa pakiety (po jednym z każdego zasilenia)?
Jeśli nie, to podeślij mi przez te formularz numer telefonu, którego to dotyczy oraz dane, na jakiej jest zarejestrowany.
- w tej sytuacji pozostaje złożenie reklamacji. Na tej stronie znajdzie szczegółowe informacje w tym zakresie.
Anvil,
- a nie było może realizowane jedno zasilenie za drugim i dlatego są dwa pakiety (po jednym z każdego zasilenia)?
Jeśli nie, to podeślij mi przez te formularz numer telefonu, którego to dotyczy oraz dane, na jakiej jest zarejestrowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pozostawiony sam sobie internet zjadł prawie 120zł?
Witam,
mam poważny problem, na moim koncie Max Plus miałam około 120 zł, w sobotę jadąc nad wodę chciałam rzucić tylko okiem na mapę, stwierdziłam, że dużo pieniędzy mi to nie zabierze. W ciągu kilku minut wszystko sprawdziłam, niestety w tym czasie padła bateria, telefon się wyłączył. Po jego ponownym uruchomieniu, już w domu najwyraźniej internet nadal był włączony, nie używałam go jednak. Dziś sprawdziłam stan konta, z około 120zł zostało mi 99 gr. Można to może jakoś cofnąć, czy Plus przewiduje taką możliwość? Z internetu na dobrą sprawę nie korzystałam, wydaje mi się, że każdemu się może coś takiego zdarzyć. Bardzo proszę o pomoc, czy mogę coś w związku z tym zrobić?
Pozdrawiam.
mam poważny problem, na moim koncie Max Plus miałam około 120 zł, w sobotę jadąc nad wodę chciałam rzucić tylko okiem na mapę, stwierdziłam, że dużo pieniędzy mi to nie zabierze. W ciągu kilku minut wszystko sprawdziłam, niestety w tym czasie padła bateria, telefon się wyłączył. Po jego ponownym uruchomieniu, już w domu najwyraźniej internet nadal był włączony, nie używałam go jednak. Dziś sprawdziłam stan konta, z około 120zł zostało mi 99 gr. Można to może jakoś cofnąć, czy Plus przewiduje taką możliwość? Z internetu na dobrą sprawę nie korzystałam, wydaje mi się, że każdemu się może coś takiego zdarzyć. Bardzo proszę o pomoc, czy mogę coś w związku z tym zrobić?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2015, o 15:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj akolikol,
Jeżeli korzystasz z telefonu typu Smartfon, to przy włączonej transmisji danych, aparat dokonuje aktualizacji/synchronizacji kont pocztowych/serwisów, stąd też następuje naliczanie opłat z tytułu usługi GPRS.akolikol pisze: Po jego ponownym uruchomieniu, już w domu najwyraźniej internet nadal był włączony, nie używałam go jednak.
Ewentualnie taką decyzję może podjąć jedynie Departament Reklamacji.akolikol pisze:Można to może jakoś cofnąć, czy Plus przewiduje taką możliwość?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Rozumiem, kosztowny błąd, w jaki sposób mogłabym się z Departamentem Reklamacji skontaktować? Jest jakiś numer telefonu?Joanna_Plus pisze:Witaj akolikol,Jeżeli korzystasz z telefonu typu Smartfon, to przy włączonej transmisji danych, aparat dokonuje aktualizacji/synchronizacji kont pocztowych/serwisów, stąd też następuje naliczanie opłat z tytułu usługi GPRS.akolikol pisze: Po jego ponownym uruchomieniu, już w domu najwyraźniej internet nadal był włączony, nie używałam go jednak.Ewentualnie taką decyzję może podjąć jedynie Departament Reklamacji.akolikol pisze:Można to może jakoś cofnąć, czy Plus przewiduje taką możliwość?
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ