Strona 97 z 120

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 28 kwie 2017, o 16:48
autor: Joanna_Plus
patryk7588,
patryk7588 pisze:Z tej umowy i tak wycofać się nie możesz
mips90 pisze:nie było mowy telefonicznie
Nie jest to prawdą, jeżeli umowa była zawierana na odległość i na Klienta indywidualnego.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 28 kwie 2017, o 17:33
autor: habish
Racja... :oops:

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 5 maja 2017, o 22:22
autor: johny35
Witam,

Zauważyłem ostatnio taki problem z numerem mojej Mamy, uaktywniłem jej taryfę nowy plush i pobiera jej 25 zł/mc z konta, ale wczoraj pobrało także 10 zł, za poprzednią taryfę, z plusa na kartę i taryfy nielimitowane rozmowy i smsy w plusie i rok ważności konta. Próbowałem wyłączyć tą drugą usługę różnymi kodami:
- *136*00*11#,
- *136*00*17#,
- *136*00*18#,
ale cały czas wyskakuje mi komunikat "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK"
Proszę o pomoc w wyłączeniu taryfy Ja+ na kartę

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 5 maja 2017, o 22:24
autor: habish
Wpisz *136# i napisz co dostałeś w odpowiedzi.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 5 maja 2017, o 22:35
autor: johny35
Po wpisaniu *136# dostałem takiego smsa:
Aktywne promocje: Internet, rozmowy, sms/mms bez limitu 25-05-2017; rozmowy i smsy bez limitu w sieci 24-05-2017

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 5 maja 2017, o 22:37
autor: habish
Zaloguj się tutaj: www.ebok.pl
Tam wyłączysz niepotrzebną promocję.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 8 maja 2017, o 10:35
autor: Joanna_Plus
Witaj johny35,
patryk7588 pisze:Zaloguj się tutaj: http://www.ebok.pl
Tam wyłączysz niepotrzebną promocję.
Zgadza się, dezaktywacja promocji powinna być możliwa w webowej wersji aplikacji Plus online. Jeżeli tak by nie było, to jej wyłączenia można dokonać również przez telefoniczny lub mailowy kontakt z naszym BOK.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 11 maja 2017, o 21:55
autor: Johny
Joanno,

proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadnienia reklamacyjnego o numerze 170511-002003.

Z konta mojej mamy zniknęło blisko 30 złotych z niewiadomego powodu :shock:

Edit:
Wasi konsultanci udzielili odpowiedzi w ciągu 20 minut od zgłoszenia, po godzinie 22 - chylę czoła i wycofuję prośbę o interwencję ;-)

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 12 maja 2017, o 10:12
autor: Joanna_Plus
Johny,
Johny pisze:Wasi konsultanci udzielili odpowiedzi w ciągu 20 minut od zgłoszenia, po godzinie 22 - chylę czoła i wycofuję prośbę o interwencję
Super :-), dziękuję za informację.

dlaczego jest mi pobierana kasa z konta za internet?

: 22 maja 2017, o 09:42
autor: przemq
Sytuacja zdarza się już nie pierwszy raz ale ostatnio to jest jakieś chore. Mam na koncie koło 8 zł i wykupiony pakiet bodajże 1.5 Gb internetu (15 zł miesięcznie w taryfie ja+na kartę). Wszystko było dobrze gdy nagle wejście w internet łykało mi kasę z konta mimo iż ani pakiet mi się nie skończył. Jedynie o niskim stanie konta -,- .
Załadowałem za 10zł i znów wszedłem na 2 strony internetowe żeby po minucie (nawet stron nie doładowało) dostałem kolejnego wspaniałego smsa że na koncie zostało mi 0.04 zł
Co to k...a ma być? Nie pierwszy raz taki numer mi plus odwala.

Re: dlaczego jest mi pobierana kasa z konta za internet?

: 22 maja 2017, o 10:12
autor: habish
Wyłącz i włącz telefon a następnie sprawdź stan konta.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 22 maja 2017, o 10:19
autor: Joanna_Plus
przemq,

co dokładnie pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 22 maja 2017, o 11:03
autor: przemq
Joanna_Plus pisze:przemq,

co dokładnie pojawia się w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodu *136#?
Ja+2GB na 30 dni (zawieszona)

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 22 maja 2017, o 11:13
autor: Joanna_Plus
przemq,
przemq pisze:Ja+2GB na 30 dni (zawieszona)
Z tego co podajesz, to aktualnie pakiet jest zawieszony na Twoim koncie (nieopłacony), tym samym wszelkie rozliczenia następują ze środków zgromadzonych na koncie głównym.

Re: Zabiera mi pieniadze z konta.

: 22 maja 2017, o 12:45
autor: przemq
czyli straciłem 28zł i dalej pakietu nie mam, bardzo k.. dziękuje plusz, poza tym wcześniej była taka opcja że jak pakiet się skończył to się prędkość obniżała i tyle, nie żarło kasy z konta. Jeszcze raz wielkie k..a dzięki....
Żeby chociaż smsa wysłać, ale nie, po co klienta informować.