Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 maja 2013, o 18:14
Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
Witam,
na wstępie chciałabym napisać, że macie bardzo słaby system kontaktu z klientem internetowym.
Nigdy nie lubiłam Orange, ale myślę, że w tym zakresie moglibyście się od nich uczyć.
Mój problem jest następujący;
wymieniłam dzisiaj SIM na micro. Pani w salonie zapewniała, że należy poczekać na aktywację tak do godzinki.
Mijają 4 godziny, a ja nie mam kontaktu ze światem zew., a ten ze mną.
I co mam zrobić teraz?
Na dodatek próbuję skorzystać na str. głównej Plusa z jakiegoś formularza kontaktowego do obsługi, cokolwiek - a tu każą mi się logować za pomocą nr telefonu i kodu, który mam otrzymać na ten podany numer tel.
Ale co, do ... jeśli akurat jest taki problem jaki mam ja i nie mam możliwości nawet odebrania takiego kodu?!
Idiotyczne.
Poza tym rejestracja na to forum to jakaś kpina.
Po co to takie skomplikowane?
Po co aktywacja, po co ta cała rejestracja?!
a,... i zmieńcie ten button "zresetuj" przy rejestracji. Wygląda jak zarejestruj i 3 razy czyściłam dane, zanim się zarejestrowałam... no oszaleć, lekko mówiąc, można.
Proszę mi odpowiedzieć, czy ktoś jest w stanie pomóc mi aktywować nową kartę?
EDIT 1:
A, sorry, właśnie zobaczyłam info, że specjaliści odpowiadają tu od 9-18... BUAHA-HAAA.
Co to kurde jest? Obsługa przez Internet powinna być 24 h/dobę!!!!!!!!!!!!!!! Ciemnota, średniowiecze, zacofanie.
EDIT 2:
I jeszcze jedno, bo zapomnę :)
Piszecie tu, że darmowa wymiana na Micro Sim następuje w momencie kiedy karta jest wyprodukowana przed 2005r.
Z tego co wyczytałam na mojej karcie jest to rok 2003.
Dlaczego Pani z salonu nie wzięła tego, jakże nielicznego (chyba są 3 ewentualności) wyjątku pod uwagę i skasowała mnie na 12,50 zł?
na wstępie chciałabym napisać, że macie bardzo słaby system kontaktu z klientem internetowym.
Nigdy nie lubiłam Orange, ale myślę, że w tym zakresie moglibyście się od nich uczyć.
Mój problem jest następujący;
wymieniłam dzisiaj SIM na micro. Pani w salonie zapewniała, że należy poczekać na aktywację tak do godzinki.
Mijają 4 godziny, a ja nie mam kontaktu ze światem zew., a ten ze mną.
I co mam zrobić teraz?
Na dodatek próbuję skorzystać na str. głównej Plusa z jakiegoś formularza kontaktowego do obsługi, cokolwiek - a tu każą mi się logować za pomocą nr telefonu i kodu, który mam otrzymać na ten podany numer tel.
Ale co, do ... jeśli akurat jest taki problem jaki mam ja i nie mam możliwości nawet odebrania takiego kodu?!
Idiotyczne.
Poza tym rejestracja na to forum to jakaś kpina.
Po co to takie skomplikowane?
Po co aktywacja, po co ta cała rejestracja?!
a,... i zmieńcie ten button "zresetuj" przy rejestracji. Wygląda jak zarejestruj i 3 razy czyściłam dane, zanim się zarejestrowałam... no oszaleć, lekko mówiąc, można.
Proszę mi odpowiedzieć, czy ktoś jest w stanie pomóc mi aktywować nową kartę?
EDIT 1:
A, sorry, właśnie zobaczyłam info, że specjaliści odpowiadają tu od 9-18... BUAHA-HAAA.
Co to kurde jest? Obsługa przez Internet powinna być 24 h/dobę!!!!!!!!!!!!!!! Ciemnota, średniowiecze, zacofanie.
EDIT 2:
I jeszcze jedno, bo zapomnę :)
Piszecie tu, że darmowa wymiana na Micro Sim następuje w momencie kiedy karta jest wyprodukowana przed 2005r.
Z tego co wyczytałam na mojej karcie jest to rok 2003.
Dlaczego Pani z salonu nie wzięła tego, jakże nielicznego (chyba są 3 ewentualności) wyjątku pod uwagę i skasowała mnie na 12,50 zł?
Ostatnio zmieniony 7 maja 2013, o 19:29 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem; chcesz coś dopisać użyj możliwości edycji postu, a najlepiej zapoznaj się z zasadami obowiązującymi na FORUM (Regulamin), wtedy nie będziesz pisać bzdurnych komentarzy.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem; chcesz coś dopisać użyj możliwości edycji postu, a najlepiej zapoznaj się z zasadami obowiązującymi na FORUM (Regulamin), wtedy nie będziesz pisać bzdurnych komentarzy.
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
Po pierwsze widać masz kłopoty z czytaniem. To nie jest forum Plusa, jest to forum niezależne na którym pojawiają się specjaliści Plusa. Chcesz kontaktu pisz na bok@plus.pl - to jest oficjalny kanał, tak ciężko znaleźć?
Po drugie pani z punktu ukradła Ci 30gr! Musisz to z nią wyjaśnić - normalnie karta kosztuje 12.30!! A to czy w ogóle poprawnie naliczyła opłatę za wymianę to ciężko będzie nam powiedzieć skoro nie widzimy karty sim i jej numeru.
Karta sim nie działa po wymianie a uważasz, że już powinna to dzwoń na BOK tam to sprawdzą i wyjaśnią - może też dowiesz się jaki termin ma operator na aktywację karty po wymianie.
Po drugie pani z punktu ukradła Ci 30gr! Musisz to z nią wyjaśnić - normalnie karta kosztuje 12.30!! A to czy w ogóle poprawnie naliczyła opłatę za wymianę to ciężko będzie nam powiedzieć skoro nie widzimy karty sim i jej numeru.
Karta sim nie działa po wymianie a uważasz, że już powinna to dzwoń na BOK tam to sprawdzą i wyjaśnią - może też dowiesz się jaki termin ma operator na aktywację karty po wymianie.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
Hm.. niezależne, ale pojawiają się specjaliści. To jedno ALBO drugie.
Jeżeli czepiamy się szczegółów to ok - nie ukradła 30 gr, tylko 20 gr. 12,50-12,30 = .... ile??? trochę matematyki i mniej ignorancji.
Co za różnica, 12,50 czy 12,30. Nie powinnam zapłacić nic - rocznik karty wyczytałam z jej nadrukowanego kodu - pomogło mi google. Mogę się mylić, ale to nie jest temat przewodni tego postu, a jest nim brak sieci po wymianie micro SIM.
DZIĘKUJĘ ZA NATYCHMIASTOWE ZBANOWANIE KŁOPOTLIWEGO FORUMOWICZA.
ciekawe co tak zakuło moderatora - uwagi odnośnie funkcjonowania forum/obsługi klienta, czy też napisanie posta pod postem (co zresztą nazwał "bzdurnymi komentarzami" ??)
oj ciężko uporać się z niezadowolonym klientem - jak się nie podoba to spier... ??
no problem
Jeżeli czepiamy się szczegółów to ok - nie ukradła 30 gr, tylko 20 gr. 12,50-12,30 = .... ile??? trochę matematyki i mniej ignorancji.
Co za różnica, 12,50 czy 12,30. Nie powinnam zapłacić nic - rocznik karty wyczytałam z jej nadrukowanego kodu - pomogło mi google. Mogę się mylić, ale to nie jest temat przewodni tego postu, a jest nim brak sieci po wymianie micro SIM.
DZIĘKUJĘ ZA NATYCHMIASTOWE ZBANOWANIE KŁOPOTLIWEGO FORUMOWICZA.
ciekawe co tak zakuło moderatora - uwagi odnośnie funkcjonowania forum/obsługi klienta, czy też napisanie posta pod postem (co zresztą nazwał "bzdurnymi komentarzami" ??)
oj ciężko uporać się z niezadowolonym klientem - jak się nie podoba to spier... ??
no problem
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
Wg FAQ to, o czym piszesz dotyczy abonamentu, a nie Plus na Kartę czy Mixa.
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=220
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _faqid=220
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
A wystarczy normalnie zapytać, (i mieć choć trochę jakiejś kultury). Na pewno pracownik plusa by pomógł.
A rejestracja z tego co pamiętam to bardzo prosta i standardowa, a nawet zredukowana do minimum. Co tu skomplikowanego?aurelia pisze: Poza tym rejestracja na to forum to jakaś kpina.
Po co to takie skomplikowane?
Po co aktywacja, po co ta cała rejestracja?!
a,... i zmieńcie ten button "zresetuj" przy rejestracji. Wygląda jak zarejestruj i 3 razy czyściłam dane, zanim się zarejestrowałam... no oszaleć, lekko mówiąc, można.
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
aurelia, aurelia2,
widzę, że masz problem ze zrozumieniem Regulaminu PlusForum dlatego przytoczę jeden punkt:
widzę, że masz problem ze zrozumieniem Regulaminu PlusForum dlatego przytoczę jeden punkt:
Założony przez Ciebie temat (notabene poruszany już na FORUM w kilku wątkach! - Reg. PlusForum pkt 11) nie dotyczy spraw organizacyjnych, więc nie widzę powodu, aby odnosić się do Twoich pytań odbiegających od tematu.Jeżeli nie zgadzamy się z decyzją i działaniem podejmowanym przez moderatorów, w pierwszej kolejności należy skontaktować się bezpośrednio z ta osobą, co do której poczynań mamy zastrzeżenia. Jeśli sprawa nie zostaje wyjaśniona sprawę należy przedstawić administratorowi forum. Postanowienia Administratora forum są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
Zastanawia mnie i bawi zarazem :) fakt, że odpisujecie mi zaraz po zbanowaniu mojego adresu IP.
Jaka w tym polityka, jeśli wiecie, że i tak tego nie przeczytam?! :)
@marti
Co do rejestracji, po co ona w ogóle, co tu, jakieś tajne informacje są, czy forum typu: pytanie/odpowiedź?
No a swoją drogą, ciekawe ile osób machnęło się przy wciskaniu "zresetuj", myśląc, że to "zarejestruj".
słowo kluczowe to "WYCZYŚĆ". Ot taka, lepsza intuicyjność.
@klif
no akurat też chciałam poprawić swój błąd, ale niestety nie było mi to dane, ze względu na błyskawiczny ban.
Jestem forumowiczem, jak każdy z Was, który pisze o swoich problemach i spostrzeżeniach.
Jeśli wam się to nie podoba, to PO CO TO FORUM??
Jeśli tak bardzo komuś przeszkadzam, to nie ma sprawy, potrafię sama wyjść :)
Ale wyrzucać mnie, dawać chamskiego "kopa" za nic..... no to trochę nie fair.
Infantylne zachowanie..... no cóż, może nie mam tu do czynienia z dorosłymi, normalnymi ludźmi.
Trochę więcej luzu, uśmiechu, braku ignorancji itd. a świat będzie piękniejszy ;))
pozdrawiam i żegnam
(nie trzeba banować, jeśli będę chciała to i tak tu zaglądnę :) ale już szkoda mojego czasu, pa ;)
Jaka w tym polityka, jeśli wiecie, że i tak tego nie przeczytam?! :)
@marti
Co do rejestracji, po co ona w ogóle, co tu, jakieś tajne informacje są, czy forum typu: pytanie/odpowiedź?
No a swoją drogą, ciekawe ile osób machnęło się przy wciskaniu "zresetuj", myśląc, że to "zarejestruj".
słowo kluczowe to "WYCZYŚĆ". Ot taka, lepsza intuicyjność.
@klif
no akurat też chciałam poprawić swój błąd, ale niestety nie było mi to dane, ze względu na błyskawiczny ban.
Jestem forumowiczem, jak każdy z Was, który pisze o swoich problemach i spostrzeżeniach.
Jeśli wam się to nie podoba, to PO CO TO FORUM??
Jeśli tak bardzo komuś przeszkadzam, to nie ma sprawy, potrafię sama wyjść :)
Ale wyrzucać mnie, dawać chamskiego "kopa" za nic..... no to trochę nie fair.
Infantylne zachowanie..... no cóż, może nie mam tu do czynienia z dorosłymi, normalnymi ludźmi.
Trochę więcej luzu, uśmiechu, braku ignorancji itd. a świat będzie piękniejszy ;))
pozdrawiam i żegnam
(nie trzeba banować, jeśli będę chciała to i tak tu zaglądnę :) ale już szkoda mojego czasu, pa ;)
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
aurelia dokładnie tak jak piszesz, więcej luzu i uśmiechu, i Tobie również tego życzę.aurelia3 pisze:Trochę więcej luzu, uśmiechu, braku ignorancji itd. a świat będzie piękniejszy ;))
A rejestracja to tak jak na każdym innym forum.aurelia3 pisze:Co do rejestracji, po co ona w ogóle
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
To już trzymajmy się tematu, czyli braku aktywacji karty sim.
aurelia jeżeli chcesz podyskutować o forum, o tym co byś chciał zmienić to zapraszam do działu Sprawy Organizacyjne.
I dla wszystkich więcej uśmiechu
aurelia jeżeli chcesz podyskutować o forum, o tym co byś chciał zmienić to zapraszam do działu Sprawy Organizacyjne.
I dla wszystkich więcej uśmiechu
Zapraszam: Sklep z Akcesoriami do Telefonów i Tabletów
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
spoko, już dzwoniłam z komórki sąsiada do BOKu i mam czekać na aktywację dalej; zobaczymy ile :)
A jeśli chodzi o 12,30 to mam się udać do salonu plus z reklamacją i kasę mają oddać :)
to na tyle, może komuś się te info przyda.
dobranoc
A jeśli chodzi o 12,30 to mam się udać do salonu plus z reklamacją i kasę mają oddać :)
to na tyle, może komuś się te info przyda.
dobranoc
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
I o co było tyle krzyku i pretensji? Nie można oczekiwać pomocy mając pretensje do całego świata, jeszcze w taki niekulturalny sposób. Co jak co temperament masz. Mam nadzieję, że rozwiązałaś już wszystkie problemy z sim.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
Witaj aurelia, aurelia2, aurelia3,
jak wygląda sprawa w dniu dzisiejszym? Karta jest już aktywna?
Jeżeli chodzi o czas realizacji takich czynności, to odbywa się to automatycznie w kolejności zleceń.
Bezpłatna wymiana o której wspominasz, dotyczy usług abonamentowych. W przypadku telefonów na kartę, wymagana jest zgoda Departamentu Reklamacji.
Tak jak poradzono w BOK, można do tegoż działu skierować prośbę o anulowanie powyższej opłaty. Informacje jak tego dokonać, znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4023.
jak wygląda sprawa w dniu dzisiejszym? Karta jest już aktywna?
Jeżeli chodzi o czas realizacji takich czynności, to odbywa się to automatycznie w kolejności zleceń.
Bezpłatna wymiana o której wspominasz, dotyczy usług abonamentowych. W przypadku telefonów na kartę, wymagana jest zgoda Departamentu Reklamacji.
Tak jak poradzono w BOK, można do tegoż działu skierować prośbę o anulowanie powyższej opłaty. Informacje jak tego dokonać, znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
To ciekawe Joanno ponieważ każdy w BOK powie, że i mix ma darmową wymianę karty.
Nie pomagam na PW. Forum służy do zadawania pytań i tu odpowiadam w wolnej chwili.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
Jrv,
nie wiem co powie, ale wiem co na ten temat mówią procedury .
nie wiem co powie, ale wiem co na ten temat mówią procedury .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Micro SIM brak sieci i parę innych pytań
A szkoda bo tez by mi się przydała wymiana:D
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3