Upoważnienie drugiej osoby
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 424
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 maja 2013, o 17:14
Upoważnienie drugiej osoby
Witam,
W salonie Plusa została upoważniłem jedną osobę do zarządzania dwoma numerami mixplus. Po miesiącu i kontakcie z BOK nikogo nie ma w systemie na żadnym z numerów.
Kolejna wizyta w salonie, upoważnienie wypisane. Kontakt z bok i jest ta osoba wpisana, tylko dla jednego numeru zamiast dla dwóch i to z przekręconym nazwiskiem.
Ręce opadają, jak poprawnie to skorygować?
W salonie Plusa została upoważniłem jedną osobę do zarządzania dwoma numerami mixplus. Po miesiącu i kontakcie z BOK nikogo nie ma w systemie na żadnym z numerów.
Kolejna wizyta w salonie, upoważnienie wypisane. Kontakt z bok i jest ta osoba wpisana, tylko dla jednego numeru zamiast dla dwóch i to z przekręconym nazwiskiem.
Ręce opadają, jak poprawnie to skorygować?
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Wyślij list do Plusa z prośbą o zmianę danych.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Witaj Aimer,
dodania upoważnienia można dokonać również na podstawie wniosku:
- przesłanego na numer faksu 601 102 602;
- listownie na adres:
Polkomtel sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
Ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
Można również przesłać skan wniosku na adres bok@plus.pl.
Maksymalny rozmiar załącznika nie powinien przekraczać 0,5 MB. Większe pliki nie są przyjmowane przez nasz system pocztowy.
Jeśli nie ma możliwości zmniejszenia załącznika, proponuję jego przesłanie poprzez formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... er/ask.php, który umożliwia dodawanie większych plików.
W piśmie, oprócz swoich danych należy zamieścić:
- imię i nazwisko osoby, która ma być upoważniona;
- numer telefonu, którego dotyczy upoważnienie;
- swój czytelny podpis.
dodania upoważnienia można dokonać również na podstawie wniosku:
- przesłanego na numer faksu 601 102 602;
- listownie na adres:
Polkomtel sp. z o.o.
Dział Obsługi Klienta
Ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
Można również przesłać skan wniosku na adres bok@plus.pl.
Maksymalny rozmiar załącznika nie powinien przekraczać 0,5 MB. Większe pliki nie są przyjmowane przez nasz system pocztowy.
Jeśli nie ma możliwości zmniejszenia załącznika, proponuję jego przesłanie poprzez formularz: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... er/ask.php, który umożliwia dodawanie większych plików.
W piśmie, oprócz swoich danych należy zamieścić:
- imię i nazwisko osoby, która ma być upoważniona;
- numer telefonu, którego dotyczy upoważnienie;
- swój czytelny podpis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Mogę prosić o wzór takiego wniosku, jest ujednolicony czy wystarczy, że samemu wypiszę taki papierek w wordzie i podpiszę?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Aimer,
wystarczy. Ważne żeby były dane, które podałam powyżej i odręczny podpis.
wystarczy. Ważne żeby były dane, które podałam powyżej i odręczny podpis.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Ok, poszedł email. Zobaczymy :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Aimer,
a możesz wysłać numer zagadnienia, który dotarł w informacji zwrotnej, do mnie przez ten formularz?
Jeżeli dyspozycja nie została jeszcze zrealizowana, poproszę o naniesienie zmian.
a możesz wysłać numer zagadnienia, który dotarł w informacji zwrotnej, do mnie przez ten formularz?
Jeżeli dyspozycja nie została jeszcze zrealizowana, poproszę o naniesienie zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Jest już zrobione. Powiedz mi proszę jeszcze, czy po konwersji można za pomocą emaila (np. wysyłając skan takiego oświadczenia właściciela numeru) odnowić to upoważnienie dla tego numeru telefonu czy trzeba podejść do salonu plusa?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Od kiedy wazne upoważnienie
Witam,
jak długo należy czekać na uprawomocnienie się upoważnienia w Mix Plusie?
Upoważnienie złożono w stacjonarnym salonie PLUS.
jak długo należy czekać na uprawomocnienie się upoważnienia w Mix Plusie?
Upoważnienie złożono w stacjonarnym salonie PLUS.
Ostatnio zmieniony 20 paź 2017, o 13:18 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Witaj Aloo89,
realizacja wniosków następuje w kolejności zgłoszeń.
realizacja wniosków następuje w kolejności zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Czyli nie ma jakiś "widelek" kiedy zostałoby to załatwione?
Mam problem z pakietem internetu, właściciel numeru w ogóle się na tym nie zna, więc mam "mały" problem ;).
Mam problem z pakietem internetu, właściciel numeru w ogóle się na tym nie zna, więc mam "mały" problem ;).
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Aloo89,
tak jak pisałam, w tym przypadku decyduje kolejność zgłoszeń. A kiedy ten wniosek został złożony?
tak jak pisałam, w tym przypadku decyduje kolejność zgłoszeń. A kiedy ten wniosek został złożony?
Napisz proszę o co dokładnie chodzi.Aloo89 pisze: Mam problem z pakietem internetu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Upoważnienie drugiej osoby
Ja rozumiem, że kolejność zgłoszeń - ale myślałam, że np. są widełki "nie później niż 14 dni" na przykład.
Problem został rozwiązany.
Problem został rozwiązany.