Teraz jest 19 sie 2017, o 12:01

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

AgnieszkaKa

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 13 cze 2017, o 21:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix na kartę
  • Model telefonu: Huawei Y6 II

Re: Wymiana karty SIM.

Post13 cze 2017, o 21:55

Witam, pare miesięcy temu przedłużyłam telefonicznie umowę mix na kartę, a jako że brałam nowy telefon, poprosiłam o wysłanie również duplikatu karty, ponieważ stara już swoje wysłużyła. Tak też się stało, ale że aktywacja nie dochodziła do skutku przez dłuższy czas, stwierdziłam, że aktywuje ją później bo pilnie potrzebowałam wykonać ważne telefony (a stara karta nadal była aktywna). Niestety, później zupełnie o tym zapomniałam i karta leżała nieaktywowana i nieużywana w pudełku. Jednak zależało by mi na ponownej możliwości jej aktywowania ze względu na to iż stara sim nie obsługuje usługi LTE, którą mam w umowie w ramach pakietu, a szkoda żebym nie mogła z niego korzystać w pełni. Widziałam, że jest to chyba możliwe przez wysłanie numeru telefonu i nr seryjnych kart formularzem, czy w moim przypadku też się to uda ? Jest tylko jeden problem, skąd wziąć ten numer seryjny starej karty ? Bo jeśli widnieje na niej, to go nie odczytam, bo karta była wycinana i jest dość powycierana... ;( da radę zaradzić coś na to ? Bo chwilowo nie mam możliwości udać się do salonu.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4193
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 73 razy
    Otrzymał podziękowań: 387 razy

Re: Wymiana karty SIM.

Post14 cze 2017, o 13:03

AgnieszkaKa,
- w tej sytuacji wymiana karty SIM będzie możliwa tylko w punkcie Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Malina83

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 cze 2017, o 14:38
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: swojaki
  • Model telefonu: samsung

duplikat karty sim

Post29 cze 2017, o 14:46

Witam,Dwie godziny temu odebrałam w salonie plusa duplikat karty sim,Pan poinformował mnie,że po 30 min.karta powinna działać.Niestety nie mogę wykonywać połączeń,ani te przychodzące nie działają.Pojawia się komunikat..'nie zarejestrowano w sieci",nie wiem co mam robić bo koniecznie muszę zadzwonić,a tu nic nie działa.Próbowałam już włączyć i wyłączyć tel,ale nic nie pomogło.
Ostatnio edytowano 29 cze 2017, o 14:57 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wymiana karty SIM.

Post29 cze 2017, o 14:58

Witaj Malina83,

posiadasz dotychczasową kartę? Ona nadal działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

phmetr

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 20 mar 2013, o 23:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Do Usług bis 59,90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 2017

Problem z siecią po wymianie karty na nanosim

Post4 lip 2017, o 19:55

Dzień dobry,
Na telefonie po wymianie karty sim na nanosim (galaxy a3 2016), nowa karta pomimo zasięgu nie loguje się do sieci Plus. Wielokrotne włączanie i wyłączanie nic nie daje. Zasięg cały a karta nie działa.
Aktualizacja 05.07.17
Nadal karta nie loguje się do sieci, stara karta jest nieaktywna - wymiana karty odbyła się wczoraj około 17:00 w salonie plus. Na koncie plusonline można zobaczyć dane nowej karty, jej numer, pin, puk. Telefon włączany i wyłączany wielokrotnie. Karta przekładana do innych telefonów też nie loguje się do sieci. Czyżby była uszkodzona. Pilnie potrzebuję mieć aktywne konto.

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 5 lip 2017, o 09:07 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wymiana karty SIM.

Post5 lip 2017, o 09:10

Witaj phmetr,

po ponownym uruchomieniu telefonu, pojawia się jakiś komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

phmetr

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 20 mar 2013, o 23:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Do Usług bis 59,90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 2017

Re: Wymiana karty SIM.

Post5 lip 2017, o 10:02

Nie pamiętam dokładnie ale tak jakby chodziło o brak możliwości wyboru sieci Plus, w tym momencie nie można wybrać sieci Plus czy jakoś tak. Ręcznie tez nie można wybrać sieci. I informacja: Tylko połączenia alarmowe
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wymiana karty SIM.

Post5 lip 2017, o 10:14

phmetr,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- numer seryjny dotychczasowej karty SIM,
- numer seryjny nowej karty SIM,
- adres placówki, w której nastąpiła wymiana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

phmetr

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 20 mar 2013, o 23:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Do Usług bis 59,90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 2017

Re: Wymiana karty SIM.

Post5 lip 2017, o 15:21

Nadal brak dostępu do sieci plus. Dzwoniąc na mòj numer włącza się poczta. Ten numer mam przypisany w banku więc bardzo mi zależy na tym żeby działał. Może tą karta jednak jest uszkodzona? Kiedyś przy wymianie karty sum jej aktywacja trwała 10 minut.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wymiana karty SIM.

Post5 lip 2017, o 15:51

phmetr,

sprawa jeszcze w toku :-(. Najmocniej przepraszam za powyższe utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

phmetr

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 20 mar 2013, o 23:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Do Usług bis 59,90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 2017

Re: Wymiana karty SIM.

Post5 lip 2017, o 15:57

W salonie wydali nową kartę. Zobaczę czy będzie działać. Także narazie czekam na kolejną aktywację
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wymiana karty SIM.

Post5 lip 2017, o 16:27

phmetr,
phmetr napisał(a):W salonie wydali nową kartę

Niestety kolejna wymiana karty tutaj nie pomoże :-( . Musimy poczekać na zakończenie prac przez techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

phmetr

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 20 mar 2013, o 23:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Do Usług bis 59,90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 2017

Re: Wymiana karty SIM.

Post5 lip 2017, o 17:29

Właśnie się widzę że wymiana karty nic nie dała. Także nadal nie mam łączności. 19:26 nadal nic. Co mogło się aż tak namieszać w systemie, że nie loguje żadnej z kart przypisanej do mojego numeru telefonu. To już zaczyna być mocno irytujące. 22:57 nadal brak: Wybrana sieć (Plus) jest niedostępna. 10:30 06.07.17 - nadal nic się nie dzieje, brak możliwości korzystania z sieci Plus.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wymiana karty SIM.

Post6 lip 2017, o 09:56

phmetr,

nic nie mogę niestety obiecać, ale poproszę o przyśpieszenie realizacji tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

phmetr

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 20 mar 2013, o 23:36
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Do Usług bis 59,90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 2017

Re: Wymiana karty SIM.

Post6 lip 2017, o 12:27

Bardzo proszę o przyspieszenie sprawy, traw to już prawie 2 dobę.
Poprzednia stronaNastępna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: emu i 29 gości