Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Thomasoo,

cały czas pamiętam o Twojej sprawie. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Thomasoo
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 3 lis 2016, o 11:26

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Thomasoo »

Joanna_Plus

Mogę się dowiedzieć czemu tak to długo trwa? Bo dziś minie 48h. Konkurencyjna sieć pewnie by mi szybciej numer przeniosła do nich niż wy mi aktywujecie nowa kartę :roll:
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Thomasoo,

przeloguj proszę telefon (wył./wł.) i zweryfikuj działanie nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
silverie
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 lis 2016, o 16:18

Wymiana karty na micro

Post autor: silverie »

Witam. Czy aby wymienić kartę (mix) na micro kartę to właściciel numeru osobiście musi to zrobić czy może inna osoba która korzysta z tego numeru ??
Ostatnio zmieniony 16 lis 2016, o 16:32 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj silverie,

wymiany katy może dokonać właściciel numeru lub osoba upoważniona do dokonywania zmian: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1654.

Informacje na temat upoważnienia znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2942.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rrrr18
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 lis 2016, o 17:30

Nie ma takiego numeru

Post autor: rrrr18 »

Witam, gdy ktoś próbuje się do mnie dodzwonić słyszy komunikat "przepraszamy wybrany numer nie istnieje" jednakże ja mogę dodzwonić się na inne numery, konto ważne do 2017 dzisiaj został wydany duplikat karty sim.

numer tel:782xxxxxx
Ostatnio zmieniony 17 lis 2016, o 18:12 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat/ukrycie numeru telefonu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj rrrr18,

aktualnie mogą niestety zdarzyć się takie sytuacje po procesie wymiany karty. Technicy prowadzą prace mające na celu rozwiązanie tej sprawy.
Twój numer przekazałam do zgłoszenia technicznego. Najmocniej przepraszam za utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krokodill
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 lis 2016, o 19:39

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Krokodill »

Witam, mam ten sam problem co inni. Gdy ktoś próbuje się do mnie dodzwonić słyszy komunikat "nie ma takiego numeru" jednak ja mogę dodzwonić się na inne numery, konto jest ważne. Nie odbieram również sms-ów. Dzisiaj, tj. 17.11.2016r. stara karta została wymieniona na nanosim.
Johny
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 14 paź 2010, o 13:46

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Johny »

Mnie niestety również ta sytuacja dotyczy - nie docierają do mnie żadne wiadomości SMS, a dzwoniący słyszą komunikat o niedostępności abonenta... Czy ten problem potrwa długo?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Krokodill, Johny,

utrudnienia nie powinny już występować. Prośba o weryfikację i informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Krokodill
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 lis 2016, o 19:39

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Krokodill »

Uff, u mnie już wszystko w porządku...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Krokodill,

to bardzo dobra wiadomość :-). Dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Skarin
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 lis 2016, o 16:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Skarin »

Witam,

Mam ten sam problem, karta została wczoraj wymieniona i teraz nikt się do mnie nie może dodzwonić(ja mogę dzwonić wszędzie). Od razu zadzwoniłem na infolinię, zgłosić problem. Od zgłoszenia minęło już ponad 24 godziny, jest jakiś sposób żeby się dowiedzieć ile to jeszcze może potrwać ? Telefon jest używany w działalności gospodarczej i teraz żaden klient się do mnie nie dodzwoni, po prostu brak słów. Może tutaj ktoś pomoże?
Ostatnio zmieniony 18 lis 2016, o 18:32 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów do odpowiedniego wątku
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Magda_Plus »

Skarin czy problem dotyczy numeru abonamentowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Skarin
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 lis 2016, o 16:25

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Skarin »

Magda_Plus, oczywiście chodzi o plus na kartę. Znalazłem ten wątek przez google i nie zwróciłem uwagi że to temat dotyczący abonamentu.. mój błąd. Założyć nowy temat czy można przenieść moją prośbę do odpowiedniego działu?
ODPOWIEDZ