Wymiana karty SIM.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Mambo,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę dalej. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę dalej. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Dzięki za pomóc wszystko już chodzi
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Mambo,
Mambo pisze:Dzięki za pomóc wszystko już chodzi
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witam mam telefon na kartę wymieniłem stara kartę sim na nowa micro sim z zachowaniem tego samego numeru. Wymieniłem ją około godziny 16 stara karta jest nieaktywna i nowa także nie wyszukuje sieci są tylko połaczenia alarmowe. W salonie plusa powiedziano mi że karta powinna być aktywna wciągu 30 min ale dalej czekam i pytanie co w tej sprawie mam zrobić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witaj janekczek,
jak aktualnie wygląda sytuacja?
jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witam.
W poniedziałek wymieniłem kartę w salonie Plusa na nową ( LTE 01 ). Posiadam Internet na Kartę. Dzisiaj mamy piątek karta jest nadal nie aktywna. W środę zgłosiłem na infolinii problem. Pani przekazała sprawę do działu technicznego. Dostałem potwierdzenie zgłoszenia. W czwartek na chacie live dostałem informacje, że moje zgłoszenie jest w kolejce i oczekuje na rozpatrzenie. Mamy piątek problem nadal nie rozwiązany. Przypominam że kartę wymieniłem w poniedziałek.
Nie przychodzą do mnie żadne telefony ani nie mogę dostawać smsów. Mogę tylko dzwonić i korzystać z internetu.
W poniedziałek wymieniłem kartę w salonie Plusa na nową ( LTE 01 ). Posiadam Internet na Kartę. Dzisiaj mamy piątek karta jest nadal nie aktywna. W środę zgłosiłem na infolinii problem. Pani przekazała sprawę do działu technicznego. Dostałem potwierdzenie zgłoszenia. W czwartek na chacie live dostałem informacje, że moje zgłoszenie jest w kolejce i oczekuje na rozpatrzenie. Mamy piątek problem nadal nie rozwiązany. Przypominam że kartę wymieniłem w poniedziałek.
Nie przychodzą do mnie żadne telefony ani nie mogę dostawać smsów. Mogę tylko dzwonić i korzystać z internetu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Witaj stankowp,
Edycja:
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Możesz mi podać numer tego zgłoszenia?stankowp pisze: Dostałem potwierdzenie zgłoszenia.
Edycja:
przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Wymieniałem kartę w sobotę rano (przedłużyłem umowę). Miała być aktywna po godzinie. Wieczorem napisałem e-mail, w poniedziałek drugi. We wtorek dostałem odpowiedź na e-mail z soboty, że przekazano do działu technicznego. I w dalszym ciągu mam zablokowaną kartę. A telefon jest moim narzędziem pracy!
Dodam jeszcze dwie sprawy. Pierwsza, gdy poszedłem do innego punktu plusa w niedziele to "pracownik" powiedział, że nic nie może zrobić. A następnie z uśmieszkiem powiedział "mogę panu sprzedać kolejną kartę". Druga sprawa, wczoraj jedna z pań na chacie zapewniała mnie, że usterka będzie usunięta tego samego dnia. Dziś natrafiłem ponownie na nią to rozłączyła się. Chwilę później zrobiła to samo. Czy tak traktuje się klienta?
Dodam jeszcze dwie sprawy. Pierwsza, gdy poszedłem do innego punktu plusa w niedziele to "pracownik" powiedział, że nic nie może zrobić. A następnie z uśmieszkiem powiedział "mogę panu sprzedać kolejną kartę". Druga sprawa, wczoraj jedna z pań na chacie zapewniała mnie, że usterka będzie usunięta tego samego dnia. Dziś natrafiłem ponownie na nią to rozłączyła się. Chwilę później zrobiła to samo. Czy tak traktuje się klienta?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
kris168,
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?kris168 pisze:że przekazano do działu technicznego
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Nie został mi podany. Wysłałem do Pani e-mail z danymi. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
kris168,
wiadomość dotarła, dziękuję. Przekazuję sprawę dalej.
wiadomość dotarła, dziękuję. Przekazuję sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Czyli kiedy to będę mieć zrobione?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
kris168,
aktualnie sprawa jest w toku.
aktualnie sprawa jest w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
Dalej nic. Jak zaraz to nie będzie zrobione to rozwiązuje umowę. Bo to skandal jest.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Karta SIM wymiana na microSIM
kris168,
przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ