Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Mambo,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę dalej. Dam znać jak otrzymam odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mambo
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2015, o 21:15

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Mambo »

Dzięki za pomóc wszystko już chodzi
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Mambo,
Mambo pisze:Dzięki za pomóc wszystko już chodzi
:-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
janekczek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 mar 2015, o 19:00

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: janekczek »

Witam mam telefon na kartę wymieniłem stara kartę sim na nowa micro sim z zachowaniem tego samego numeru. Wymieniłem ją około godziny 16 stara karta jest nieaktywna i nowa także nie wyszukuje sieci są tylko połaczenia alarmowe. W salonie plusa powiedziano mi że karta powinna być aktywna wciągu 30 min ale dalej czekam i pytanie co w tej sprawie mam zrobić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj janekczek,

jak aktualnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stankowp
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 mar 2015, o 12:44

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: stankowp »

Witam.

W poniedziałek wymieniłem kartę w salonie Plusa na nową ( LTE 01 ). Posiadam Internet na Kartę. Dzisiaj mamy piątek karta jest nadal nie aktywna. W środę zgłosiłem na infolinii problem. Pani przekazała sprawę do działu technicznego. Dostałem potwierdzenie zgłoszenia. W czwartek na chacie live dostałem informacje, że moje zgłoszenie jest w kolejce i oczekuje na rozpatrzenie. Mamy piątek problem nadal nie rozwiązany. Przypominam że kartę wymieniłem w poniedziałek.

Nie przychodzą do mnie żadne telefony ani nie mogę dostawać smsów. Mogę tylko dzwonić i korzystać z internetu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj stankowp,
stankowp pisze: Dostałem potwierdzenie zgłoszenia.
Możesz mi podać numer tego zgłoszenia?

Edycja:

przeloguj proszę urządzenie (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kris168
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:49

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: kris168 »

Wymieniałem kartę w sobotę rano (przedłużyłem umowę). Miała być aktywna po godzinie. Wieczorem napisałem e-mail, w poniedziałek drugi. We wtorek dostałem odpowiedź na e-mail z soboty, że przekazano do działu technicznego. I w dalszym ciągu mam zablokowaną kartę. A telefon jest moim narzędziem pracy!

Dodam jeszcze dwie sprawy. Pierwsza, gdy poszedłem do innego punktu plusa w niedziele to "pracownik" powiedział, że nic nie może zrobić. A następnie z uśmieszkiem powiedział "mogę panu sprzedać kolejną kartę". Druga sprawa, wczoraj jedna z pań na chacie zapewniała mnie, że usterka będzie usunięta tego samego dnia. Dziś natrafiłem ponownie na nią to rozłączyła się. Chwilę później zrobiła to samo. Czy tak traktuje się klienta?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

kris168,
kris168 pisze:że przekazano do działu technicznego
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kris168
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:49

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: kris168 »

Nie został mi podany. Wysłałem do Pani e-mail z danymi. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

kris168,

wiadomość dotarła, dziękuję. Przekazuję sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kris168
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:49

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: kris168 »

Czyli kiedy to będę mieć zrobione?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

kris168,

aktualnie sprawa jest w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kris168
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 kwie 2015, o 15:49

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: kris168 »

Dalej nic. Jak zaraz to nie będzie zrobione to rozwiązuje umowę. Bo to skandal jest.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Karta SIM wymiana na microSIM

Post autor: Joanna_Plus »

kris168,

przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ