Wymiana karty SIM.

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Izabella,

jeżeli zmiana została zrealizowana i nowa karta działa, to nie wiem skąd takie przypuszczenia:
Izabella pisze:żebym nie utraciła swojego nr tel.
Kwota zasilenia została pobrana z Twojego konta? Transakcja była realizowana bezpośrednio z konta transakcyjnego banku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Izabella
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 13:11

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Izabella »

W trakcie wymiany karty Sim nie było doładowane konto czy to może być powodem, dla którego nie dostałam środków na konto podczas doładowania telefonu? Tak, kwota doładowania została pobrana z mojego konta i realizowana bezpośrednio z konta transakcyjnego banku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Izabella,
Izabella pisze:W trakcie wymiany karty Sim nie było doładowane konto czy to może być powodem, dla którego nie dostałam środków na konto podczas doładowania telefonu?
Jeżeli chodzi o wymianę karty SIM, to opłata za wydanie nowej karty, uiszczana jest w naszej placówce. Żadne dodatkowe środki z tego tytułu, nie są pobierane z konta numeru, a saldo, dostępne pakiety, promocje, usługi, przenoszone są na nową kartę.
Izabella pisze:Tak, kwota doładowania została pobrana z mojego konta i realizowana bezpośrednio z konta transakcyjnego banku.
Jaki to bank?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Izabella
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 13:11

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Izabella »

Jest to mbank. Zawsze doładowywałam przez konto transakcyjne i nigdy nie miałam problemów z dostaniem środków na konto. Czy to może być jednak wina banku?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Izabella,
Joanna_Plus pisze: Kwota zasilenia została pobrana z Twojego konta? Transakcja była realizowana bezpośrednio z konta transakcyjnego banku?
Izabella pisze:Jest to mbank
W powyższej sytuacji proszę skontaktuj się z firmą Blue Media. Więcej na ten temat pisaliśmy np. tutaj: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... ia#p187795.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Izabella
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 13:11

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Izabella »

Dziękuję bardzo za pomoc.
Awatar użytkownika
Spark
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 13 maja 2016, o 14:19

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Spark »

Witam, w środę tj. 11.05.2016 o godzinie 11:30 (około) w salonie Plusa zakupiłem nową kartę usim lte na ten sam numer co mam, wymiana z powodu braku lte na starej karcie, pan w salonie powiedział, że w ciągu 10-15 minut będzie nowa karta aktywna, dziś minęło ponad 48 godzin, a moja stara karta (oferta na kartę) nadal jest aktywna, a nowa z lte nie. Dzwoniłem do biura obslugi Plus i powiedziano mi, że nic nie mogą zrobić, gdyż nie mają takiego zlecenia na mój numer i proszą mnie, żebym udał się do tego salonu wyjaśnić sprawę, tyle, że najprędzej będę za dwa miesiące! Możecie coś w tej sprawie zrobić ?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2016, o 14:50 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do właściwego działu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Spark,

prześlij mi proszę przez ten formularz:

- numer telefonu,
- imię i nazwisko,
- numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM,
- dokładny adres placówki, w której nastąpiła wymiana karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Spark
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 13 maja 2016, o 14:19

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Spark »

Wysłane
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Spark,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Spark
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 13 maja 2016, o 14:19

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Spark »

Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Spark,

przeloguj proszę telefon (wył./wł.).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Spark
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 13 maja 2016, o 14:19

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Spark »

@Joanna_Plus
Dziękuję Ci :) nowa karta została aktywowana :) szybko i sprawnie :) Nie wiem czy w mojej okolicy jest zasięg LTE, cały czas mam tylko H+.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Joanna_Plus »

Spark,
Spark pisze:Dziękuję Ci :) nowa karta została aktywowana :) szybko i sprawnie :)
Super :-).
Spark pisze:Nie wiem czy w mojej okolicy jest zasięg LTE, cały czas mam tylko H+.
A te warunki są spełnione:
Joanna_Plus pisze: 7. Technologia LTE dostępna jest w taryfach:

- Plus na Kartę Więcej Do Wszystkich;
- Plus na Kartę Więcej Internetu i SMS-ów;
- Plus na Kartę Więcej w Plusie;
- Plus na Kartę Więcej przez Rok;
- Plus na Kartę bez limitu;
- Plush bez limitu;
- Plush na Kartę;
- Ja+ Na Kartę;
- Plush Mix;
- Mix 6;
- Mix 7;
- Ja + Mix;
- Nowy Plus Internet na Kartę.

Aby skorzystać z usługi należy:

1. Przebywać w zasięgu LTE.

Sprawdź zasięg sieci LTE na orientacyjnej mapie zasięgu: http://www.plus.pl/mapa-zasiegu.

2. Posiadać sprzęt wspierający tę technologię.

:!: Upewnij się koniecznie czy w trybie sieciowym urządzenia wybrane jest LTE (może być 2G lub 3G, wtedy LTE nie zadziała).

3. Posiadać odpowiednią kartę USIM LTE.

Usługa LTE działa na kartach USIM LTE, w których pierwsze dwie cyfry to 93, 94, 95, 96, 97, 98 lub 13, 14, 15, 16, 17, 18. W przypadku braku odpowiedniej kart usługa nie zostanie aktywowana. Wymiany karty można dokonać w dowolnym punkcie:

http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3138

http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=1654.

Kod na aktywację usługi: *101*11*24# (nie dotyczy taryfy Nowy Plus Internet na Kartę). Ewentualna dezaktywacja: *101*00*24#.

APN dla taryf głosowych: plus; dla Nowy Plus Internet na Kartę: internet.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Spark
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 13 maja 2016, o 14:19

Re: Wymiana karty SIM.

Post autor: Spark »

Wygląda, że wszystkie warunki sa spełnione, ale nie wiem jak z zasięgiem, ciężko wyczytać z waszej orientacyjnej mapki. Moja taryfa to na kartę Plush bez limitu, LTE aktywowane przez eBOK, numer seryjny na początku 14, telefon Samsung Galaxy S4 I9505 LTE, więc zostaje zasięg w mojej okolicy. Czy w tych miastach są nadajniki LTE, Chełmno, Grudziądz, Wąbrzeźno, Lisewo ? Jeśli nie to mogę pomarzyć o LTE :(

Edycja:

LTE PLUS działa ;-) miałem złe ustawienia w telefonie, ustawilem oryginalne i po restarcie od razu pojawiła się sieć 4G :-P Jeszcze raz pięknie dziękuję Ci @Joanna_Plus ;-) Dzięki Tobie zaoszczędziłem czas i pieniążki ;-) To się nazywa szybka i fachowa pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 16 maja 2016, o 10:13 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
ODPOWIEDZ