Co to za numer?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- AZRAEL
- Szalony PlusManiak
- Posty: 804
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 lut 2012, o 21:34
- Lokalizacja: Kartuzy
Co to za numer?
Witam. Od kilku dni dzwoni do mnie ten numer pokazany na obrazku. Kiedys odebralem i byl to plus z oferta przedluzenia umowy a teraz jak odbieram to nikt nie odpowiada.
Wysłane z mojego LG-P700 za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego LG-P700 za pomocą Tapatalk 2
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Co to za numer?
Witaj AZRAEL,
jest to numer naszego autoryzowanego Telemarketingu.
jest to numer naszego autoryzowanego Telemarketingu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 108
- Rejestracja: 3 mar 2010, o 18:59
Re: Co to za numer?
Potwierdzam, katowickie call center plusa.
Re: Odp: Co to za numer?
Skoro juz przedluzylem umowe to czego chca ?
Wysłane z mojego LG-P700 za pomocą Tapatalk 2
Wysłane z mojego LG-P700 za pomocą Tapatalk 2
Re: Co to za numer?
Zerknij na to http://kto-dzwonil.pl/index.php?numer=326800555
Są jeszcze inne strony i klienci niezbyt zadowoleni, do mnie też były podobne telefony ( tylko kasuję od razu, to nie wiem z jakiego nr ) Potwierdzam, że natarczywość duża osób dzwoniących, potrafi wyprowadzić z równowagi
Joasiu ja miałam taką sytuację, że próbowali mnie namówić na internet mobilny z laptopem, tłumaczyłam Panu, że u mnie kiepski zasięg to na pewno nie ma LTE, długo upierał się przy swoim, w końcu sprawdził na mapie, że rzeczywiście int. nie będzie, to może umowa nowa na tel. tłumaczę mu, że dopiero przedłużyłam mix, ale pan swoje, żebym wzięła abonament. W końcu nie wytrzymałam i zaczęłam sie śmiać. Podziękowałam Panu i się rozłączyłam
Są jeszcze inne strony i klienci niezbyt zadowoleni, do mnie też były podobne telefony ( tylko kasuję od razu, to nie wiem z jakiego nr ) Potwierdzam, że natarczywość duża osób dzwoniących, potrafi wyprowadzić z równowagi
Joasiu ja miałam taką sytuację, że próbowali mnie namówić na internet mobilny z laptopem, tłumaczyłam Panu, że u mnie kiepski zasięg to na pewno nie ma LTE, długo upierał się przy swoim, w końcu sprawdził na mapie, że rzeczywiście int. nie będzie, to może umowa nowa na tel. tłumaczę mu, że dopiero przedłużyłam mix, ale pan swoje, żebym wzięła abonament. W końcu nie wytrzymałam i zaczęłam sie śmiać. Podziękowałam Panu i się rozłączyłam
Ostatnio zmieniony 14 maja 2013, o 15:24 przez pepcia2, łącznie zmieniany 2 razy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Co to za numer?
AZRAEL,
umowa była realizowana na dniach, więc mogą nie mieć jeszcze aktualizacji.
umowa była realizowana na dniach, więc mogą nie mieć jeszcze aktualizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Co to za numer?
A nr: 224309500 też jest z Plusa? ;) od wczoraj wydzwania do mnie, a mam w zwyczaju nie odbierac nieznanych nr wiec dziwne, że sie jeszcze nie zniechęcił;)
Re: Co to za numer?
No raczej nie plus http://kto-dzwonil.pl/index.php?numer=224309500
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Co to za numer?
pepcia2,
osoba z którą rozmawiałaś, starała się zapewne jak najlepiej wywiązać ze swoich obowiązków i przedstawić różne warianty, posiadanych przez nas usług .
osoba z którą rozmawiałaś, starała się zapewne jak najlepiej wywiązać ze swoich obowiązków i przedstawić różne warianty, posiadanych przez nas usług .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Co to za numer?
Ja wiem, że taka ich praca, absolutnie nie mam pretensji. Tylko dziwi mnie to, że próbują mnie namówić na nowa umowę z telefonem w czasie gdy ja 2-3 miesiące wcześniej już podpisałam na 2lata. Czy oni nie mają wglądu do takich dokumentów?
Nic bym nie mówiła gdyby moja umowa dobiegała końca
A co w sytuacji gdybym nie wiedziała, że u mnie nie ma LTE i wzięłabym taką umowę?
Wydaje mi się, że konsultant dzwoniąc powinien wiedziec czy dane usługi które proponuje, działają u danej osoby
Nic bym nie mówiła gdyby moja umowa dobiegała końca
A co w sytuacji gdybym nie wiedziała, że u mnie nie ma LTE i wzięłabym taką umowę?
Wydaje mi się, że konsultant dzwoniąc powinien wiedziec czy dane usługi które proponuje, działają u danej osoby
- Gryzzli
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 194
- Rejestracja: 6 sty 2013, o 20:47
- Lokalizacja: Warszawa - centrum
Re: Co to za numer?
Autoryzowany partner nie musi patrzeć na to co dany klient w plusie już ma.
Posiadając mix i abo i tak będą proponować internet albo drugi mix.
Taka ich rola:-)
Posiadając mix i abo i tak będą proponować internet albo drugi mix.
Taka ich rola:-)
Re: Co to za numer?
pepcia2, na internecie mobilnym możesz zjeździć całą Polskę.
Re: Co to za numer?
Na internecie może i tak, ale z internetem to już nie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Co to za numer?
pepcia2,
jeżeli pracownikowi uda się połączyć z naszym Abonentem, a ten dysponuje czasem na rozmowę, to tak jak pisałam, stara się przedstawić jak najwięcej naszych usług. Może zdarzy się tak, że danemu Użytkownikowi, nie będą one potrzebne, ale np. komuś z rodziny. Albo np. nie teraz, a w przyszłości. Tak już wie, że coś takiego posiadamy i może kiedyś z tej wiedzy skorzysta.
Zawsze też pozostaje alternatywa, asertywnego zakończenia rozmowy, jeżeli na chwilę obecną faktycznie nie jesteśmy zainteresowani .
jeżeli pracownikowi uda się połączyć z naszym Abonentem, a ten dysponuje czasem na rozmowę, to tak jak pisałam, stara się przedstawić jak najwięcej naszych usług. Może zdarzy się tak, że danemu Użytkownikowi, nie będą one potrzebne, ale np. komuś z rodziny. Albo np. nie teraz, a w przyszłości. Tak już wie, że coś takiego posiadamy i może kiedyś z tej wiedzy skorzysta.
Zawsze też pozostaje alternatywa, asertywnego zakończenia rozmowy, jeżeli na chwilę obecną faktycznie nie jesteśmy zainteresowani .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Słaby lub BRAK zasięgu sieci Plus.
Czy to jest wasz numer +48 22 426 21 88? Bo ciągle do mnie wydzwania.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2017, o 14:44 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono temat do właściwego wątku.
Powód: Przeniesiono temat do właściwego wątku.